Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
29.07.2011 09:30 - БЯГСТВОТО на ХИТЛЕР ... МИТ или РЕАЛНОСТ /3 филма/
Автор: deathmetalverses Категория: Видео   
Прочетен: 4218 Коментари: 3 Гласове:
22

Последна промяна: 05.08.2011 14:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Първият филм е журналистическо разследване за спекулациите по тази тема - чий труп е открит от руснаците в Бункера на Райхсканцеларията; женски ли е черепът, остатъци от който се съхраняват в КГБ/ФСБ и ФБР.., и т.н. Ще видите и жив роднина в Австрия на Хитлер, който е в правото си да откаже ДНК проба.., понеже не е извършил престъпление..., за да отпадне тази мистерия.. Сам Сталин твърди, че Хитлер е избягал, а не се е самоубил.... Руснаците обявяват смъртта му едва по времето на Никита Хрушчов
Вторият филм е на ХИСТОРИ Ченъл; ще видите съветска кинохроника, на която ясно се вижда, че трупът в бункера е на много по-млад човек - двойник.., реконструкции на остатъците от Хитлеровия череп.., както и ДНК анализ, който доказва  ЖЕНСКИЯ хромозомен набор на тези останки...  Фюрерът и Ева Браун бягат Аржентина, където живеят до дълбоки старини.., според някои фенове .. (или поне до 1955 г.)
Третият филм показва "къщата на Хитлер" в Аржентина....










Гласувай:
22



1. deathmetalverses - И така - КАКВА е ИСТИНАТА?
30.07.2011 12:14
?
цитирай
2. alhimik1 - истината...един Бог знай, приятелю :)
31.07.2011 17:41
С голям интерес...и когато съм свободен, разбирай в настроение за четене, следя с с интерес твоите изследователски студии...бъди! братле :)))

п.п.
и не мога да повярвам, че един толкова ерудиран човек като тебе е безработен...има нещо сбъркано тогава в тази държава.
Но какво да се чудя...доскоро и аз бях на този хал...лекар с 2 специалности.
Добър е Господ, Здравко, Той нас ще спаси!
Никола
цитирай
3. deathmetalverses - Благодаря ти за отзива, Док!
02.08.2011 07:31
alhimik1 написа:
С голям интерес...и когато съм свободен, разбирай в настроение за четене, следя с с интерес твоите изследователски студии...бъди! братле :)))

п.п.
и не мога да повярвам, че един толкова ерудиран човек като тебе е безработен...има нещо сбъркано тогава в тази държава.
Но какво да се чудя...доскоро и аз бях на този хал...лекар с 2 специалности.
Добър е Господ, Здравко, Той нас ще спаси!
Никола


Бях си помислил, че нещо ми се сърдиш..., напоследък..., хи-хи-хи! Лека седмица!

Пред уволнение съм, че фирмата, в която работя последните 2,5 г. беше продадена на гърци или белгийци, пъкима и руско участие..., та предстои чистка на старите кадри..., вкл. обикновените работници.... То се надушва!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9571302
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!