Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.06.2012 19:49 - БОГИНЯ VIII (КАЛИ МАА)
Автор: deathmetalverses Категория: Поезия   
Прочетен: 4724 Коментари: 1 Гласове:
11

Последна промяна: 30.06.2012 20:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
image
image
    БОГИНЯ VIII   Недей ме гледа във очите, мила – Моля те, недей ме гледа:   От тях извира ромон дързък -
Като камъчета остроръбо-разноцветни Сред планинския поток прохладен, Или гама-шепотът - предсмъртен -   От сърцата на звезди Свръхнови, Пронизани със копия отровни, Които са орисани: Да се прераждат – Във човешки лик - отново и отново...   Недей ме гледа във очите, Моля те, недей ме гледа, мила –   Нозете ми се подкосяват От ВЕЛИКИЯ МАГНИТ на тяхната МАГИЯ: И мисълта си трезва губя аз -
Сред късове лазурна паужина* ...   И може да направя даже
Глупост плажна или лудория – Престъпление от страст Красива - или безразсъдност:   Подобно онзи влюбен някога Хлапак - в Атщна древна, Който лястовичите гнезда Подпали – за да те впечатли ...   Недей ме гледа във очите, Моля те, недей ме гледа, мила: От тяхната магична власт Нозете ми се подкосяват ....   И роб съм аз покорен На твоите капризи – детски! - Десетки вече векове, Затворен в Диамантената бездна...   Но робството си има КРАЙ!   30.05.2012 г. Автор и авторски права: Джак Б. Салвадор (Здравко Божидаров Спасов) ......................................................................................................................................................................  *Не съм неграмотен! Прекрасно знам, че е “паЯжина”, но в поезията е допустим и варианта с “У”;  А “хлапакът” от древна Атина май се казваше ХИРОСТРАТ – предсказал “пожар”, който подпалил саморъчно, за да впечатли известна дама, в която бил влюбен ЗБС




Гласувай:
11


Вълнообразно


1. brym4ence87 - Кали -
30.06.2012 20:22
богиня на разрушението и смъртта! ;-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9633670
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58759
Спечели и ти от своя блог!