Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.09.2011 19:11 - КАКВИ сме ГЕНЕТИЧНО Б Ъ Л Г А Р И Т Е - доживяхме официалната наука да отхвърли категорично 'тюркския' произход!!!
Автор: deathmetalverses Категория: Политика   
Прочетен: 6174 Коментари: 13 Гласове:
17

Последна промяна: 09.09.2011 21:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това го прочетох току-що в ДИР.БГ(http://dnes.dir.bg/news/balgari-izsledvane-proizhod-slavjani-turki-9441641?nt=4 ) и споделям веднага с Вас НАУЧНАТА ИСТИНА:
Българите са особен вид славяни, каза пред журналисти в Националния пресклуб на БТА акад. Ангел Гълъбов, директор на Института по микробиология към БАН. Той цитира данни от мащабно генетично проучване "Характеризиране на антропо-генетичната идентичност на българския народ". То е извършено в продължение на две години с обединените усилия на български и италиански учени.

Изследвани са кръвни проби на 855 българи и българо-мохамедани и са сравнени с тези на други европейски популации, каза проф. Драга Тончева, ръководител на Катедрата по медицинска генетика към Медицинския университет - София.
"Особен" тип означава, че сме между славяни и средиземноморци, обясни акад. Гълъбов.

Българската популация е с индоевропейски произход, а не с тюркски, както се приемаше досега и това е удар върху подобни твърдения, каза още той.
Според генетиците българите са близо до поляци и хървати, а най-типичните славяни са руснаците.

Проучването е публикувано в американски научни списания и вече се очакват коментарите на историците, допълни още акад. Гълъбов.

Индоевропейският произход на българите
може да се докаже по сходствата в българската и персийската традиционни медицини, заяви миналата година д-р Славян Стоилов, който взе участие в българската експедиция в Иран „Българи – прародина”.
Българите най-вероятно са
част от персийското семейство на територията на днешен Иран, смята пък антропологът  Александър Илиев, който бе ръководител на експедицията.
 
  • function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open("http://www.facebook.com/sharer.php?u="+encodeURIComponent(u)+"&t="+encodeURIComponent(t),"sharer","toolbar=0,status=0,width=626,height=436");return false;}
  •  




Гласувай:
17


Вълнообразно


1. mt46 - Най-после!...
08.09.2011 21:55
Чух новината по БНТ...
Поздрав, Здравко!
цитирай
2. zaw12929 - Нещо, като, на нашата улица- пра...
08.09.2011 22:58
Нещо, като, на нашата улица- празник!
цитирай
3. ran - и аз го четох
08.09.2011 23:01
Докато не видя числата, нямам доверие на академика и професорката :)
(Мнение на лаик с инж.образование :)))
Тук са събрани предишните генетични изследвания.
http://history.rodenkrai.com/files/dnk_na_bulgarite.pdf
Дори да не четеш изводите, прави си сам тълкуването. Основното за българите са тези пет хаплогрупи:

-- E1b1b възниква преди 26 000г в южна Африка. Представя последната голяма миграция от Африка към Европа.
-- R1b възниква преди 20 000 около Каспийско море
-- J2 възниква преди 15 000 в северна Месопотамия
-- I2a възниква преди 11 000г на Балканите
-- R1a:
"Така наречената "славянска" (всъщност скито-сарматска) хаплогрупа r1a в България е представена от точно 14'7% от населението. Това са официални данни от Централната Лаборатория по клинична имунология към Александровската болница в София, които са били взети за медицински цели, така че, не може да бъдат обвинявани в пристрастност. Толкова за "славяните" в България." - togarm дано не ме бие, че го цитирам :)
(в болницата са със сигурност повече от 855 - изследвания на италианците)

За хърватите тази цифра е 29, а за поляците 56.5 :) Руси - 46.
Няма логика в съобщението от Дир.бг. Прекалено голяма е разликата.
Всъщност сме най-близо до румънците генетично.
цитирай
4. hatanasov - Единствено ме смущава...
08.09.2011 23:07
че излиза от БАН.
цитирай
5. germantiger - ...
08.09.2011 23:53
Съгласен съм с написаното със забележката или корекцията, че българите въобще не са "близко" до поляците като антропологични типове. Мога да напиша кои са характерните там и тук, разликата е фундаментална!
цитирай
6. sparotok - истина
08.09.2011 23:54
Истината земляк не може да се крие вечно!

