Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
20.11.2014 22:51 - MY DYING BRIDE: ХОРА ЗАВИНАГИ + ГОРЧИВИНА от ТЕЖКАТА ЗАГУБА (БГ БУКВАЛЕН ПРЕВОД)
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 911 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
The Bitterness And The Bereavement* /Горчивината и тежката загуба   Украсете с великолепие И облечете тържествен костюм,
Защото Аз идвам да съдя света,
Елате при Мен в моето мрачно място,
Нека твоето/вашето/ бъде и Мое,
Прободете Ме и Аз няма да прокървя,
Защото е ЖЕГА Моето тяло,
Бедните и прости глупаци
Равни са в Мое присъствие -
Изправете главите си!

Блажени в утробата, която те е родила,
Храниш ни със знание,
Освобождаваш ни от жестокости,
И сенките на зловещи фигури....
Изхабен свидетел на тази оргия на славата,
Движещ се слепешком в моето голо уединение,
Ти отприщваш чистата горчивина..,
И моята кръв ще се разлее върху им...

Дивачеството е препятствие срещу чумата,
Потомството е загубило своите функции**,
Исусе, къде е твоята милост?
Чуваш ли моята молитва?
Хвърли върху нас състрадателен поглед,
Кръщението си е едно и също,
Когато съзрееш, навсякъде по света.
Сляп ли съм аз? Ти кой си?

Той умря, за да можеш да живееш,
И живя, само за да те пречисти
От греховната ръжда на  полюцията***;
Ако имах възможност да те пробода,
Повярвай ми, ти щеше да кървиш
И да почиваш (в мир)...
    * Изразът има няколко значения: “Близките на покойника”, “погребална церемония” или “тежка загуба”; бел.прев. ** Или:”загуба на време”; бел.. прев.
*** Неволното семеизпразване при мъжете по време на сън, бел. прев.

The Forever People /Хора Завинаги
Прочети за мен
И превърни твоите думи в картини,
Разкрий ми хората, (които са такива) завинаги.

Названията (и имената) стават все повече
И повече от думите в един непознат език,
Едно всемирно учение...*

Не забравяй нито един,
Дай име дори на този ден,
Ние никога няма да забравим,
Харесва ли ви или не...

Техният любим си е техен,
И те са си негови -
Слава на Господа?
Привет за Кесаря?!

Това за мен
Е образ от трагедия,
Те са банални
И незапомнящи се ...

Една мрачна история
За човешката надежда,
Изяви ми твоята истина
И с радост ще те последвам...
  * В оригиналния текст е “универсална доктрина” (от лат.), бел. прев.






Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9660306
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58765
Спечели и ти от своя блог!