Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. zaw12929
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. tota
12. getmans1
13. stela50
14. zaw12929
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. getmans1
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. getmans1
Постинг
02.08.2017 18:00 -
Офицерският клуб в Пловдив, 1909-та
Архитект на оригиналната сграда е Никола Лазаров, който проектира също така и офицерските клубове в столицата и Свищов; Сградата е разрушена от пожар през 1924-та, когато най-тежко са засегнати салонът и централната покривна конструкция; При голямото Чирпанско земетресение няколко години по-късно сградата отново търпи сериозни поражения, срутени са и трите й кули; при възстановяването на Клуба следващите архитекти решават да оставят единствено централната кула, но с намалена височина. През 1950-те покривът е изравнен.
27 септември 1908-ма. Офицерският клуб все още не е официално открит. Но пловдивчани се готвят да посрещнат пред цар Фердинанд, който е прокламирал 5 дни по-рано независмостта на страната си от Османската империя. Улицата, която виждате, тогава се е наричала "Станционна" (днес - "Иван Вазов") и води от Централна гара, където се е очаквало да слезе от трена ("влака") височайшата Особа, до централния площад на града. За съжаление, фотографите и на двете снимки не са отбелязани никъде, иначе с най-голямо удовоствие и признателност за труда им бих Ви съобщил имената им....
Снимките НЕ СА МОИ, бяха ми предоставени от познат колекционер на антики, който изрично НЕ ЖЕЛАЕ да споменавам името му. И все пак, благодаря ти, приятелю!
27 септември 1908-ма. Офицерският клуб все още не е официално открит. Но пловдивчани се готвят да посрещнат пред цар Фердинанд, който е прокламирал 5 дни по-рано независмостта на страната си от Османската империя. Улицата, която виждате, тогава се е наричала "Станционна" (днес - "Иван Вазов") и води от Централна гара, където се е очаквало да слезе от трена ("влака") височайшата Особа, до централния площад на града. За съжаление, фотографите и на двете снимки не са отбелязани никъде, иначе с най-голямо удовоствие и признателност за труда им бих Ви съобщил имената им....
Снимките НЕ СА МОИ, бяха ми предоставени от познат колекционер на антики, който изрично НЕ ЖЕЛАЕ да споменавам името му. И все пак, благодаря ти, приятелю!
Истината всеобхватна, истината кратка
ТРЕТИ МАРТ в Пловдив - избягал паун и по...
Пауни от Пловдив ...
ТРЕТИ МАРТ в Пловдив - избягал паун и по...
Пауни от Пловдив ...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 58760
Блогрол
1. ORPHEANUM MUSIC POETRY CLUB бр.1, 2014
2. бр. 1 списание "МОДЕРНИ АПОКРИФИ",3 март 2011 г.
3. ТРИСКЕЛИОНЪТ на РУДРА (SHIVA`S TRISKELION) The BEST BG death metal poetry, Jack B. Salvador, 2012
4. Инженерите, създали "летящите чинии" на ТРЕТИЯ РАЙХ (документален, "Дискавъри сайънс")
5. Космодрум за немски "летящи чинии", разсекретен край Баренцово море (видео)
2. бр. 1 списание "МОДЕРНИ АПОКРИФИ",3 март 2011 г.
3. ТРИСКЕЛИОНЪТ на РУДРА (SHIVA`S TRISKELION) The BEST BG death metal poetry, Jack B. Salvador, 2012
4. Инженерите, създали "летящите чинии" на ТРЕТИЯ РАЙХ (документален, "Дискавъри сайънс")
5. Космодрум за немски "летящи чинии", разсекретен край Баренцово море (видео)