Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2023 00:49 - Бе зададен въпрс към бивш ОЗ и бивш от резерва офицер
Автор: vencivaleri1951 Категория: Политика   
Прочетен: 4049 Коментари: 6 Гласове:
1

Последна промяна: 20.01.2023 00:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Защо руснаците "качват" на покривите ЗРК Панцир- Отговорът е не знам, защо са на покривите и това ЗРК Панцир ли е? Това са 30-40 тона, а при залп нямам идея какъв е натискът-във всеки случай доста над тонажа в спокойно състояние. Съмнявам се , но не отричам. Възможно е някои покриви да са проектирани  и за такива целли , или подсилени.
Това което знам-от сделката на С400 с Турция, от базата в Сирия е , че С400 си върви винаги със ЗРК Пацир 1, съответно две. Защо не знам. Мога да предполягам  само и то според мен е за допълнително  подсигуряване защитата на С400, които като знаем е много скъпо оръжие
А че С 400 нямат аналог като далечина, минимална и максимална  и височина на поразяване се оспорва само в Панагюрище и сателитните му общини-Амстердам и Лонс Анжелис..
Сам по себе си Панцир според това което четем, макар и без кой знае какви претенции е сполучливо оръжие. Малък екпаж,с коростно разгръщане и не лоша ефективност  В Сирия се предствави много добре срещу безпилотни апарати



Гласувай:
1



1. rosiela - ЗООПОЕЗИЯ
20.01.2023 00:54
МОЛЯ ТЕ, ОПИТОМИ МЕ! 🥰📅🫶🎯🥰
беше сряда когато се видяхме за пръв път
а на другия ден в четвъртък той започна да ме опитомява
тогава изобщо не го разбирахме което не значи че не се случва
ние много неща не разбираме предварително
(да си имам и интуицията дето изключва винаги в най-важните случвания!)
той сега казва че е бил наясно от първия поглед
но разбира се че играе – ясно му е било друг път
ох да ухажване ох да небрежен флирт ох да всичко по ремарките
по които сме свикнали да го правим
защото и любовта е заучено положение което
е променлива величина но това не й пречи
всеки път да е за пръв път
и да си мислиш че е за последен…
ти си ми първата и последната любима казва ми
и когато се смея а да бе
пояснява – т а к а в а любима
такава никога не съм имал и никога няма да имам каквото и да се случи
разбира се че всяка любов е различна и нищо никога не се повтаря
но защо да го вземат дяволите
ми е толкова хубаво да ме опитомява…
(ако може цял живот ако може още сто живота
винаги в сряда защото нямам нерви и сили да чакам чак до четвъртък)
© Margarita Petkova
#БелитеМиНощи
цитирай
2. mt48 - Песничка- поздрав
20.01.2023 01:16
Комунистите родината изяждат,
комсомолците след тях серат.
Пенсионери, пенсионери!
Славен път ви чака – хлъзгав път.

Припев:
Комунисти (2), комсомолци(2), пенсионери
са в един и същи строй.
Комунисти(2), комсомолци(2), пенсионери!
Винаги във пот и лой.
цитирай
3. vencivaleri1951 - Розелия, ще бъде откровен
20.01.2023 01:44
На мен ми дай Ботев, Вапцаров, Маяковски, Сартър, Лорка...
Към интимната лирика съм по равнодушен. Грабват ме в нея само голямите, а Маргото определено не е. Бегло я познавам и определено ми харесваше . На пръв поглед нищо, но тя /това жените не го схващат/ вероятно има тъй наречения/Елин Пелин има такъв разказ/ сребърен косъм и на много мъже им се иска да са в компанията и, да я пипнат, ако "може на голо" Вероятно не съм прав, но като чета стихотворение, разказ , аз си представям и автора Не и познавам кой знае колко творчеството, но това което пише днес ми се струва твърде натуралистично и ако преди 30, 40, 50 години подобна мерена реч да и е отивала според мен, то днес/пак според мен/ някак сине ми е приятна-отблъсква ме. Може би ако не я срещах на улицата, не и знаех болежките, щях да се отнасям по друг начин към написаното
Сигурно не съм прав, но не мога да разделя буквите от човека От друга страна ние остаряваме, но душата ни не. Преди две години в метрото си говорим с приятел във вагона. Влиза една ослепителна красавица. Зяпнахме, поизправихме се, наежихме се, а тя ни се усмихна и тръгна към нас-отстъпи ни място!?
Не разбирам епистоларната ти неприязън към нея.
Лош стих за мен няма. Ако сутрин всеки от нас се опиташе да напише стих, смятам, че денят ще му е по хубав и тези безумия войните, може би щяха да са по редки и не толкова жестоки

