Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.05.2012 09:06 - България - петролно шейхство?! Засега са доказани 107 т. злато край Трън и Ракитово; но има и ПЕТРОЛ!!!
Автор: deathmetalverses Категория: Политика   
Прочетен: 2794 Коментари: 5 Гласове:
14

Последна промяна: 09.05.2012 16:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вж.: http://banks.dir.bg/2012/05/09/news11105965.html Това го предсказах още през 2000 г., когато се занимавах с РАДИЕСТЕЗИЯ; картата със скритите природни богатства на Родината, съставена от мен, е публикувана в книгата ми "Дневникът на Архитекта"; България е богата и на природен газ, и на петрол, и при едно разумно икономическо управление, наистина можем да задминем благоденствието на шейховете.... (Статията ми "България - петролно шейхство?!" бе публикувана, леко осакатена от редактора, на 30 декември 1990 г. в несъществуващия вече вестник "Отечествен глас"; геолози от Перник идваха при мен, за да ме подкрепят; възрастен жител на село С.Ж. ме подкрепи със свои наблюдения - отпреди 09.09.1944 г.; само един читател на вестника ме обяви за луд... Но перачите на червени пари от фирмите на ДКМС и  мутрите от "МУЛТИТРУП", "ВИС", "СИК", "Клуб 777" и т.н., към които се обърнах за подкрепа, дори не ме изслушаха... )

ВЕЛИКИТЕ СИЛИ нямат интерес България да е енергийно независима и затова, въпреки снимките от Космоса, които показват къде точно имаме определени стратегически природни богатства и горива, те насърчават 23 години поред БГ правителствата да  възпрепятстват тези проучвания; ПРЕДИ да пипаме шистовия газ, защо не проучим как стои въпросът с петролните ни залежи - в Горнотракийската низина и по поречието на Струма?!image



Гласувай:
14


Вълнообразно


1. mirogankov - доста интересно четиво:)
09.05.2012 09:10
благодарности:)
цитирай
2. mariniki - ако това е вярно...
09.05.2012 11:25
би трябвало да се възползваме от това богатство...
ама...
цитирай
3. deathmetalverses - Благодаря Ви за прочита и коментарите, приятели!
09.05.2012 14:08
Към 2. Анонимен (който написа): "За съжаление най - важния момент е дали условията на договарящата компания ще са в интерес на България или не? Да не се получат нещата както с диамантите от ЮАР, например. Много тъжно, но може и да не е в наш интерес да се експоатират тези богатства докато нямаме истински милеещи за България политици."

Точно това имам предвид! Интересът на българския народ да бъде защитен и гарантиран! А не единствено и само печалбата на икономическите групи, свързани с различните ни политически партии.

Покойната пророчица леля Ванга едно време (1994) ми каза (макар че не вярвам в 'прераждането'!!!), че в миналото съм бил български държавник, който е сторил доста добри дела за народа си, за съжаление - делото му е било неоценено от наследниците на престола и унищожено...

Известна ми е печалната му съдба, няма да назовавам име, и по тази причина НЕ ЖЕЛАЯ да се занимавам днес с политика; но ще продължа да будя съвестта на гражданското ни общество, та мислещите със собствената си глава българи да изразяват активната си гражданска позиция - наблягайки на неудобни за управниците истини - злободневни въпроси и болни теми...

цитирай
4. samvoin - Въпрос на потребител под постинга в блога ми:
10.05.2012 14:51
1. nikikm - Защо
14:45
ми се струва,че виждам доста масонски символи на корицата на дневника?
цитирай

Моля автора на постинга, ако желае да отговори и тук и там.
цитирай
5. samvoin - Но лично моето мнение и информация ...
10.05.2012 14:52
Но лично моето мнение и информация е, че тези символи преди да са масонски, са древноарийски и древнобългарски.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9636032
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58760
Спечели и ти от своя блог!