Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
14.12.2015 11:45 - САТАНИСТЪТ (2014) на BEHEMOTH БГ ПРЕВОД, избрано от албума
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2800 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Blow Your Trumpets Gabriel/Надуй силно тръбите си, о Габриел!
image


Видях, как Змията опложда с опашка утробата на девица,
И станах свидетел, как племената на Юда бяха редуцирани
До жалки отломки, наблюдавах, безстрастно, отгоре,
Как дванадесет ученика бяха погълнати от пламъка,
А Божият син беше удушен - напразно...

Надуй силно твойте тръби, о Габриел!
Докато гледах объркването и смущението в Рая,
Разчупих хляба.., залък по залък, в ямата на Левиатан...
Народите се превърнаха в жертва и плячка,
Приветствайки моето завръщане...

Осана! Осана!
От колената на Юда
Всеки десети бе унищожен...
Осана! Осана!
Коренът на Давид беше изкоренен...

Осана! Осана!
Нека виното на Содом напълни нашите уста,
Осана! Осана!
Може би греховете на Гомора
Ще изпълнят със благодат наш`те сърца...


 Furor Divinus /Божествен скандал

Вето!Повръщам,
Гърлото е задавено от въжето,
Като на лунатичен престъпник,
С оковани и осакатени крака -
Аз разкъсах и двете крила...

Някой избоде очите ми
И откъсна езика ми,
Превърна ме в роб на гравитацията...

Аз плача със сълзи
От засъхнала кръв,
Кръстът ми е оставен да атрофира...

Потърсих отмъщение - там, Горе и долу,
Аз сипя язви и чума, да засея техните ниви,
Пропълзях под сянката на чистотата -
В моя час на благочестива загуба на блясъка
Аз се обърнах към безграничния катехизис,
Анатемата породи благословение -
Чрез едно кощунствено ЯВЛЕНИЕ във Гетсимания,
И скандал във висините между боговете,
Помазаникът на греха стана плът...

Появи се, Обвинителю на всички,
Чуй, как вселената ридае нещастно,
Дефлорирана от рогата, и виж,
Как кървят черните дробове на Ада...

И така, завъртях наобратно колелото на моята съдба,
Ударих слепите очи на Лъва,
Със всяко дихание, откраднато от техните устни,
Аз изнасилвах, изнасилвах и изнасилвах дъщерите на Цион...

Вдигни кинжала си, о Авраам,
И прережи гърлото на твоя единствен син,
Върни назад човешката история,
Прати по дяволите и занули света...

Някой избоде очите ми
И откъсна езика ми,
Превърна ме в роб на гравитацията...

Аз плача със сълзи
От засъхнала кръв,
Кръстът ми е оставен да атрофира...


Messe Noire / Черна меса

Аз вярвам във Сатаната,
Който разкъса едновременно Земята и Рая,
И в Антихриста, който ги управлява -
Неговият скъпоценен извънбрачен син,
Мъката на нашето бъдеще,
Едно Копеле, родено от Лъжата,
Плодът на една блудница - монахиня,
Която царува там, горе, в разкош,
Докато трае властта на човешките царе...

Аз използвам думи, остри като меч,
За да превърна в чудодейни мощи прахът от пищялите на светците,
И след три дни ще възкръсна - като един велик Измамник,
За да благославям света - с язви, и гняв, и беди...

И така, можеш ли Ти,
Който сам се наричаш ВЛАДИКА,
Да чуеш звъна на Ционските монети,
Които даряват с погрешни представи
Потомството на Твоята болка?

ЯХВЕ, нима Ти не ми каза:
"Ти, разрушителю, що вадиш от равновесие Моите творения!
Аз ще те прикова в блаженството на бичуването,
И ще те жертвопринеса в огъня на екстаза,
За да разпръскваш пепел наоколо...
Ти се превърна  в Закон над законите,
Чрез асиметрията на рогата си..."

Не успях да прекъсна нишката на живота-лъжа,
Небесните извори пресъхнаха -
Нека молците протрият светите страници,
Нека дървоядите да изядат кръста,
Молех се, аз да умра в Тебе, о Боже,
Молех се - Ти да умреш в мен...

Кой ще разпъне на кръста последните пророци
И ще подреже техните леторасли?
Кой ще разбърква адския котел навсъде по земята
И ще седне отляво, на Престола, до Тебе…?

Сатана - Тъмничарят на живите
…И на мъртвите -
Тъй както беше в Началото,
И сега е, и ще бъде - завинаги.
…Един свят без край.
Амин.

 The Satanist/ Сатанистът



Аз слязох от планината Синай,
Отприщвайки престъпната воля на един великолепен мошеник,
За да открия подслон там, където няма месианска светлина,
Прогонвайки един единствен лъч от сърцевината на живота,
О, сладка Саломе,аз съм твоята съблазън,
Предлагам ти да отнесеш надалеч твоето гнусно изкушение,
Без твоята любов аз съм толкова непълноценен и непълен,
Ти ме разврати - чрез твоето достойнство...


Аз се разлагам - в екстаза на ада,
Аз се разпадам, разтварям и разрушавам -
Аз твой съм, и ти си - във мене,
Еуфория и безумство,тъй както следва...

По-малкият каприз, който ще накара слънцето да избледнее,
Е тази овца в мене, която превръща човека във вълк -
Аз съм мухата, която излетя от ковчега,
Моите мисли, подобно на насекоми,
Блудстват с божествените рани,
И със досада аз боря космичния ред - моят скъп, стар неприятел,
Тази вселена никога няма да бъде достатъчна,
Да побере свободата, която предлага Изворът на Живота,
Когато скъсаните диги пропуснат обратно този леден поток...

Аз се разлагам - в екстаза на ада,
Аз се разпадам, разтварям и разрушавам -
Аз твой съм, и ти си - във мене,
Еуфория и безумство,тъй както следва...

Захвърлих моя ореол от глина и погибел,
Това е моето блаженство скверно...
Роден съм - от една лъжа,
И осъден - да се крия...
Сред отрицание живея аз,
От пламъци обвит съм - още...

Аз съм тоз` - великият бунтовник,
Що местообитава - под гробницата на Милтон:
Едно съществувание, което
Дори грехът не би могъл - да опрости,
Без вина, без причина, Спасител и(ли) срам...

ПРЕВОД: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2014






Гласувай:
8


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9567853
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58743
Спечели и ти от своя блог!