Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
05.05.2014 19:38 - ВЕЧЕР с ЛИЛИ ИВАНОВА: НЯМО КИНО + ПО ЖИЦАТА (поздрав за ТРОЯ от Бургас)
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 3443 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
ЛИЛИ през 1963-та...

НЯМО КИНО

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=1R0684Yc3FU

 

 

 

 

С теб седим в нямо кино,
филмът - за учащи забранен.
Помниш ли мойто име
или си забравил оня ден?

С теб седим в нямо кино,
но мълчим виновни пред света.
Някъде теб те има
в нямо кино - звук от любовта...

Не ме обичай! Забрави ме с песента!
Едно момиче в нямо кино отлетя.
Не се завръщай, не оставяй обич в мен!
Тя пак е съща, но го няма оня ден...

Помниш ли още филма -
оня филм за двама забранен?
С теб седим в нямо кино -
споменът е ням за теб и мен...

Не ме обичай, забрави ме с песента!
Едно момиче в нямо кино отлетя...
Не се завръщай, не оставяй обич в мен!
Тя пак е същата, но го няма оня ден.

Не се завръщай,
не оставяй обич в мен!
Тя пак е съща,
но го няма оня ден...

image
ЛИЛИ през 1968-ма
ЛИЛИ - 2010, -11, -12...image

 

image
image
ПО ЖИЦАТА


Едно момиче, може би, умира,
едно момиче, може би, съм аз,
сред нивите на Добруджа се спира,
приведено като пшеничен клас.


По жицата от птици натежала,
то търси в синия небесен свод
онази чудна лястовица бяла,
която, казват, носела живот.

Лястовице моя, моя бяла птица,
аз те чакам всеки ден.
Ти кога ще спреш на тази жица?
Ти кога ще прелетиш над мен?

Едно момиче, може би, за сбогом,
размахва в здрача своя шал червен,
а маковете шепнат колко много
момичето приличало на мен.

 


И към света ръце простряло
то тръгва с надежда и тъга
да търси тази лястовица бяла
невиждана от никой до сега.

м. и ар.: Тончо Русев
текст: Георги Бакалов
изп. Лили Иванова




Гласувай:
9


Вълнообразно


1. troia - Много
05.05.2014 20:14
ти благодаря, Здравко! Изненада ме.:))
Приятна вечер ти желая!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9662726
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58765
Спечели и ти от своя блог!