Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
08.08.2017 18:47 - Мозайки и графити от Руската и Английска гимназии в Пловдив
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 752 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Физкултурният салон на Руската гимназия... И Руската, и Английската гимназии в Пловдив са строени средата/края на 1950-те на северния бряг на река Марица в квартал Кършияка. image
image
image
Лично аз предполагам, че даскалицата от графита при входа на Английската гимназия е шотландската съпруга на Тома Спространов, Мери-Джудит.., няколко пъти съм я срещал в града.., но не ми е преподавала и не съм учил в езиковата гимназия. Прочее, мога - и със сигурност! - и да греша... Така че нямам нищо против да ме поправите, ако знаете каква е истината... Останах с впечатление от трите си кратки срещи с Мери-Джудит , че е много готин човек..., не съм й бил ученик................. image
image
image
image
image
image 
Изобщо не мога да схвана идеята на тази мозайка от северната фасада на Английската гимназия

image
image
image
image
image
image
А този графит е до жп линията, на оградата на стадиона на ФК "Марица" - Пловдив..., прочее доста добре поддържано спортно съоръжение, въпреки че отборът се подвизаваше дълги години във "В" - групата.... image
Подлезът на жп линията

image
image
image
ЖП надлезът преди Шекер махала image
imageТекст и снимки: 30.07.2017, Здравко Божидаров Спасов
 



Гласувай:
8


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9571302
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!