Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.10.2014 21:00 - ROTTING CHRIST: AD NOCTIS (ПРЕЗ НОЩТА: БАЛАНСЬОРЪТ на БОГОВЕТЕ) & ОСВОБОДЕТЕ МЕ, нецензуриран БГ превод
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1574 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 09.10.2014 15:15


Release Me /ОСВОБОДЕТЕ МЕ
Пленник съм в капана на една неосъществима мечта -
Ловецът, който ловуваше смело, чак до границите на ужаса;
Това, което обичам, тук няма форма и не е живо същество -
На Прокълнатия (или: Вещера), аз няма сам да се предам... 

Събуди се от сънуването, истината е в познатото,
Пробуди се от будността, истината не е известна, 
Покажи ми мечтата, която води към истинността -
Покажи ми истина, която (може) да ме освободи от лудостта..

Събуди се от сънуването, пробуди се от будността,
Покажи ми мечтата, която (може) да ме отведе до прозрението,
Покажи ми истината, която (може) да ме събуди от кошмара...

Затворен съм в капан от една непрекъсната линия,
Аз съм този, който разрушава ценностната система на Пустошта,
Какво е знамението, каква е поличбата? -
Прокълнатият (или: Вещерът) трябва да бъде мое подножие!

Истината, която живее в тъмната нощ на душата,
Пазете се* от всеки вестител на зората,
Намерете ми тази душа, чиято истина не живее във мрака, 
Намерете за мене вестител, който да огласи моята скръб,
Намерете за мен тишината, светлата страна на истината, 
Изпълнете ме с надежди, мотивация и мъдрост, 
Събудете ме от бълнуването, че истината е в познатите (неща), 
Събудете ме от събуждането – истината е непознаваема; но страхът – всичко познато...

Закон/съображение/мотивация/време/пространство – те ни ослепяват за истината;
Всичко, което знаем, е че всъщност нищо не знаем;
Закон/съображение/мотивация/време/пространство – те ни ослепяват за истината;
Всичко, което знаем, е че всъщност нищо не знаем;


Истината, която живее в тъмната нощ на душата,
Пазете се от всеки вестител на зората,
Намерете ми тази душа, чиято истина не живее във мрака, 
Намерете за мене вестител, който да огласи моята скръб,
Намерете за мен тишината, светлата страна на истината, 
Изпълнете ме с надежди, с мотивация и мъдрост, 
Събудете ме от бълнуването, че истината е в познатите (неща), 
Събудете ме от събуждането – истината е непознаваема; но страхът – всичко познато...

*Или: внимавайте, бъдете нащрек с... Бел. прев.

Ad Noctis
ПРЕЗ НОЩТА / БАЛАНСЬОРЪТ НА БОГОВЕТЕ/
Аз съм лечителят и отровителят,
Аз съм трезвеното око на съдбата,
Аз съм онзи, който винаги отнема, за да даде,  
Аз съм червеното око на омразата...

Моята любов покварява с леност законите и реда,
Аз съм тайната ръка на болката и страданието,
Аз съм строителят на тази страна на скитници, 
Моето лице е известно, заради лудостта ми...

 Моята работа е черна (неблагодарна), задвижвана от греха,
Толкова ужасяваща, колкото и студена (бездушна),
Аз съм РОГАТА със златни КОПИТА,
Балансът на боговете, 
Забвението, упадъкът и смъртта, 
Моите три неродени (по естествен път)  деца...

Аз обитавам във вътрешния мрак,
Аз съм подтикът към убийство - 
Първият от убийците * носеше моя знак,
Аз съм в забранените трепети (на сърцето и разума) ...

Моята работа е черна (неблагодарна), задвижвана от греха,
Толкова ужасяваща, колкото и студена (бездушна),
Аз съм РОГАТА със златни КОПИТА,
Балансът на боговете -
Не съществувам, но все пак съм ЖИВОТ -
Любовникът и съпругата...

Посред НИЩОТО, аз съм есенцията на ВСИЧКО, нещата, в които (и заради които) вие съществувате,
И все още аз съм повече, отколкото могат да поберат стомасите на трупоядците-чревоугодници...

Моята работа е черна (неблагодарна), задвижвана от греха,
Толкова ужасяваща, колкото и студена (бездушна),
Аз съм РОГАТА със златни КОПИТА,
Балансьорът на БОГА, балансьорътна БОГ...


Да ме следваш със поглед, това е най-простото нещо,
Но това може да те засегне жестоко,
Защото аз съм дълбоко във тебе, във всяко нещо,
ВЕЧНИЯТ ГОСТОПРИЕМНИК НА САМИЯ ГОСПОД БОГ!

Аз съм лечителят и отровителят,
Аз съм трезвеното око на съдбата,
Аз съм онзи, който винаги отнема, за да даде,  
Аз съм червеното око на омразата...

Моята работа е черна (и неблагодарна), задвижвана от греха,
Толкова ужасяваща, колкото и студена (бездушна) -
 Аз съм РОГАТА със златни КОПИТЦА,
БАЛАНСЪТ на БОГОВЕТЕ,
Аз съм ИЗПЕПЕЛЯВАЩАТА страна на ЗАКОНА -
БАЛАНСЪТ на БОГОВЕТЕ,
БАЛАНСЪТна БОГОВЕТЕ,
БАЛАНСЬОРЪТ на БОГА...

*КАИН, който убива брат си Авел, според Библията. Бел. прев.
ПОЕТИЧЕН ПРЕВОД и БЕЛЕЖКИ: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2012






Гласувай:
3


Вълнообразно


1. troia - И
08.10.2014 21:46
двата текста много ми харесаха, Здравко.:)
Чудесен превод, както винаги.
цитирай
2. deathmetalverses - Благодаря ти за коммента, приятелко!
09.10.2014 08:45
Но винаги може и по-добре... :)

Прочее, не съм фен на братята гърци от тази група...............

Приятна седмица!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9660932
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58765
Спечели и ти от своя блог!