Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
20.08.2015 15:45 - WHO THE FUCK IS ALICE?! - SMOKIE - КОЯ, ДА ГО Е.., Е ТАЗИ АЛИС?! БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2293 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 20.08.2015 15:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


 
                image
      
image

Сали се обади, веднага щом научи новината, И ми каза:"Предполагам, че си чул - за Алис." Аз се втурнах към прозореца веднага И навън се взрях, Беше трудно да повярвам на очите си - Една огромна лимузина Стоеше пред дома на Алис...     О, не знам защо си тръгва тя, Нито пък - къде ще иде, Предполагам, има уважителни причини, Но не искам да ги зная аз, Защото сме съседи с Алис вече Цели двадесет и четири години! - Алис, Алис – коя, да го еба, е тази Алис?     Двадесет и четири години изчаквах аз удобния момент - Да й призная мойте чувства, и би могло да се получи - При повторен опит, но ще трябва да привикна отсега Със мисълта, че няма да живея повече врата до врата - с Алис...   Алис, Алис - коя, да го еба, е тази Алис?   Ние израснахме заедно, двама хлапаци във парка, Там издълбахме дълбоко своите инициали В кората на едно дърво – аз и Алис... Сега тя излиза с високо вдигната глава, От своята врата – и само за миг тя ме погледна Докато голямата лимузина бавно потегляше...   О, не знам защо си тръгва тя, Нито пък - къде ще иде, Предполагам, има уважителни причини, Но аз не искам и да знам, Защото цели двадесет и четири години Живяхме със Алис – врата до врата...   Алис, Алис – коя, да го еба, е тази Алис?   Двадесет и четири години изчаквах аз удобния момент - Да й призная мойте чувства, и би могло да се получи - При повторен опит, но ще трябва да привикна отсега Със мисълта, че няма да живея повече врата до врата - с Алис...   Сали се обади повторно И ме попита - как съм; Тя каза:"Знам как да помогна - Преживей Алис! Сега нея я няма, Но аз нали съм тук! Двадесет и четири години чаках...”   И голямата лимузина се изгуби...   О, не знам защо си тръгва тя, Нито пък - къде ще иде, Предполагам, има уважителни причини, Но аз не искам и да знам, Защото цели двадесет и четири години Живяхме със Алис – врата до врата...   Алис, Алис – коя, да го еба, е тази Алис?   Двадесет и четири години изчаквах аз удобния момент - Да й призная мойте чувства, и би могло да се получи - При повторен опит, но ще трябва да привикна отсега Със мисълта, че няма да живея повече врата до врата - с Алис...     Не, никога няма да свикна, Че не ще живея близо до Алис!...   Поетичен превод: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 1993



Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9657580
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58765
Спечели и ти от своя блог!