Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
01.03.2014 20:18 - Честита Баба Марта, дами! С: Лейди ГаГА & Бионсе - ТЕЛЕФОН (БГ превод)
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 805 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.03.2014 13:37


image
image

ТЕЛЕФОН  (LADY GAGA + BEYONCE) http://www.youtube.com/watch?v=2hsUXhlNbMs

Лейди ГаГа:

Ало, ало бейби;
Ти се обади, аз не мога да чуя нищо.
Няма сигнал
в клуба, виждаш ли.
Ка-Ка-Какво каза?
Оу, прекъсваш ми.
Съжалявам, не мога да те чуя -
Малко съм заета...

М-малко съм заета,
М-малко съм заета,
съжалявам, не мога да те чуя, малко съм заета.

Само секунда,
Сега върви любимата ми песен,
и не мога да ти пиша
с напитка във ръката.
Трябваше да си направиш планове за мене,
знаеше, че бях свободна.
И сега няма да спреш да звъниш;
малко съм заета...

Спри да звъниш, спри да звъниш,
Не искам да мисля повече!
Оставих си ръката и сърцето на дансинга.
Спри да звъниш, спри да звъниш,
не искам да говоря повече!
Оставих си ръката и сърцето на дансинга.

Е,е,е,е,е,е,е,е,е
Спри да ми звъниш!
Е,е,е,е,е,е,е,е,е
Заета съм!
Е,е,е,е,е,е,е,е,е
Спри да ми звъниш!
Е,е,е,е,е,е,е,е,е


Можеш да звъниш колкото искаш,
но няма никой вкъщи,
и няма да достигнеш до телефона ми!
В клуба съм,
отпивайки от тази напитка,
и няма да достигнеш до телефона ми!

Можеш да звъниш колкото искаш,
но няма никой вкъщи,
и няма да достигнеш до телефона ми!
В клуба съм,
отпивайки от тази напитка,
и няма да достигнеш до телефона ми!


Бионсе:

Момче, начина по който ми взривяваш телефона,
няма да ме накара да си тръгна по-бързо.
Да си сложа сакото по-бързо,
да напусна момичетата ми по-бързо.
Трябваше да си оставя телефона вкъщи,
защото това е катастрофа!
Звъниш, като "колекционер" (бройкаджия) -
съжалявам, не мога да ти отговоря!


Не че не те харесвам,
просто съм на парти.
И ми е писнало
телефона да ми звъни.
Понякога се чувствам, като
че живея на Централна гара.
Тази вечер, няма да се обаждам,
защото ще танцувам.

Защото ще танцувам.
Защото ще танцувам.
Тази вечер няма да се обаждам,
защото ще танцувам!

Спри да звъниш, спри да звъниш,
Не искам да мисля повече!
Оставих си ръката и сърцето на дансинга.
Спри да звъниш, спри да звъниш,
не искам да говоря повече.!
Оставих си ръката и сърцето на дансинга.

Спри да звъниш, спри да звъниш,
Не искам да мисля повече!
Оставих си ръката и сърцето на дансинга.
Спри да звъниш, спри да звъниш,
не искам да говоря повече.!
Оставих си ръката и сърцето на дансинга.


Е,е,е,е,е,е,е,е,е
Спри да ми звъниш!
Е,е,е,е,е,е,е,е,е
Заета съм!
Е,е,е,е,е,е,е,е,е
Спри да ми звъниш!
Е,е,е,е,е,е,е,е,е

Можеш да звъниш колкото искаш,
но няма никой вкъщи,
и няма да достигнеш до телефона ми!
В клуба съм,
отпивайки от тази напитка,
и няма да достигнеш до телефона ми!

Можеш да звъниш колкото искаш,
но няма никой вкъщи,
и няма да достигнеш до телефона ми!
В клуба съм,
отпивайки от тази напитка,
и няма да достигнеш до телефона ми!

Телефона ми!
Телефона ми!
Защото съм в клуба,
отпивайки от тази напитка,
и няма да достигнеш до телефона ми!

Телефона ми!
Телефона ми!
Защото съм в клуба,
отпивайки от тази напитка,
и няма да достигнеш до телефона ми!

(... Съжаляваме, номерът, с който искахте да се свържете,
в момента не е в обхват.
Моля, проверете номера, или опитайте по-късно...)
image







Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9656980
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58764
Спечели и ти от своя блог!