Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
10.09.2010 13:08 - БЕГЛЕЦЪТ /траш метъл/
Автор: deathmetalverses Категория: Забавление   
Прочетен: 508 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.10.2010 16:40


 

Беглецът

 

 

Далече от хората - хищници бягам,

Далеч – от стихии невзрачни

И мрачни прогнози – за Новият ден..,

Далече – от чувства, излишно пикантни..,

Далеч – от предизвиката..,  самота...

 

 

Не ме е страх.., от тъмнината..,

И нямам зъб – на чужди грях..,

Нито ‘врагове достойни’ –

В рамките на този свят...

 

 

И нека хората разправят..,

За моят край.., каквото щат –

Или че в Силите не съм дорасъл..,

За Върховно посвещение –

Голяма част от ТЯХ

Съм правил и преправял

В барачките на Парацелз

Приземни.., сред входовете

Занулени – към Небето....

 

 

Всеки е свободен – за изява..,

Съдбата ми – известна само мен;

Върви си, мрак, върви си – самота –

Аз никога не съм ви канил..,

Да ми правите стриптийз

Върху пилона...

 

 

Не съм дошъл да губя непрестанно

В двойните стандарти и игри на таз земя...,

Но предварително съм изчислил –

И смисъл на победа имат всички мои

‘загуби’ – в наличност, или с кредит...,

Няма да се прибера току-така обратно аз,

Преди да имат обещаната ПЕЧАЛБА..,

НАСЛЕДНИЦИТЕ на света...

 

 

Върви си, страх от Неизвестното,

Върви си ти – мисловна пустота –

Аз никога не съм ви канил..,

Да ме обувате с бананови листа...

 

 

И нека хората да смятат

За моят КРАЙ каквото щат –

Техният.., на догматици слепи..,

Няма да е много по-красив..,

От онзи – на светците..,

Погубени от тях.., чрез СИВОТА....

 

 

Бягам далече – от книжният свят на лъжите –

Далече от арфи.., разбити в асфалта..,

Или дрънчащи на кухо човешки сърца и души –

Бягам далече.., от мисли-микроби-убийци..,

Далече в гората.., далеч от Града на мълвите..,

И ‘съдният ден’ – на скромността...

 

 

И няма кой

Да спре насила

Моят път –

Към ЛЮБОВТА...

 

 

Не съм предвиден..,

По ПРОГРАМА –

За Жетварят на СКРЪБТА..,

И не на мене се сърдете..,

Че не мога да ви отърва..,

От бремето

На словоблудствената

Девственост –

Много ви се иска.., зная..,

Ала ви е страх..,

От неизвестната

ПРОМЯНА!


30 september 1990



Тагове:   метъл,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9572896
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!