Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
02.07.2012 07:40 - КОРЕНЪТ НА ВСИЧКИ ЗЛИНИ (финал на дет метъл операта "Пепел от рози/Селям Алейкум!")
Автор: deathmetalverses Категория: Политика   
Прочетен: 902 Коментари: 0 Гласове:
8

Последна промяна: 02.07.2012 11:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не ми ги разправяй, тези - на мене: РЕВОЛЮЦИИ НЯМА – “МИРНИ” И “НЕЖНИ”: Ако искаш ПРОМЯНА – лее се кръв, До последната капка – или ОКТАВА: (2)   Не ми ги разправяй тези - на мене, ГОСПОДИН ПОЛИТИК-ПРЕМИЕР-ПРЕЗИДЕНТ ДЕПУТАТ-ПЕДЕРАСТ-НЕКРОФИЛ-КОПРОФАГ - И ПАТОЛОГИЧЕН ПОТОМСТВЕН ЛЪЖЕЦ, ПЕРАЧ НА МРЪСНО БЕЛЬО И МАНГИЗИ :   Не ми ги разправяй, тези - на мене: РЕВОЛЮЦИИ НЯМА – “МИРНИ” И “НЕЖНИ”: Ако искаш ПРОМЯНА – лее се кръв, До последната капка – или ОКТАВА: (2)   А КОМУНИЗМЪТ – НЕ СИ Е ОТИШЪЛ, И НЯМА НАДЕЖДА – ДА СИ ЗАМИНЕ, БЕЗ МУТРА РАЗБИТА ИЛИ РИТНИК:   ЗАЩО ЛИ “ПРИЯТЕЛ” - В ТОЗИ ЕЗИК И ДЪРЖАВА РИМУВА СЕ ТОЛКОВА ЛЕСНО – С “ПРЕДАТЕЛ”?   НАКАЗАНИ – НЯМА, И НЯМА ДА ИМА: ЗА ВСИЧКИТЕ НАШИ БЕДИ – ‘МЕКИТЕ КИТКИ’, С БЕЛИ ЯКИЧКИ И ВРАТОВЕ – НА ‘ЗЛАТНИ ТЕЛЦИ’ - СЪС РЕВОЛЮЦИЯ “НЕЖНА” И “ТИХА”, ИЗЗЕХА ВЛАСТТА ОТ НАРОД ЛЕКОВЕРЕН ...   А КОМУНИЗМЪТ – НЕ СИ Е ОТИШЪЛ, И НЯМА НАДЕЖДА – ДА СИ ЗАМИНЕ, БЕЗ МУТРА РАЗБИТА ИЛИ РИТНИК:   Не ми ги разправяй, тези - на мене: РЕВОЛЮЦИИ НЯМА – “МИРНИ” И “НЕЖНИ”: Ако искаш ПРОМЯНА – лее се кръв, До последната капка – или ОКТАВА: (2)   СПЕТЕ СПОКОЙНО, МАЛКИ ДЕЧИЦА, СПЕТЕ СПОКОЙНО, ГОЛЕМИ ДЕЦА: СЪНЧО ЗАТВОРИ ШИРОКО КЛЕПАЧИ, А ПОРТОКАЛЪТ, С “РОЛЕКС” НА РЪКАТА, СГЛОБЕН ВЪВ КОРЕЯ, ИЗЛЕЗЕ НА ПРИПЕК: СПЕТЕ СПОКОЙНО, С КУКЛИТЕ БАРБИ И КЕН, СЛАДИЧКИ МАЛКИ... ЗАКЛАНИ ДЕЦА ...   НЕ - КОМУНИЗМЪТ – НЕ СИ Е ОТИШЪЛ, И НЯМА НАДЕЖДА – ДА СИ ЗАМИНЕ, БЕЗ МУТРА РАЗБИТА ИЛИ РИТНИК:   ЗАЩО ЛИ “ПРИЯТЕЛ” - В ТОЗИ ЕЗИК И ДЪРЖАВА РИМУВА СЕ ТОЛКОВА ЧЕСТО – С “ПРЕДАТЕЛ”?

А КОМУНИЗМЪТ – не ще да си ходи! – И “ВИЗАНТИЙЩИНА” хората стари, Наричат ГО още – нашата горда Национална ЧЕРТА: Да плюеш по всички, Що не разбираш – Спете спокойно, (2) Спете спокойно, деца! ...   Защо не послуша баща си, защо? (2)   “УВАЖЕНИЕ – ВСЕКИМУ, ДОВЕРИЕ – НИКОМУ!” –   Щом наведеш се, веднъж или дваж, За да целунеш ръката на БЛАГОДЕТЕЛ:   АНГЕЛЪТ ПАДНАЛ, що рони сълзи във КОПРИВАТА, УТЕШИТЕЛЯТ НАШ - и СЪБЛАЗНИТЕЛ, и ИЗКУШИТЕЛ:    Щи се възрадва – и ще настърга, с огромно РЕНДЕ, ЛЮТИ ЧУШЛЕТА и ЗМИЙСКА ТРЕВА:   В ДИВИЯ ЗАПАД на ТВОЙТА ДУША – (ОТВОРЕНИ РАНИ) (3) ...   А КОМУНИЗМЪТ – не ще да си ходи! – И “ВИЗАНТИЙЩИНА” хората стари, Наричат ГО още – нашата горда Национална ЧЕРТА: Да плюеш по всички, Що не разбираш – Спете спокойно, (2) Спете спокойно, деца! ...   Не ми ги разправяй, тези - на мене: РЕВОЛЮЦИИ НЯМА – “МИРНИ” И “НЕЖНИ”: Ако искаш ПРОМЯНА – лее се кръв, До последната капка – или ОКТАВА: (2)   Не ми ги разправяй тези - на мене, ГОСПОДИН ПОЛИТИК-ПРЕМИЕР-ПРЕЗИДЕНТ ДЕПУТАТ-ПЕДЕРАСТ-НЕКРОФИЛ-КОПРОФАГ - И ПАТОЛОГИЧЕН ПОТОМСТВЕН ЛЪЖЕЦ, ПЕРАЧ НА МРЪСНО БЕЛЬО И МАНГИЗИ ....   (край)   01.07.2012 г., Пловдив; Автор и авторски права: Здравко Божидаров Спасов (Сър Джак Б. Салвадор) И така - с ЛИБРЕТОТО съм готов; В момента довършвам ПАРТИТУРАТА на ОПЕРАТА, а тука Ви пускам за МУЗИКАЛНА ИЛЮСТРАЦИЯ няколко клипа от "Сирения", "Сълзите на Магдалена" и "Касъл Джем";  Близо са до моята музикална визия и концепция, но нямам намерение да открадна и една нота от творбите на тези уважавани от мен банди ... ЗБС Който иска, може да прочете партитурата на ДЕТ МЕТЪЛ ОПЕРАТА (ч. 1 -12) на тези линкове:
http://deathmetalverses.blog.bg/politika/2012/07/01/pepel-ot-rozi-seliam-aleikum-pyrvata-bg-politicheska-det-met.974560
http://deathmetalverses.blog.bg/politika/2012/07/01/pepel-ot-rozi-seliam-aleikum-pyrvata-bg-politcheska-det-mety.974600










Гласувай:
8


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9630385
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!