Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.08.2014 21:53 - ROTTING CHRIST:ПОД ИМЕТО на ЛЕГИОН (гръцка дет метъл поезия в мой превод)
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 647 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 12.08.2014 22:33


Under The Name Of Legion / Под името на Легион

Видях лицето пълно на Хеката в менструален цикъл,
 44 девици създават формата на тази порта,
 Този ключ таи се вътре в мен, той е глиф на едно видение,
 Да притежаваш Бог във себе си, под името на Легион...

 Любовта към нощта изразява безкрая на Вечността,
Любовта към тъмнината
Символизира вечния живот за Просветления...

Потопен в божествената вода, девиантността ме изпълва,
 Мъдростта е изчистена, цялата логика е мъртва,
 По един древен начин аз проектирам моята душа,
 Задачата е зададена, тя е смъртта на всички живи същества ...

 Моят син е предложил кръвта си, майка му – сълзите си,
 Изпълнени с радост, те общуват, за да нахранят страха,
 Ето, Луната е коронована, аз издигам Твоя символ -
 За унищожението на Господаря, тя е винаги сляпа...

 С благословията на болката аз превръщам духовността
В забравени разговори, които никога не бих могъл да чуя,
 С един древен глас, който се обажда от устата на ада,
Отвъд тази просека се намира ямата за моята разпродажба ...

 Аз го открих, да седи и ме чака - в името на мръсотията,
 Лицето на илюзиите, моята слабост, е негова сила,
 1000 дъщери обвързват последователите на болката,
 О, бъди милостиво магичен с трупа на моя мозък...

 Езикът му е прикован с гвоздеите на Христос, той
 Разделя единството, призовавайки смъртта да замести живота,
 Присмива се на земята, която поддържа царството на златото,
 Един друг живот за мен, да обичам, за мен – да порасна...

[Припев]

Един друг живот за мен - да обичам, за мен - да расна в тъга,
Този ключ е вътре в мен, да притежавам вътрешно добруване
                   (или: блага) - в името на лудостта...

 

От албума "GENESIS" (2002) ; Поетичен превод: Джак Б. Салвадор, 2012

 

 






Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9655030
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58764
Спечели и ти от своя блог!