Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
22.10.2010 16:31 - ОРФИЧЕСКО БЛАГОЛЕЧЕНИЕ
Автор: deathmetalverses Категория: Поезия   
Прочетен: 1892 Коментари: 4 Гласове:
24

Последна промяна: 20.12.2010 16:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

SOCIUM ORPHICUS POULPOU+DEVAE’®™

 

Орфическо общество “Пулпудева” организира

 

Езотерично-просветни курсове и практическо обучение:

 

1.     Орфическо БЛАГОЛЕЧЕНИЕ /универсална древнотракийска система от духовни и физически упражнения за постигане на крепко здраве, семейна хармония и творческо дълголетие чрез Музика, Слово, Песни и Танци, молитвена Медитация/ и ЯСНО ВИЖДАНЕ /съгласно Учението за Върховното Единство на Посветените от Атлантис насам, за диагностика на КАРМА-па, управление на персоналният Жизнен енергиен код и програмиране на Бъдещето/

2.     Сатрически ТАЙНИ НАУКИ и БЕЗКРЪВНОТО БОЙНО УМЕНИЕ на Бесите

 

3 модула, 170 часа лекции и практически упражнения.

 

Бонус 1 – за успешно предствилите се – Посвещаване в степен УЧЕНИК към Сестринството или Братството на СВЕЩЕНИЯТ ГРААЛ от Кан Колобъра на Орфическо Общество ‘Стара Европа’ – сър Джак Салвадор

 

Бонус 2 – Екскурзии в Свещената древна земя на Великата Богиня-Майка ЛЮБОВЬ

– AT+ΛAN+TIΣ-Ξ+ΡΑ+ΚΗ+Σ-БЖЛГ+хАРЪ* –

По стъпките на Великите Посветени – Гилгамеш, Тор, Оханнес, Зиези, Юви, Дионис и Орфей.., Беинса Дуно - и първите човешки цивилизации, писмени системи – до Първоизточника на Шамб+Хала/Вал+Хала в ШЕНГРИ-ЛА и черноморската АТЛАНТИДА

 

“Опoзнай Себе си – и ще познаеш Вселената и боговете – защото каквото е Горе.., така е и долу...”

“Сърцата с меч и огън не можеш завладя – там Песента, изпята от сърце, единствено владее...”

“А ти, човече, Божи син и храм си – творческото Живо Слово.., пирамида-пентаграм.., синопсис на всемирното Дихание.., есенция на Разума върховен – и духът ти неспокоен там е негов свят Олтар...”

“Усмихвай се, и пей, сияй, изпълнен със Любов към всекиго и всичко.., прониквай смело със духа си в Бъдеще и минало..,  не се опитвай само Майката Природа ти да нараниш със лицемерна мисъл за реванш назадничав – това са истинските ключове към Вечният Живот...”

 

Слова на свети Орфей от “Библия Бесика”, 4 в. А.Д.

 

Справки и записване: sociumorphicus@dir.bg, sss777@dir.bg,  Cell Phone: +359-886-366-777

 

*В случая ‘ж’ е ‘жабешкото Ъ’ от преди правописната реформа от късната есен на 1944 г.

 



Тагове:   орфическо,


Гласувай:
24


Вълнообразно


1. liliyanaandreeva - Вярно ли е,че орфическите общества правят човешки жертвоприношения?
22.10.2010 16:51
Като в "Черният Орфей"?...
цитирай
2. deathmetalverses - Като в "Черният Орфей&quo...
22.10.2010 17:08
liliyanaandreeva написа:
Като в "Черният Орфей"?...


Уважаема госпожо Андреева, прочетете по-внимателно предният постинг, за да Ви стане ясно моята /и нашата/ философия. И колегата СПАРОТОК, когото изключително ценя за смелостта му да изследва обективно поруганата от враговете на българския народ ИСТИНА за произхода ни, ролята в Сътворението-Деволюция.., както и мисията ни - за Възраждането на планетата, като пионери на Новата раса от Човеци на Светлината, за които говори още К.Е. ЦИОЛКОВСКИ!!!! Ще ми бъде много интересно, ако кажа ДА! СЕРИЕН УБИЕЦ СЪМ! Елате, господа прокурори и ченгата, и ме затворете! - КАКВО ЩЕ ПОСЛЕДВА?!!!! МНОГО ВИ МОЛЯ, преди да пишете коментари - ПРОЧЕТЕТЕ ВНИМАТЕЛНО, КАКВО е написано. Орфизмът е едно, а Учението на историческият Орфей - съвсем друго /прочетете предговора на МУХАММАД, как учениците ВИНАГИ и ЗАДЪЛЖИТЕЛНО изкривяват СЛОВОТО на своя Учител! Аз НЕ ПРИНАДЛЕЖА КЪМ НИКОЯ СЕКТА ИЛИ РЕЛИГИЯ - в смисъл, създадени като МАШИНИ за ПАРИ, да грабят апетитните имоти и пари или души на лековерните хорица или младежите с проблеми! - АЗ СЪМ СВОБОДМИСЛЕЩ ПРАВОСЛАВЕН ХРИСТИЯНИН - а онзи, който е ВЯРВАЩ, почита само един бог, по своя си начин - и е толерантен към останалите ВЯРВАЩИ или АТЕИСТИ! От друга страна аз съм и АТЕИСТ - не вярвам в чуждите богове - моля, прочете МОЛИТВАТА на ХР. БОТЙОВ! - но само в този, с когото имам ОПИТНОСТ, и който ми помогна да съм жив все още! Защото цял живот правих добрини, за да ме ограбят близки и роднини 2008-ма, и да ме усмъртят почти! Но БОГ ме ВЪЗКРЕСИ!
цитирай
3. dolsineq - Прав си, че е болна душата ни и от нея ...
22.10.2010 23:42
Прав си, че е болна душата ни и от нея трябва да почне лечението ни.
цитирай
4. panazea - Здравей!
27.10.2010 16:42
Аз уважавай Орфей мъдреца , уважавам всички , които се стремят към добро! :))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9571540
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!