Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.11.2015 13:50 - NO REASON FOR LIVIN`/ЖИВОТ БЕЗ СМИСЪЛ - ДЖАНИС ДЖАПЛИН (ОЧАКВАЙТЕ СКОРО МОЯТА КНИГА за ПЕРЛАТА!)
Автор: deathmetalverses Категория: Поезия   
Прочетен: 1757 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ОЧАКВАЙТЕ много скоро и-книгата ми за ДЖАНИС - "КОСМИЧЕСКИЯТ БЛУС на ПЕРЛАТА - JANIS LYN JOPLIN", 30 превода на най-стойностните (според мен) песни на звездата, с бележки и коментари, и като бонус - РИСУНКИТЕ на ДЖАНИС, плюс 40 уникални снимки. Електронният вариант е БЕЗПЛАТЕН, но бих се радвал да се намери БГ ИЗДАТЕЛСТВО, което да издаде тази книга на ХАРТИЕН НОСИТЕЛ - номер 1 от поредицата "БОГОВЕТЕ НА БЛУСА", която съм замислил - да запозная българите с УНИКАЛНИ ТЕКСТОВЕ на УНИКАЛНИ ИМЕНА от този стил музика - от началото на 20-ти век до края на 1970-те. ИМА ВЕЛИКИ ИЗПЪЛНИТЕЛИ и АВТОРИ на ПЕСНИ, за които у нас не са чували дори музикалните ни експерти от катедрата  "ДЖАЗ и БЛУС" на Консерваторията в София!!! Става дума за наистина ВЕЛИКИ ТВОРЦИ - предимно от ЮГА на САЩ....  АКО ОБИЧАТЕ, ПОМОГНЕТЕ !

 

 

     

No Reason For Livin

   

 

I ain"t got no reason to livin", I can"t find no cause to die
Нямам причина, за да живея, не мога да открия кауза, за да умра,
Lord, I ain"t got no reason for livin", you give me no cause to die
Господи, нямам причина, за да живея, ти не ми даваш повод, за да умра,
Lord, I ain"t got no reasons for stay here, give me no cause to try
Господи, нямам причини за престоя си тук, позволи ми без повод, да се опитам -
I got these blues, I gotta find me that middle road
Изпаднах в тази меланхолия, трябва да намеря онзи Среден път...

Well, I ain"t got mother to love me, ain"t got no father to care
Е, аз нямам майка да ме обича, нито баща - да ме обгрижва,
Lord, I ain"t got mother to love me, ain"t got no father to care
Господи, аз нямам майка да ме обича, нито баща – да му пука (за мене),
Lord, I ain"t got no reasons to go on, give me no cause to stay here
О, Боже, нямам мотиви да продължавам, позволи ми, без повод, тук да остана –
I got these blues, I gotta finally know why
Защо ли изпаднах аз в таз` меланхолия, би трябвало на края – да разбера?

 


Well, I ain"t got no reason for walkin", I guess I"m gonna fall or standstill
Е, аз нямам причина за ходене, предполагам, трябва да падна или да спра на място,
Lord, I ain"t got no reason for walkin", guess I"m gonna fall or standstill
Господи, нямам причина за размотаване, предполагам, трябва да падна или да спра,
Lord I ain"t got no reason for goin", give me no cause to stay here
О, Боже, нямам причина за отпътуване, позволи ми, без причина, тук да остана –
I got these blues, Lord I gotta finally know why
Защо ли изпаднах аз в таз` меланхолия, би трябвало на края – да разбера?

Превод: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2015






Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9634938
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58760
Спечели и ти от своя блог!