Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
27.07.2019 21:43 - О ТАТКО МОЙ, О САТАНА, О СЛЪНЦЕ! на BEHEMOTH, 2014 БЪЛГАРСКИ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 543 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 27.07.2019 21:46


 image
От албума "THE SATANIST" на BEHEMOTH - 2014 
//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

O, FATHER! O, SATAN! O, SUN! 

АКЕФАЛОС:

Лишен от начало,

Лишен от глава -

Изпълни ме с Твоето ОЗАРЕНИЕ,

Върви пред мен - във война,

Води ме - и в мирния ден...

 

Низвергни слънцето,

Угаси всички звезди,

Позволи ми - да остана защитен

Във великолепието на Твоята светлина,,,

 

ИЗБРАНИЯТ - НЕРОДЕН от жена,

Подобен на ярка сумрачна звезда -

Бедни са всички човешки езици,

Да те опишат със дума една...

 

Завържи дъждовните облаци,

Пресуши водите на Стикс,

Фаустовска илюминация -

Изкупление и богохулство...

 

Подобно на ден без зора,

Или слънчев лъч пустота,

На буря, що носи глъч, суета

И безпокойство -

 

АЗ СЪМ ПОЧТИ СЪВЪРШЕН,

Но не и завършен, напълно...

 

АГАТОДЕМОН:

Благородният някога

Дух на лозята,

Змията с човешка глава -

СЕРАПИС:

Чума, треска и мор

Днес призован е да носи:

Твоето име е НИКЪДЕ,

Твоето име е НИКОГА...

 

Освободи ме,

Изгори семената,

Не обвързвай с вина

Адския огън,,,

 

О, Татко мой! О, Сатана! О, Слънце!

Остави децата да дойдат при тебе,

Да съзерцават Утринната звезда...

 

АКЕФАЛОС:

Лишен от начало,

Лишен от глава -

Изпълни ме с твоята светлина,

Върви пред мен във война,

Води ме и в мирния ден...

 

Подобно на ден без зора,

Или слънчев лъч пустота,

На буря, що носи глъч, суета

И безпокойство -

АЗ СЪМ ПОЧТИ СЪВЪРШЕН,

Но не и завършен, напълно...

 

О, Слънце, ЛЪВ-и-ЗМИЯ, ти си

Звярът, който напада и поразява,

Гръмотевицата, която поражда живот,

Ти си това, което тече!

Ти си това, което предстои!

Ти, Сатана, Слънце,

Си Хадес, който поробва онези,

Що нямат собствена воля!

Ти си въздухът! Диханието! Духът!

Ти нямаш граници и окови!

Твоята същност е еластичността,

Един вечно бързащ въздушен поток!

Ти си Непознатият, Баща на всички!

Ти си Странникът, дух на всичко живо!

 

Чуй ме, накарай духовете да ми се покоряват,

Всеки дух от небесния свод и етерните елементалии,

На и под земята, на сушата и във водата,

Силфите и саламандрите, гноми и ундини -

Така че всяко заклинание и Божи бич

Да ми се отдават...

 

Ти си Духовното слънце!

Сатана, ти си Окото – и похотта!

Викай високо! Викай високо!

Завърти Колелото!

О, Татко мой! О, Сатана! О, Слънце!

 







Гласувай:
10


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9571594
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!