Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
23.08.2013 10:51 - МАРИОНЕТКИ с ПРОМИТИ МОЗЪЦИ (BRAINWASHED) на ICED EARTH в БГ превод
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 1117 Коментари: 0 Гласове:
15

Последна промяна: 27.08.2013 22:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

МАРИОНЕТКИ с ПРОМИТИ МОЗЪЦИ (BRAINWASHED) на ICED EARTH в БГ превод

от албума "BURNT OFFERINGS" (ОГНЕНО ВСЕСЪЖЕНИЕ*)
 
И така, да започнем с другото лице на слънцето**:
Тази Земя е поробена от лицемерите, 
Които, скланяйки глави за нощна почивка,
Казват една кратка молитва - и всичко им е наред...

Христос няма нищо лично против тебе,
Но ти трябва сам да осъзнаеш това -
Те изопачават и променят твоите думи,
За техните собствени нужди и цели,
Те са кукли на конци (марионетки) с промити мозъци,
Мислят се за всемогъщи, но се подпират с патерици,
Страхуват се от Истината и любовта им умира с тях...

Ти прекарваш живота си в океан от лъжи,
Осъждайки другите,
Повярвай в това, което аз казвам, или гори в ада,
Със смирение преклони своята глава -
И няма да се чувстваш толкова зле,
Направи това, което казвам, или гори в ада...

Затвори очи и се вгледай дълбоко в себе си -
Господарю на невежеството,
Господарю на лъжите,
Денят на Страшния съд приближава,
Направи това БОГОХУЛСТВО,
Господарю на прокълнатите ...

ЛЪЖИ...

Но и сега, отвъд твоето отражение,
Има ЕДИН, който познава Истината
ДОБРЕ - твоята СЪВЕСТ ще те осъди,
И в СЪДНИЯ ДЕН - ще загубиш...

Това ми изглежда доста странно:
Как искаш да съгрешиш, но се чувстваш толкова свободен,
И всичко, което трябва да направиш, е да кажеш:
”ПРОСТИ МИ!”... “АЗ ВЯРВАМ!” ...

Лъжи, глупави лъжи,
Зад вашите очи с промити мозъци,
Лъжи, глупави лъжи,
Зад вашите очи с промити мозъци...

Не ме съди, мой повърхностен приятелю,
За да не бъдеш осъден -
Ти злоупотребяваш с думите, с които поучаваш,
Превръщаш ги в мухъл за себе си,
Лицемерието на промитите мозъци
Оправдава живота, който водиш -
”Прости ми, Отче, защото съгреших..,
И подслони главата ми, за да си почина" ...

Прекарваш живота си в тотални лъжи,
Осъждайки другите,
Повярвай в това, което аз казвам, или гори в ада,
Със смирение преклони своята глава-
И няма да се чувстваш толкова зле,
Направи това, което казвам, или гори в ада...

ХУДОЖЕСТВЕН ПРЕВОД: ДЖАК Б. САЛВАДОР

* Или "огнено жертвоприношение", "всеизгаряне" в Йерусалимския храм; идеоматичен израз в англ. ез., свързан с библейската история.
** Избрах да преведа буквално израза "another sun", чието най-точно съответствие в български е "обратната страна на медала".  Бел. прев.





Гласувай:
15


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9659174
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58765
Спечели и ти от своя блог!