Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
28.09.2010 20:39 - GODDESS
Автор: deathmetalverses Категория: Поезия   
Прочетен: 1495 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 06.10.2010 16:37


БОГИНЯ   Богиньо моя.., Знаеш колко те обичам – Знаеш как желая да закрилям Твоят сън безценен от кошмари.., Твойте песни, танци и веселия – Знаеш за безсънните ми нощи..,                                         бдения.., И даровете безконечни в Храма...   Богиньо моя.., Знаеш как желая аромата твой Единствено да дишам с пълна тяга.., Знаеш как желая да те пазя чиста – От зъбщте на тълпата и дъжда                                             катранен.., Пътищата твои винаги да бъдат С розови листа застлани...   Богиньо моя.., Знаеш колко те обичам – В жертвеният огън на Олтара твой.., Пристъпям бос.., и нося в своите Ръце икона – това си точно ти! – Не сещам болка никаква...   Богиньо моя.., Знаеш колко те обичам – Пред никоя от древните светини Не падал съм със толкоз радост.., Тъй както правя го.., за теб.., сега – Целувайки праха свещен.., По твойте божествени нозе...   Горещо моли моето сърце – Нека твоите ръце, душа и Дух Приемат щедростта на таз Любов Младежка – докато още ледовете На Скръбта не са успели наш"те Искрени копнежи – за човечески Живот да задушат – преди да се Обединят.., зверовете.., в нас – И се окажем.., известни на света – Катт поредните.., човекоядци!   Богиньо моя – Целуни ме!...   9 април 1990 г.



Гласувай:
5


Вълнообразно


1. freyja - Хубаво,
28.09.2010 22:28
истинско...
Искам за някого и аз да бъда богиня!
Браво- много емоционално!

Поздрави!
цитирай
2. deathmetalverses - 1. freyja - Хубаво, 28. 09 22:28 и...
29.09.2010 11:03
1. freyja - Хубаво,
28.09 22:28 истинско...
Искам за някого и аз да бъда богиня!
Браво- много емоционално!

Поздрави!

Благодаря ти за оценката, ФРЕЯ! Е.., ти си имаш страхотен псевдоним! А и аз харесах редица твои творби... Важното е как човек се чувства, не на колко години е... Все пак любовната ми лирика е малко старичка - постингите са от първите ми стихосбирки /1996 г./ Само че тогава редакторът - и издател - не си свърши работата както трябва, пусна на пазара "Философия на Любовта" и "Психоанализа на Вечното" с твърде много печатни грешки.., и като видях книгите отпечатани.., почувствах се като заклан! Или като майка, загубила дете..., много тежко го преживях! Щях да искам преиздаване и компенсации от печатницата.., но къде е Пловдив, къде - ДП "Димитър Благоев" - София! Тогава хванах 1 химикалка и почнах да правя корекции на ръка в книгите.. И въпреки всичко, на 11.11.1996 г. в салона на читалище "Славянска беседа", където беше премиерата им, след като предварително се извиних на публиката, хора, които изобщо не бяха чували за мен, продадох 109 екземпляра - или общо 218 книги. Софиянци три часа ме държаха да правя шоу - искаха и още.., докато накрая ни изгониха.., че бяхме си платили само за час! Е.., много щастлив бях тогава..., както и сега съм, като чета тези Ваши оценки в блога. Много скоро ще се задълбоча и в твоите прозрения, ФРЕЯ - един приятел 'в повече' никога не е излишен! Исках да отбележа, да не си давате зор да издирвате книгите ми в библиотеките - много съм взискателен към творбите си, към моите 'виртуални деца'.., винаги може да се сетя да поправя нещичко тук и там - но в този блог ще пусна всички тъй както трябва да са! С приятелски чувства - Джак Б. Спасов


цитирай
3. freyja - Благодаря за положителната оценка!
02.10.2010 10:55
Поздравявам те, въпреки трудностите по пътя, за успеха които си постигнал!
Ще се радвам да поуча някоя Ваша книга във виртуален вариант...
Поздрави и хубави почивни дни!

Фрея
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9568881
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!