Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
26.03.2011 11:17 - ЗАЩО Хитлер беше 'посредствен' художник?
Автор: deathmetalverses Категория: Поезия   
Прочетен: 2979 Коментари: 6 Гласове:
13

Последна промяна: 26.03.2011 11:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

image
http://frognews.bg/news_11633/Furor_napraviha_kartini_na_Hitler/
ЗАЩО Хитлер беше "посредствен" художник?
Ами много е близо до ума!
За да има ВИСОКО КАЧЕСТВО в изкуството и литературата..., ТРЯБВАТ ПАРИ, ПАРИ, и пак ПАРИ!
А този човек беше БЕДЕН пришелец в бившата имперска столица /на Свещената Римска империя, разпусната в 1814 г./ - Виена, и едвам свързваше двата края, систематично гладуваше и умираше от студ... А качествените консумативи - бои, четки, платна, рамки.., както и таксите за обучение при МАЙСТОР тогава, че и днес - струваха - и струват - МНОГО ПАРИ! Творецът все пак трябва и да се храни, нали така, да има и студио, където да работи, за което пък се плащат и наеми...
А Хитлер - имам предвид младият талант, а не чудовището, в което се превърна сетне - не желаеше да ближе задниците на спонсори и меценати-хомосексуалисти...



 




Гласувай:
13



1. magicktarot - Какво нещо причинява безпаричието и бедността!
26.03.2011 20:25
Дали той щеше да е по-щастлив, ако беше се изявил като художник... Колко сложно е всичко! Поздрави!:)
цитирай
2. panazea - Художествената изява не зависи от условията и бедността .
26.03.2011 20:29
Джото е рисувал с въглен , върху камък .
Наши художници са рисували върху гърба на плакат .
Но са създавали добри картини .
Личното ми мнение , което не е задължително е , че Този художник е имал наивна представа за света и затова неговото изкуство е наивно.
И не е до школи , а до вътрешен светоглед и възприемане на Вселената .
Привет !
цитирай
3. deathmetalverses - Здравей, Тони!
26.03.2011 23:14
Не знам, дали разгледа първия брой на списанието ми, но аз примерно имам над 50 книги, направил съм им реклама там дори, за които търся 11 години.., пардон 12 издател. И никой не дава пукнат грош за моето творчество! Защото една жена съсипа жовота ми, прекъсна ми всичките контакти в ревността си, сакън да не й изневеря с някоя баба от София, прекъсна ми контактите с хората от СФ, които дадоха пари за трите ми издадени книги... Изродът Дейвид Варод, който купи БОЯНА ми каза в 2007 г., че може и да има много хляб в моите филмови сценарии и сюжети, но той не се нуждае от българи за сценаристи... ТОЛКОВА СЪБЛОГРИ помолих да ми помогнат с ЦВЕТНА РАЗПЕЧАТКА на списанието, една-единствена ми трябва, за да я даря в столичната библиотека, и никой не помага, всеки си гледа сеира! Ти можешли да ми помогнеш с една разпечатка? Отделно, имаше един английски лорд, сега не се сещам името, който бе избран и за председател на Художествената академия в ОК, или както там се нариче, защото бе богаташ! Иначе рисуваше в знаменитите си картини за Наполеон ХОРАТА като смешни карикатури, само пейзажът му е приличен, но хората и животните - конетге - стоят като карикатури и гротески... Ще го издиря, и ще ти пусна няколко негови картини тук... Мисълта ми е, че ако човек е богат, каквито и гадости или гафове да прави, колкото тъп и некадърен да е..., МАНГИЗИТЕ му помагат да заличи простъпките си.., или лудостта си.
Изпратено: 23:08 От: deathmetalverses

Изтрий
цитирай
4. deathmetalverses - Дали той щеше да е по-щастлив, ако ...
26.03.2011 23:33
magicktarot написа:
Дали той щеше да е по-щастлив, ако беше се изявил като художник... Колко сложно е всичко! Поздрави!:)


Да, Соня, ти правилно ми схвана мисълта - хипотезата беше, че който и да е талант, ако обществото не му помогне да се изяви в най-добрата си светлина, да се развива и реализира в живота, като индивидът бъде насърчаван от фондации, инвестиращи в човешкия и иновативния капитал, или правителствени програми, както и благотворителни кампании на частни лица и бизнеса, може да се корумпира /лат. - корупцио =разврати/, социопатологизира и криминализира...

В скоро време мисля да пусна тук МОЯТА ПРОГРАМА за БЪЛГАРСКО ИКОНОМИЧЕСКО ЧУДО /Откъс от "НЮ ЕРА ИКОНОМИКС, БЕЙЗИД ОН ДЪ ХЮМЪН РАЙТС ЕНД МАЙНД КЕПИТЪЛ", за която търся издател от 2002 г. Е, не съм проф. Джон Мейнард Кейнс, който спаси САЩ от кризата 1929-1934..., но .... съм икономист, и чета, какво става по света, анализириам стопанската история на България и сходни с нас страни, ...... икономиксът ни е дал достатъчно инструменти, за да предвиждаме и програмираме бъдешето си, но в ръцете на самовлюбени бездарници.., като БЕЙ БИ ...,
цитирай
5. deathmetalverses - А Ван Гог е преуспял, защото е бил ...
27.03.2011 11:05
анонимен написа:
А Ван Гог е преуспял, защото е бил милионер. Я се скрий някъде бе, простак!

Господине анонимен,
ПРЕДИ да псуваш някого, направи си труда да го ПРОУЧИШ добре.
ДАЙ ми пари, да си издам книгите, защото днес само ВРЪЗКАРИТЕ и БОГАТАТИТЕ ПРОСТАЦИ като теб издават книги и правят изложби. Имам предвид простаци като ЧУДОВИЩЕТО и ПЕГАСА, които са перачи на комунистически пари и пари от наркотици, проституция, сводничество ит.н. ЕДИН МИЛИОН ГИ МОЛИХ УЧТИВО И ВЕЖЛИВО ДА ДАДАТ малко парици и на мен, ама - не! Абсолютни егоисти са тези хора!
цитирай
6. alhimik1 - не е бил лош художник...
28.03.2011 09:50
много си прав Здравко, благороднико...няма меценати

"сит търбух за наука глух" радой р. хех
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9570906
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!