Поздрави!
цитирай
7. deathmetalverses - Благодаря Ви за коментарите, ПРИЯТЕЛИ!!!
09.09.2011 09:15
Доживяхме най-сетне тюркската теория да бъде отхвърлена от учените в БАН!

Както са казали римляните, 'КОГАТО ФАКТИТЕ ГОВОРЯТ, и боговете мълчат!'

Много ме съмнява, че гъркоманите, русофилите, туркофилите..., и всички останали враговете на БЪЛГАРЩИНАТА най-сетне ще посипят с пепел косите си, ще се извинят за невежеството си и предателството спрямо народа си..., и ще замълчат....

Към ДЖЪРМАНТАЙГЪР: За нелепото сравнение на професора на МОЯ НАРОД с поляците и аз не съм съгласен.., сигурно е било ЛАПСУС, 'грешка на езика'.., и това, журналистите, просто са го включили без да мислят в статията в дир.бг.
.....................................................................................................

НЕ съм националист, а ПАТРИОТ и РОДОЛЮБЕЦ.
НЕ харесвам думата 'националист', най-малкото, защото е чуждица.
...........................................................................................................
цитирай
8. merlin68 - Генетичните изследвания няма да ...
10.09.2011 09:03
Генетичните изследвания няма да прекратят споровете относно произхода и родствеността ни с други народи. Те са манипулируеми и подлежат на различни интерпретации, точно както и останалите исторически аргументи.
Например, в коментар 3 Ран пише: "Така наречената "славянска" (всъщност скито-сарматска) хаплогрупа r1a в България е представена от точно 14'7% от населението. Това са официални данни от Централната Лаборатория по клинична имунология към Александровската болница в София, които са били взети за медицински цели, така че, не може да бъдат обвинявани в пристрастност."
Взети за медицински цели, не е равно на взети генетични проби за определяне на произхода. За тези цели се взимат проби от ЕТНИЧЕСКИ БЪЛГАРИ. За медицински цели се взимат проби от който даде (вероятно финансово стимулирани са тези дарители), а ние знаем кои най-често са те:)
Освен това така наречения славянски ген R1a1, според едни изследвания възниква на територията на Южна Русия преди около 22000 години. Руснаците веднага разтръбиха, че това е "руската кръв" и 60% от поляците притежаващи този ген са "руснаци", същото се отнася и до 18% от германците, и т.н. Според други изследвания обаче генната мутация R1a1, възниква на Балканите преди около 5000 години и от там се разпространява на север. Трябва да се има предвид и следното, всяка хаплогрупа представлява генна мутация проявена в един единствен човек и в последствие наследена от всичките му потомци от мъжки пол. В този смисъл според генетиката, при наличието на 3-4 основни хаплогрупи в един народ, това означава, че всички мъже в този народ са потомци на 3-4 човека живели преди няколко хиляди години. Така връщайки генетичната лента още назад, учените доказаха, че всички произлизаме от един единствен човек (може би Адам). Лично аз съм твърде скептично настроен към това:)
Освен това принадлежността към народностна общност не се определя само от гените, тя е свързана с език, култура, религия, история и т.н.
цитирай
9. ezitura - Става въпрос за тези 885 българи
10.09.2011 15:21
на които са взети пробите, но българите сме около 7,5 милиона.
цитирай
10. virtu - Ние сме особен вид СЛОВЕНЕ ,
14.09.2011 15:25
тие дето разнасят СЛОВОТО БОЖИЕ на другите народи !
Назоваваме се Болгари , щото сме Благи !
Никому лошо не мислим и не правим!
Който има очи - види !
цитирай
11. virtu - До Германтигър ,
14.09.2011 15:28
антропологично не сме близки до поляците , но езиково сме най-близки !
Полският език е най-близко до българския в лексиката ! :))
Споделяме и една и съща ИДЕЯ :
Трябва да сме спасители и обединители !
цитирай
12. virtu - До Хатанасов :
14.09.2011 15:31
В БАН има достойни работещи люде , но техните открития се скриваха от обществеността .
цитирай
13. hatanasov - 12. virtu - До Хатанасов :
15.09.2011 12:56
БАН служеше на ДС, така че всяко "откритие" е под съмнение. Мой приятел, който не е в БАН направи уникална разработка, без аналог в света, и вече повече от 10 години не може да я патентова, заради "феодалните старци от БАН"
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9632665
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!