Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
31.07.2011 18:28 - БРЕСТ - КРЕПОСТТА на БЕЗСМЪРТНИТЕ /Любими руски филми 11/
Автор: deathmetalverses Категория: Видео   
Прочетен: 6607 Коментари: 9 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Directed by Alexander KOTT
Screenplay by Vladimir YERYOMIN, Alexei DUDAREV, Konstantin KORSHUNOV, Ekaterina TIRDATOVA
Director of Photography - Vladimir BASHTA R.G.C.
Production Designer - Alim MATVEICHUK
Music by Yury KRASAVIN
Producers: Igor UGOLNIKOV, Ruben DISHDISHYAN, Vladimir ZAMETALIN

Cast:
Alyosha KOPASHOV as Alexander Akimov
Andrei MERZLIKIN as Lieutenant Kizhevatov
Pavel DEREVYANKO as Commissar Fomin
Alexander KORSHUNOV as Major Gavrilov
Veronika NIKONOVA as Anya Kizhevatova
Eugeny TSYGANOV as Pochernikov
Benik ARAKELYAN as Samvel Matevosyan
Mikhail PAVLIK as Lieutenant Vainshtein
and others

© BELARUSFILM, CENTRAL PARTNERSHIP, 2010.

Макар че...., беларусите..., не са точно руснаци.., а нещо като нашите македонски съседи.... И са управлявани от не съвсем демократичен режим ...





Гласувай:
9


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ...
31.07.2011 18:43
Танкове Pz III не са атакували крепостта въобще - в клипа такива видях.

Разбира се метъле, ще ме извиниш, че първи гласувах против (всъщност против филма), не постинга ти. После видях, че съм първия гласувал въобще, и съжалих за отрицателния ми вот, очаквах да са гласували едно 10 потребителя за. И това ще стане с времето, а мен ще ме прощаваш, че гласувах против, дядо ми е участвал в тази война простив Съветите и няма начин да дам положителен вот, но пък трябваше да се въздържа.

Иначе не се изненадах от образа на "врага" за белорусите - фрицовете както винаги не са хора, а зверове, та май почвам да не съжалявам за антивота си ;) Още веднъж извинение за прибързаното ми гласуване.
цитирай
2. анонимен - Ти защо не се скриеш въобще. Егати ...
31.07.2011 18:57
Ти защо не се скриеш въобще. Егати нахалството.
цитирай
3. germantiger - ...
31.07.2011 19:05
kushel написа:
Ти защо не се скриеш въобще. Егати нахалството.


Щото страхливеца си ти, беше се скрил преди от мен, че и коментарите ми без мотивировка триеше.
За разлика от теб, винаги съм бил открит и честен заявявайки позицията ми, понякога и с извинение.
цитирай
4. анонимен - Ще те трия фашистко лайно. Ти къде се ...
31.07.2011 19:31
Ще те трия фашистко лайно. Ти къде се намираш. Фашисткия райх отдавна го няма. Ако много ти е мъчно за фашизма, ще вземем мерки.
цитирай
5. анонимен - Истината за Брестката крепост не е много приятна
31.07.2011 19:42
Искаш ли я? Мислех да я пусна по-нататъка, ама ме провокира. Обещавам.
цитирай
6. germantiger - ...
31.07.2011 20:13
kushel написа:
Ще те трия фашистко лайно. Ти къде се намираш. Фашисткия райх отдавна го няма. Ако много ти е мъчно за фашизма, ще вземем мерки.


Аз мили ми Калитко се намирам по света и у нас - роднини имам в DE, AT, US, RSA, имам издадена книжка в БГ, че и в Шоуто на Глави са ме споменавали бивши колеги, а ти кво имаш момче любаво - един червен идеал или петолъчка в гащите, ей неа се пуашиш ;)

ПАК ДА ТИ СПОМЕНА, СЛЪНЧО:
СВЕТА СЕ УПРАВЛЯВА ОТ СИЛА, ПАРИ И УМ СТОЯЩ ЗАД ТЯХ
ЧОВЕК ОТ СТРАХОВЕ, ПОТРЕБНОСТИ И СТРАСТИ, ПОРОЦИ И ЕВЕНТУАЛНО ИДЕАЛИ
ДРУГОТО Е БОШ ЛАФ, КУШАЙ КУШЕЛ, НА РУСКИ МЕ РАЗБРА...

Айде жив и здрав ;)
цитирай
7. анонимен - Хайл Хитлер, пундьо!
31.07.2011 20:39
Хайл Хитлер, пундьо!
цитирай
8. germantiger - ...
31.07.2011 20:46
Иначе веселиш, Слънчо ;)
Комично е когато червен лапищак като теб, иска да "изкара" мен - нс или наци.

Често пъти съм ти заявявал, че имам интерес към война и военна история, а идеологии не ме вълнуват, дори кьорав скинар вън от нета не познавам и никога не съм познавал.

Ти обаче си ми бройка-новобранка ;)
Поеми едно мъжко бело млеко и да си ми арен и сит, жив и здрав бъди и неа се пуашиш !

...

Я бьi вдул тебя, совать твоя матери сукьiн сьiн ;)
На руски уверен съм, ме разбра, ти ПЪРВИ започна с пусувните, нормално е да те храня и осеменя в отговор.

Надявам се, вече като си показахме простотията, да спрем със спама и да не замърсяваме постинга на метъла, когото лично аз много уважвам!
Ако желаеш на лс да продължим с цинизмите на избран от теб език, моля решавай!
цитирай
9. анонимен - И какви мерки ще вземеш? Освен да пищиш и да триеш, друго не можеш
01.08.2011 10:18
kushel написа:
Ще те трия фашистко лайно. Ти къде се намираш. Фашисткия райх отдавна го няма. Ако много ти е мъчно за фашизма, ще вземем мерки.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9634156
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58760
Спечели и ти от своя блог!