Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
01.01.2013 19:21 - СУРВА!!! Честит Васильов ден! С: Gamma Ray: Твоят дом е Адът + Кървава религия ( БГ превод)
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 2102 Коментари: 1 Гласове:
15

Последна промяна: 03.01.2013 19:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Специален поздрав за колегата ВАСИЛ ВЕНИНСКИ.
Моля, включи клиповете на песните, преди да четеш превода!

image
Кървава религия (от албума Majestic,2005)
Музика и текст: Кай Хансен

Часовникът удари вече полунощ – Сред призрачната бледост на лунна светлина,
Когато чух човекът, що разхожда се безсънен
В мойта спалня – и носи своето сърце в ръка, Да казва - и да ми говори – на ухо: "Приятелю, настъпи ..., времето да порастеш; Наричат ме Гибел, или Обреченост – още,
Но не задавай въпроси, защото...,
Ще получиш отговор скоро "   ... И слязохме ние във тъмнината на Подземния свят,
И напуснахме ние... дневната светлина...
Ние знаем, че ще преминем – от другата страна,
Но това изглежда някак странно – отстрани, така :
Сякаш корени се каня..., аз да пускам там .....   Адът е дом на боговете от Подземния свят – За човека, който никога няма да извърши предателство;
Сега душата ми ще пребивава тук до края на вечността,
И нощният мрак ще ръководи моите пътища ...


Да! Ухапи ме!

Имаше време, когато и адът беше божествен;
Преди Светият човек да бъде разпнат върху кръста;
Огън върху леда гореше извътре,
Но всичката моя любов и надежди сега са изгубени...


... Сега адът е моят дом, и тъгата я няма –
Но не мислете, че душата ми е изгубена:
Ако ви пука наистина за нея, 
не ме докосвайте с ръка –
И аз ще ви освободя всички – от кръстното иго ....

Свещеникът вдига ръцете си, за да извърши последната екзекуция,
И крещи, агонизирайки: "Бтйте се от кръста свят!" -
Аз забивам моите нокти във врата му и го вдигам до тавана;
Стискайки зъби, аз вкусвам аромата на кръвта:
”- ВИЕ СТЕ ИЗГУБЕНИ”!!!

[Припев]
Кървавочервено отмъщение,
Аз искам кървавочервена мъст,
Пищейки за кръв ...
Аз се разхождам из тъмнината,
И бялата шия издирвам, що да захапя;
Бях неспокоен  - и гладът
Ме пришпорваше във нощта....

Копнежът вампирски ...
"Бтйте се от кръста!!!"
Аз чувствам, как яростта на неживите
Разпалва неутолима птхот в мойте гърди ...

Пищейкиза кръв ...
Кървавочервеноотмъщение,
Аз искамкървавочервена мъст...

Пищейки за кръв – кървавочервена мъст,
Пищейки за кръв – кървавочервено отмъщение -
Подари ми сърцето си – кървавочервена мъст,
Аз искам всичко – кървавочервеното възмездие,
Отмъщение – да!

Дай ми своята любов, о, да!
Ох..., обичай ме!
 

Художествен превод: Джак Б. Салвадор, 2009

image
ТВОЯТ ДОМ Е АДЪТ Музика и текст: Кай Хансен
 

Потеглям към ревящите мълнии гневни, сред ослептелна светлина,
Където ръката на Съдбата раздробява пред мен изгорена земя, Откъдето ангели няма, а Бог е отвърнал свойте очи, За да посрещна Последната глава от нашата история ...
И сега аз дочувам плача на милионите, които пищят –
От човешко безлюбие, болка, и самота; Ти отнасяш животите техни, Всяка мечта и надежда – в Небитието ...

Ад се нарича домът ти

Адът е твоят дом, а Тъмнината - твоя съдба;
Където ти обитаваш, няма нужда от съчувствие ...

Антихристът се завърна,
Преоблечен като Спасител на човека....

Служителите бременни на Злото
Раждат зли деца ....

Буря изпълва с облаци небесата,
Аз ще изчакам - да видя Провала;
Засявайки семената на Края,
Изобилен урожай ще бъде Провалът...
А сега ти очакаш знамение, мечтаейки
За онзи ден, когато ще чуеш,
Че целият свят твой е станал;  
Защото адът е твоят дом, да!
  Адът е твоят дом, а тъмнината – твоя съдба;
Там, където се намираш, няма нужда от съчувствие...

Отново наблюдаваш безучастно,
Как милиони умират, без да отрониш сълза;
И само твоите последователи
Ще те приветстват, но силите на злото – няма!!!

... В голямата бяла зала
Едно Чудовище работи за провала -
Тази кървава война ще убие всички ни ...

Адът е нашият дом, Тъмнината - твоя съдба;
Там, където ние обитаваме, няма нужда от съчувствие....

Адът е нашият дом, Тъмнината - твоя съдба,
Там, където ние обитаваме, няма нужда от съчувствие ...

Адът е нашият дом!

Художествен превод: Джак Б. Салвадор, 2007

image







Гласувай:
15


Вълнообразно


1. veninski - Сполай ти от сърце, приятелю! Бъди ...
03.01.2013 06:41
Сполай ти от сърце, приятелю! Бъди жив и здрав! Нека Бог ти помогне да реализираш най-голямата си мечта! С другите сам ще се справиш.
Поздрави от Родопите!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9652071
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58764
Спечели и ти от своя блог!