Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
12.09.2010 13:54 - YOU CAN`T ESCAPE FROM YOUR SELF /от "Психоанализа на Вечното", 1996, Джак Б. Спасов
Автор: deathmetalverses Категория: Поезия   
Прочетен: 1218 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 06.10.2010 16:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 По 72-та капричия на Франсиско де Гоя   YOU CAN`T ESCAPE FROM YOUR SELF      Death metal.

От Себе си не можеш да избягаш..,
самият ти си хищен звяр..,
акълът ти не го побира -
така са те възпитали...
   
От Себе си не можеш да избягаш -
не са ми нужни белезници..,
най-жестока е борбата..,
със собственият малък "аз"...

От побоят на деня..,
щастлив си като проститутка -
той е твоят сутеньор...,
и контактът със жена нормална..,
никак не
те хвърля във екстаз...:

"ТЕ всички са..., мръсници -
не мога да обичам аз..,
нито една от тях -
със светлите ми чувства..,
ТЕ се подиграха..,
днес нахално ми предлагат..,
своите "приятелства" лукави....

Не искам винаги да бъда ТРЕТИ..,
но единствен.., аз.., НЕПОВТОРИМ!..."

Пукот на строшени кости..,
викове за помощ в тишината..,
твоите коси настръхват..,
мисълта е разпиляна...

От близкият ъгъл.., пияна..,
с огромни човешки ръце..,
и тъпа, ужасна муцуна -
ГАРОТА една се задава...

Уверено мачка тълпите..,
от носорози и мравки -
техният сок я опива..,
своите кървави хапки..,
прецизно подбира...

Вдига своите.., поли..,
отдолу нищо няма -
и нищо не откриваш там..,
където мислиш, че си я видял...

Не.., ти няма да избягаш никак..,
от нейните ръце.., не бягай -
двеста остриета на кинжали светят..,
с погледи ръждясали в мъглата сива...

Не.., ти няма да избягаш никак..,
от чашите отровни, които си налял..,
за друг човек - невинен...

Не.., ти няма да избягаш никак лесно -
от свойте сънища кошмарни..,
и.., "бездарни стихоплетства" -
в търсене на.., "честен път"..,
към руното на Златният телец...

"В тази самота.., преситена..,
от кикота на гейове.., и грейове..,
и проститутки -
искаш ли да знаеш ти..,
как съм оцелял..,
как дъвча я със болка..,
и развалям си венците -
искаш ли да знаеш.., ТИ?!

Не са ме учили - да мразя..,
и нямам в нищо зъб на теб -
учиха ме.., да обичам.., само тези..,
които се държат "добре" със мен -
и да убивам всички ДРУГИ..,
чрез "любов", претеглена върху кантар...

Аз съм твоят.., ГОСПОДАР.., слепецо -
ти ме хвана за ръкава..,
не съм те търсил аз!...

Аз съм онзи..,
"страшен КУКЛОВОД"..,
чиято сянка плаши
твърде много.., "хора знаменити"..,
със невежествена псевдовяра..,
във "задгробният живот".., и Бога -
и сега жестоко ще те съдя..,
за провала на мечтите пъстрооки..,
които с мене сподели..,
преди да се превърнеш..,
в ИЗТРИВАЛКА -
в земният Театър..,
на абсурдните ЛЪЖИ....

Не.., ти няма да избягаш никак -
от Страшният ми съд.., кълна се..,
но казвам ти - върви си със добро! -
Когато ми потрябваш.., ще те хвана..,
където да се криеш по света -
тогава.., просто.., ще те смажа..,
и аз не знам - защо?!"

Волтова дъга - и червей бели..,
животът е.., "безмилостно жесток"..,
За КОКАЛА ГОЛЯМ се борят всички..,
самият ти си хищен звяр...,
акълът ти не го побира -
така са те възпитали!...

За Кокала голям се борят всички -
щом до него ти се приближиш..,
ще те разкъсат на парчета първом
тези "ближни".., на които си разчител -
за подкрепа.., в дните сиви..,
на изтърканият полумесец....

Един човек.., е "кръгла нула".., "нищо"..,
според техният З А В Е Т..,
с когото ти не можеш..,
да си позволиш.., "разкол"....

Волтова дъга - и червей бели..,
животът е.., "безмилостно жесток"...

Ще падаш.., в пропастта ШЕОЛ..,
приятелю..,
докат` не се озъбиш на света -
всяко "нищо".., може да е ЛИЧНОСТ..,
щом краят му е.., четвъртит!...

Щом залюбил си живот.., анаеробен..,
в този свят на мумии и мажоретки..,
пий отровата си.., сам! -

Иначе.., ще ти помогна..,
като Дъгата да блестиш..,
щом кладата на самотата..,
разпали пак САТАН!...

20 септ. 1990 г.

   










Тагове:   Self,


Гласувай:
8


Вълнообразно


1. tili - Уау! Изстрадано
12.09.2010 16:29
изглежда е това. Харесва ми с цялата си искреност:
"От Себе си не можеш да избягаш -
не са ми нужни белезници..,
най-жестока е борбата..,
със собственият малък 'аз'..."

Така си е, но колко хора го осъзнават? Поздрави!
цитирай
2. mariposatracionera - Wow! ще кажа и аз. Тежко, силно, с...
13.09.2010 06:52
Wow! ще кажа и аз. Тежко,силно, скръбно и истинско.
Благодаря ти!
цитирай
3. panazea - Не можах да го прочета цялото !
13.09.2010 10:09
Има много болка по изгубената вяра в доброто и човека !
цитирай
4. inel379 - Различно!
13.09.2010 11:32
Болката направо те залива!
Но...стените в нас самите са най-страшни!
Битките са ежедневие!
Раните също!
Много искрено и силно!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9571926
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!