Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
18.08.2015 08:22 - What Good Can Drinkin' Do? КАКВО ДОБРО ПИЕНЕТО МОЖЕ ДА НАПРАВИ? - JANIS JOPLIN, 1962, БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1505 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

What good can drinkin" do, what good can drinkin" do?
Какво  добро може пиенето да направи? (х 2)
Lord, I drink all night but the next day I still feel blue
Боже, аз пия цяла нощ, а на следващия ден все тъй се чувствам натъжена!

There"s a glass on the table, they say it"s gonna ease all my pain,
Стъклена чаша на масата има, тя казва, че ще облекчи всяка от моите болки,
And there"s a glass on the table, they say it"s gonna ease all my pain
Стъклена чаша на масата има, тя казва, че ще облекчи всяка от моите болки,
But I drink it down, an" the next day I feel the same
Но щом я изпразня до дъно, на другия ден се чувствам по същия начин...


Gimme whiskey, gimme bourbon, give me gin
Налейте ми уиски, дайте ми бърбън, сипете ми джин,
Oh, gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin
О, налейте ми уиски, дайте ми бърбън, сипете ми джин,
"Cause it don"t matter what I"m drinkin", Lord,
Щото няма значение, с какво се наливам, о Боже,
Аs long as it drown this sorrow I"m in
Стига да удавя тази мъка, във която плувам...


I start drinking Friday, I start drinking Friday night
Започвам да пия във петък, да пия от петък привечер,
Lord, I start drinking Friday, start drinking Friday night
Боже, започвам да пия във петък, да пия от петък привечер,
But then I wake up on Sunday, child, there ain"t nothin" that"s right
Но, щом се събудя в неделя, дете, нищо не се е оправило...

My man he left me, child, he left me here
Моят мъж ме напусна, дете, той тук ме остави,
Yeah, my good man left me, went away and left me here
О, да, моят добър мъж ме напусна, замина си и тук ме заряза,
Lord, I"m feelin" lowdown, just give me another glass of beer
О, Боже, чувствам се гадно, така че просто ми дай още една чаша бира...

What good can drinkin" do, what good can drinkin" do?
Какво добро  може пиенето да направи? ( х2 )
Well, I drink all night but the next day I still feel blue!
Е, аз пия цяла нощ, а на следващия ден все тъй се чувствам натъжена!






Гласувай:
9


Вълнообразно


1. deathmetalverses - Това е първата песен на Джанис, записана
18.08.2015 10:36
на лента от неин състудент
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9634258
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58760
Спечели и ти от своя блог!