Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
06.01.2013 12:20 - Подарък за приятели! WINE FROM TEARS: Ангелите също умират, Откакто се влюбих - пропаднах, Грешникът, Погребално време, Близо до кататония
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 5736 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 08.01.2013 20:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Честит Йорданов и Иванов ден на всички празнуващи блогери!!!
Моля, включвайте съответните клипове, преди да четете ПРЕВОДИТЕ на песните от албума на група "Вино от сълзи" - "През погледа на един луд", 2009 г.
image
1.Angels Also Die ... (Ангелите също умират...) – Инструментална композиция
image

2. Since I Fell (Откакто се влюбих, пропадам ...)

Ела, ела по-близо -
При мене...
Падналият, бивш ангел,
Потегли надолу..,
Откакто се влюби ...

Откакто бях ангел..,
Изминаха толкова много години -
Забравих ума си
На ръба на светлината ...

Последвай, моля те, последвай,
Последвай ме :
Давя се ... в депресия -
Откакто аз съм...,
Откакто влюбих се - пропадам ....

image
3. TheSinner (Грешникът)  
Скрий лицето ми в ръцете си,
Защото тази вечер аз съм грешник -
И когато тя казва, че е права,
Тя не знае смисъла ...

Следвай мойте имена, когато спиш,
И потърси си ... друг глупак;
Не се опитвай да ме измамиш отново -
Това е всичко, което исках да кажа ...

Търсенето ..., на църква и вяра..,
Пренатоварва моята лудост ...
Прости се ..., с всичките си мечти -

Идвам да те взема с мен,
... Ще видиш ...

image
4. Funeral Time (Време за погребение)

Вали дъжд от котки и кучета,
Гробището е обгърнато от мъглата,
В нощта на мъртвите влюбени и бебета,
Кой ще се осмели да прекрачи границата му – Преди зазоряване, преди Изгрева?!

Изгревът на твойта черна роза
Е времето за погребение,
Което запечатва проклятието -
Няма време за оплакване ...

Когато горчивата Луната се оцвети в червено за Звяра,
Десет подострени нокти надигат против Тебе юмруци -
Твоят гроб готов е, а ти си един наранен лебед...,
Това е времето за погребение, лягай там долу, хайде ...

Изгревът на твойта черна роза
Е времето за погребение,
Което запечатва проклятието -
Няма време за оплакване ...
 

Затвори очите си - за последния ти път..,
Отвъд тази граница, няма никаква милост;
Падналите ангели пеят адски песни -
Ти ще се превърнеш в един мъртъв черен лебед ...


Подобно нечестивата змия на ябълковото дърво,
В утробата на Сатана ще се родиш..., свободен..., ти:
От една отровена девица, която се самоубива.
Това е времето за погребение, няма време да се скриеш ...

Изгревът на твойта черна роза
Е времето за погребение,
Което запечатва проклятието -
Няма време за оплакване ...


От пурпурните ти сълзи, които падат на замята,
Сега погребан си – за твойте страшни грехове,
А Гарванът нашепва тихо: "Шест Шест Шест" -
Всяка полунощ е погребално време ...

image
Close to Catatonia (В състояние, близо до кататония)
Заедно с мен, сенките пълзят като стари спомени -
И жестоки ветрове ми се смеят - те са моите врагове;
Аз седя в ъгъла, чувствам вина и, раздробен на парчета,
Чакам за тях - и те се завръщат ...
Моята слабост продаде душата ми на тях -
На седемте кръга мрачни, които царуват във ада ...

Едно нещо само - аз искам само..., да се докосна до слънцето..,
Но се давя.., и мога единствено да се чувствувам ... нехармонично ...

Аз съм близо... до  кататония ...
Няма светлина наоколо, няма го и гласът на милостта;
И съм обграден от звуци обемни на безмозъчни трупове ...
Тялото ми не ми се подчинява...
Сам съм като камък, толкова горд, но ... свободен ...
  Художествен превод: Джак Б. Салвадор, 2009 г.  
image
На снимката долу: Групата "Wine Of Tears", 2009
image










Гласувай:
8


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9654227
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58764
Спечели и ти от своя блог!