Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
29.05.2015 23:09 - ЧЕРЕШОВА ЗАДУШНИЦА в памет на RONNIE JAMES DIO - СВЕЩЕН ГМУРКАЧ, ДЪГА В ТЪМНИНАТА, НЕ РАЗГОВАРЯЙ С НЕПОЗНАТИ, БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2337 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 30.05.2015 07:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

 

 

 

 

HOLY DIVER /СВЕЩЕН ГМУРКАЧ


image


image
 

Свещен гмуркач,
Твърде дълго беше посред нощното море -
О, какво ли става с мен?... 

Яхни тигъра*,
Виждаш неговите мигли, но знаеш, че е чист -
О, не разбираш ли какво имам предвид?

Трябва да се измъкнеш,
Свещен гмуркач ...

Блестящи диаманти,
Точно като очите на синьо-черната котка -
Някой идва за теб...

Утринна надпревара,
Можеш да се скриеш под слънцето,
Докато не видиш светлината -
О, ще се молим всичко да бъде наред...

Трябва да се измъкнеш, да се измъкнеш....

Сред кадифените лъжи
Се крие истина, твърда като стомана -
Видението никога няма да умре,
Животът е едно безкрайно колело...

Свещен гмуркач,
Ти си звездата в маскения бал -
Не е нужно да изглеждаш толкова изплашен...

Скочи върху тигъра,
Усещаш сърцето му, но знаеш, че е зло,
Има светлина, която не може да бъде забелязана...
image



* RIDE THE TIGER – философски трактат от италианеца Юлиус Евола, издаден през 1961-ва, подзаглавие – “Ръководство за оцеляване на аристократите по душа”; преведен е на английски през 2003-та; Смисълът на израза е “овладей се и оцелей”; Да не забравяме, че Роналд Джеймс Паданова – ДИО, е от италиански произход и въвежда израза в американския английски. Бел. прев.


 



 

 

 

 

DON`T TALK TO STRANGERS /НЕ РАЗГОВАРЯЙ С НЕПОЗНАТИ

 

 

 

 

 

image


 

 

 

 

 

image



Не разговаряй със непознати,
Защото те могат единствено да ти навредят.
Не пиши върху звездната светлина,
Защото думите могат да станат реалност.
Не се крий зад вратите залостени, защото само ти
Можеш да намериш ключа, с който да отключиш душата си...


Не тръгвай към Рая,
Защото в действителност има само Ад.
Не помирисвай цветята,
Те са вредна дрога, която те кара да губиш съзнание.
Не си мечтай за жени,
Защото заради тях ... ти ще ПРОПАДНЕШ...


Хей ти, познаваш ме, докосваш ме, аз съм истински.
Аз съм единственият - завинаги,
Който ти позволява да виждаш -
Почуствай ме, аз съм опасен,
Аз,  НЕПОЗНАТИЯТ...


image
И аз, аз съм мрак.., аз съм гневът, аз съм болката.
Аз съм твой ГОСПОДАР -
Онази ЗЛА ПЕСЕН, която не можеш

Да прогониш от своето съзнание -
И аз те подлудявам...


Недей да говориш.
Не им позволявай да те подлудят.
Бягай далече, бягай далече...
Тръгвай!
Не ........ не ....
Не им позволявай - да те подлудят.


Предпази своята душа.
Не танцувай във мрака, защото
Можеш само да се спънеш и да паднеш.


Не пиши върху звездната светлина,
Защото думите могат да станат реалност.
Не разговаряй със непознати.
Защото те могат само да те натъжат.
Не си мечтай за жени,
Защото заради тях ти ПРОПАДАШ.
Бягай далече...



 

 

 

RAINBOW IN THE DARK /ДЪГА В МРАКА



image

 

 

Когато аз видя светкавица,
Нали знаеш, че винаги ще ме порази,
Защото тя е свободна и виждам себе си в нея,
Изгубих се и не съм се открил -
Моля се за магия,
Усещам я да танцува там, където е светло,
Защото беше студено и загубих моята сила -
 В сенките на нощта...

Няма признаци, че утрото ще дойде,
Ти беше оставен на самия себе си -
Подобно на една ДЪГА в мрака,
Една ДЪГА – във Тъмнината...

 Дали твоите демони
 Ще те оставят някога да си тръгнеш -
 Когато се опиташ, те се скриват по-надълбоко:
 Не е ли това някой, когото познаваш? -
 Ти си просто една картина,
 Един образ, уловен от времето,
 Ние сме просто една ЛЪЖА – ти и аз,
 Ние вървим и се разхождаме, 

 Но без да препускаме или яздим...

 Тук няма признаци, че утрото ще настъпи,
 Ти бе изоставен на самия себе си -
 Подобно на една ДЪГА в мрака,
 Една ДЪГА – във Тъмнината...

 Когато аз видя светкавица,
 Ти знай, че винаги ще ме повали,
 Щото тя е свободна, а аз виждам себе си в нея,
 Който се изгубих и никога няма да се открия -
 Почувствай магията,
 Аз я усещам как плува из въздуха,
 Но тя е заплаха и ти ще чуеш, как те зове да внимаваш -
 Погледни навън!

 Тук няма изгледи, че утрото ще дойде,
 Тук няма признаци за деня,
 Ти бе оставен на самия себе си,
 Подобно на една ДЪГА -
 Подобно на една ДЪГА - във Тъмнината, даа...
 Ти си една Дъга – във Мраааааачината,
 Просто една Дъга в мрака...
 Без признак за настъпването на Утрото,
 Просто една ДЪГА във Тъмнината....


image

 





Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9654622
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58764
Спечели и ти от своя блог!