Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
27.06.2011 09:20 - До МОДЕРАЦИЯТА: Защо обиждате моите читатели?
Автор: deathmetalverses Категория: Поезия   
Прочетен: 3749 Коментари: 8 Гласове:
29


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отдавна ми е ясно КОЙ КРАДЕ интересни творби в този портал, сетне ги трие, плете интриги между съблогерите и ни скарва - ТОВА СТЕ ВИЕ, скучаещите модератори! ЗАСРАМЕТЕ СЕ! Не ли Ви е малко неудобно да ОБИЖДАТЕ читателите ми, като ги наричате /вкл и мен/ ГЛУПАЦИ?! Ако не ми възстановите ОТКРАДНАТИЯ от Вас постинг - ще Ви съдя до дупка!



Гласувай:
29



1. mt46 - Здравей, Здравко!
27.06.2011 09:23
Не им ли писа? Не ти ли отговориха?!...
цитирай
2. анонимен - Никога за нищо не избързвай! Осо...
27.06.2011 09:38
Никога за нищо не избързвай! Особено, да правиш изводи.
цитирай
3. turb04 - Не се ядосвай, но не са модератор...
27.06.2011 09:49
Не се ядосвай, но не са модераторите, повярвай ми.
Става въпрос за една групичка от доста глупави комплексарчета, които търсят реакция като твоята и това им доставя някаква небивала перверзна радост.
Ако трябва да съм искрен, в момента блог.бг за пръв път се опитва да реши този проблем, но въпросните олигофрени са по тъпанарски упорити - типично за комплексарчета, чието его се напомпва от анонимността и глупостта.
Вместо да се ядосваш, просто пускай сигнали с блоговете, за които имаш нещо повече от съмнение на блога на сайта и, повярвай ми, когато мотивите ти са основателни, ще имаме един лайнян блог по-малко!
Това е и пътят да се ограничат кореноплодните :)
Успешна седмица!
цитирай
4. kleopatrasv - Няма смисъл, тук нямаш публичен ...
27.06.2011 10:39
Няма смисъл, тук нямаш публичен профил и не мажеш да изискваш и да оспорваш. Пратих ти линкове, разгледай ги и решавай. Блог.бг е само място за реклама на творбите ти, подавай линковете от други места.
Поздрави!
цитирай
5. deathmetalverses - Скъпи приятели, ще се вслушам в съветите Ви; Ако трябва, ще се извиня и на
27.06.2011 19:49
модераторите, ако съм сгрешил; Но вложих 6 часа труд в тази статия - за подходящи снимки към стиховете ми и коментари към снимките.., започаше с уникален, много интересен, поне за мен, цитат от КОРАНА.., който не запаметих на компа си.., и сега, ако се опитам сам да възстановя статията, ще е непълна... А някой си анонимник, който се предствя за БЛОГ.БГ, взел че ми изтрил статията, след като за час и половина в неделя моите читатели са гласували 12 пъти ОДОБРЕНИЕ за този матриал; Сторила му се била Г Л У П О В А Т А, /вж. коментарите на т.нар. модератор в предния постинг!/ та затова я изтрил; Не ми се сърдете, моля, но .. временно тук няма да пускам нищо. Надявам се да ме разберете.
цитирай
6. mt46 - Здравко,
27.06.2011 22:56
как си се вързал на анонимните коментари в предишния постинг?! Блог.бг не биха те коментирали анонимно и не биха нарекли статията ти "глуповата"... Но... човек се учи, докато е жив... Не се ядосвай, ще ти мине /знам го от опит/!
Спокойна вечер!
цитирай
7. esen - Пробва ли с кешовете?
27.06.2011 23:58
Нанеси в Гугъл заглавието и може да излезе цялата статия, докато още не е изтрита и там. Щях да го направя аз, но за съжаление не успях да прочета статията ти.
цитирай
8. deathmetalverses - Благодаря ти за съвета, Злате!
28.06.2011 07:34
esen написа:
Нанеси в Гугъл заглавието и може да излезе цялата статия, докато още не е изтрита и там. Щях да го направя аз, но за съжаление не успях да прочета статията ти.


Как не се сетих, наистина, да пробвам там. Още си седи: azaziel-znamenosecyt-na- - в кеша на Гугъла е; Много съм ти признател, и ти наистина отговаряш на името си! Благодаря ти, приятелко! Здравко Спасов
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9632682
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58758
Спечели и ти от своя блог!