rosiela написа:
МОЛЯ ТЕ, ОПИТОМИ МЕ! 🥰📅🫶🎯🥰
беше сряда когато се видяхме за пръв път
а на другия ден в четвъртък той започна да ме опитомява
тогава изобщо не го разбирахме което не значи че не се случва
ние много неща не разбираме предварително
(да си имам и интуицията дето изключва винаги в най-важните случвания!)
той сега казва че е бил наясно от първия поглед
но разбира се че играе – ясно му е било друг път
ох да ухажване ох да небрежен флирт ох да всичко по ремарките
по които сме свикнали да го правим
защото и любовта е заучено положение което
е променлива величина но това не й пречи
всеки път да е за пръв път
и да си мислиш че е за последен…
ти си ми първата и последната любима казва ми
и когато се смея а да бе
пояснява – т а к а в а любима
такава никога не съм имал и никога няма да имам каквото и да се случи
разбира се че всяка любов е различна и нищо никога не се повтаря
но защо да го вземат дяволите
ми е толкова хубаво да ме опитомява…
(ако може цял живот ако може още сто живота
винаги в сряда защото нямам нерви и сили да чакам чак до четвъртък)
© Margarita Petkova
#БелитеМиНощи

цитирай
4. planinitenabulgaria - Много неща не знаете или не сте разбрали, за които сте откровен в постинга си.
20.01.2023 19:45
Дано да разберете това:
"Те няма да въстанат, докато не се осъзнаят, а не могат да се осъзнаят, преди да въстанат.
Ние не се стремим към власт изключително заради самата власт. Ние не се интересуваме от доброто на другите.
Ние сме заинтересовани единствено от властта, чистата власт.
Ако искате картина на бъдещето, представете си ботуш, който стъпва върху човешкото лице и остава там завинаги.
Войната е мир.
Свободата е робство.
Невежеството е сила."

Въвеждам и таг, авторът е Макс Регел. Вероятно разбирате смисъламу скрит, защото тази мисъл е за такива като Вас. Имам предвид интелекта Ви, а не природната Ви надареност.


цитирай
5. vencivaleri1951 - Имаш предвид Регер-композиторът?
20.01.2023 23:15
Казваш ми , че Оруел цитира него!? Не знаех И аз нещо да не знам:)
Дали ще е ботуш/валенка/ или "кубинка" не е ли все едно.

planinitenabulgaria написа:
Дано да разберете това:
"Те няма да въстанат, докато не се осъзнаят, а не могат да се осъзнаят, преди да въстанат.
Ние не се стремим към власт изключително заради самата власт. Ние не се интересуваме от доброто на другите.
Ние сме заинтересовани единствено от властта, чистата власт.
Ако искате картина на бъдещето, представете си ботуш, който стъпва върху човешкото лице и остава там завинаги.
Войната е мир.
Свободата е робство.
Невежеството е сила."

Въвеждам и таг, авторът е Макс Регел. Вероятно разбирате смисъламу скрит, защото тази мисъл е за такива като Вас. Имам предвид интелекта Ви, а не природната Ви надареност.



цитирай
6. mt48 - Бабите,
22.01.2023 04:48
бабите пред блока са те попитали за цената на лука, ама ти си се объркал. Нищо, случва се. Еж чорбицата и не се занимавай с ОЗ глупости, да не те изгонят от пенЦионерския клуб. Джуркай таблата и си свиркай.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vencivaleri1951
Категория: Политика
Прочетен: 5061259
Постинги: 1353
Коментари: 19563
Гласове: 5478
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031