Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.10.2014 15:38 - КОЗАРИ+ИВАН ИВАНОВ: БЕЗ МАЙКА И БАЩА, ТАКА ЖЕСТОКА СИ, МОРЕ ОТ ЛЮБОВ - TOP 10 THE VERY BEST OF BG CHALGA MUSIC
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1916 Коментари: 0 Гласове:
12

Последна промяна: 09.10.2014 16:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 БЕЗ МАЙКА И БЕЗ БАЩА   Много е лошо да си без майка,
много е лошо да си без баща,
много е лошо да си сирак -
и да останеш сам на света(2)

Пр:Майчице мила, майчице свята,
защо ме остави сам на света?
Майчице мила, майчице свята -
сам сирак останах аз(2)

И пред теб се моля, Господи мили,
защо ме дари с такава съдба,
че останах без моята майка,
че останах без моя баща(2)

Пр:(2)

По улицата пращам букет от цветя,
и аз идвам при теб и мълвя -
майчице мила, върни се у дома,
напразно търся твойта светлина(2)

Пр:(2)

 ТАКА ЖЕСТОКА СИ         Пак те чаках цяла вечер
и сърцето ми е тъжно,
че обичах те безумно,
ти със мен се подигра,
няма смисъл да обичам
твоите очи красиви,
ти си вече безразлична,
ти обичаш вече друг.
В любовта ти аз повярвах,
с много обич те прегръщах,
по косите те целувах.
щастлив бях че обичам.

Припев:
Така жестока си, сърцето ми разкъса,
така жестока си, защо ли пак те търся,
така жестока си, защо ли те обичам,
с мене си играеш ти, играеш си момиче.

Тази вечер пак те няма
и душата ми е пуста,
че не мога да те видя,
да те милвам с любов,
не повярвах ти любима,
любовта неповторима
за горчивите ми сълзи,
нека бог да ти прости.
В любовта ти аз повярвах,
с много обич те прегръщах,
по косите те целувах.
щастлив бях че обичам.

Припев (х3)
 
МОРЕ ОТ ЛЮБОВ

Тази вечер те чаках дълго да те видя,
да погаля с много обич две ръце.
Аз не исках да повярвам в изневярата -
тази остра болка на сърцето ми.
Само споменът ще нося цял живот
да ме грее, да ме топли до смъртта.

Припев:
Зная мила, че обичаш вече друг,
може би по- богат и от мене,
с него ти заминаваш на далеч,
ще живеем ние от Бога разделени.
С него ти заминаваш на далеч,
ще живеем ние от Бога разделени.

Аз те чаках тази вечер под звездите
с много болка, с много обич и тъга.
Да те питам за надеждите разбити,
който вятър над морето разпиля.
Няма никога да те забравя мила,
но не знам дали ще мога да ти простя.

Аз не исках да повярвам в изневярата -
тази остра болка на сърцето ми.
Само споменът ще нося цял живот
да ме грее, да ме топли до смъртта,
до смъртта, до смъртта, ...




 
 









Гласувай:
12


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9652884
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58764
Спечели и ти от своя блог!