Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
18.11.2015 22:03 - Най-добрата РОКПОЕЗИЯ (ч.1) в БГ ПРЕВОД - 5 хита на BLACK SABBATH
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2296 Коментари: 2 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Methademic /МЕТА(ЕПИ)ДЕМИЧНО

 

Епидемията от една кристална лъжа
Те кара да се чувстваш супер зад волана,
Мета-епидемията е толкова трудно да бъде прикрита,
Безумното взиране с широко отворени очи те издава...

 Да халюцинираш адски изчадия в химически ад,
 Не беше моя идеята за това забавление -
 Завладян си от магията на синтетичното пренатоварване,

 Твоят супер кошмар току-що е започнал...

 Ти се опитваш да спреш, но той* те контролира,
 Не искаш да продължаваш любовната си връзка с него,
 Ти си на самоубийствена езда със себеразрушението,
 И в крайна сметка ще катастрофираш...

 Живееш прекалено бързо,
 Живееш прекалено бързо...

 

 Изглеждаш точно като оживял мъртвец,
 Губиш в борбата за оцеляване,
Седиш и чакаш пред огнената порта на ада,
 Дяволът да пристигне -
 Ха-ха-ха...

 Живееш прекалено бързо, нуждаеш се от още метаепидемични кристали,
 Никога не спиш, просто продължаваш да ходиш,
 Просто натисни спусъка на твоята подкожна инжекция,
 Всеки път, когато ти умираш, не го осъзнаваш...

 Живееш прекалено бързо,
 Живееш прекалено бързо...

Какъв е смисълът, да се самоубиваш, без дори да го разбираш?
Мога да ти кажа, че продаваш душата си и адът е, където отиваш -
Ха-ха-ха, ще те видя там!

 

 

 

* Наркотикът. Песента е протест не само срещу метамфетамина ( най-широко разпространеният  вид синтетичен наркотик в САШ), но срещу всички видове наркотици. Бел. прев.


 

TV Crimes /Телевизионни престъпления*

Един ден от живота на самотните,
Още един ден на въртене в кръг,
 Какво ли им трябва ? -
 Някого, когото да обичат...

 Една нощ от живота на самотните -
 Появи се чудо на ТВ екрана,
 Какво ли те видяха -
 Някого, когото да обичат...

 Той ви гарантира един миг слава,
 Ако получи вашите пари по телефона...

 

 Трябва да ми изпратите един пластмасов Исус,
 Имаше някакъв чек в днешната поща,
 Ето, какво ми трябва -
 Някого, когото да обичам...

 Ние просто няма да ядем в неделя,
 Защото трябва му купят една лимузина -
 Някъде, където  да живее,
 Някъде, където да се моли...

 Всяка стотинка, завлечена от хората,
 Държи вълка далеч от входната врата,
 Пазарувай нашироко и ще откриеш опрошение за себе си,
 Но той ще ти даде бонуси, дааа...

 Светий Отче, Светий Душе -
 Кой е този, който плаща повече,
 Люлее люлката, за да не плачеш,
 И ти купува нова приспивна песен?...

 Джак е пъргав, Джак е бърз,
 Бърка във джоба ти, върти номера,
 Бавен и стабилен, той има време,
 За да извърши друго ТиВи престъпление -
 ТиВи престъпление...

 Един ден от живота на самотните,
 Отново се връщат, за да се въртят в кръг,
 Какво ли им трябва ? -
 Някого, когото да обичат...

 Дааа...

 Една нощ от живота на самотните -
 Появи се чудо на ТВ екрана,
 Какво ли видяха ? -
 Някого, когото да обичат...

 Това е супермаркета на Спасението -
 Хвърли едно око в неговия склад,
 Пазарувай нашироко там

 

 И ще откриеш опрощение за греховете си,
 Но той винаги дава бонуси...

 Светий Отче, Светий Душе -
 Кой е този, който наранява повече,
 Люлее люлката, когато плачеш,
 И изкрещява новата приспивна песен?

 Джак, бъди пъргав, Джак, бъди ловък,
 Вземи парите, бързо измети се -
 Бавен и стабилен, имаш толкова много време
 За да извършиш друго, ново
 ТиВи престъпление, ТиВи престъпление...

*Песента е срещу измамите, вършени от телевизионните проповедници, в средата на 1970-те те се ползваха с огромна популярност в САЩ. А в началото на българската демокрация се окопаха и у нас - "Слово за живот", "Свидетели на Йехова", "Мормони", педофиите от "Светото семейство", "Муун" и хиляди други крадци "в името на бога" . Бел. прев.

 

 

Peace Of Mind / Мир за ума

 

 Бих желал някой да изпразни главата ми,
 Толкова съжалявам за нещата, които съм казал,
 Това чувство на безнадеждност, което живее вътре,
 Аз съм просто една самотна душа, която се опитва да открие
 Малко покой за ума си...

 Не съм героят, който ще те спаси,
 Просто казвам “здравей”, минавайки покрай теб,
 Не съм и откачалка, тук съм само заради тръпката от ездата,
 Така че, моля, прости ми, опитвам се да открия
 Малко покой за ума си...

 Прочети между редовете
 Истината, която нито е черна, нито бяла,
 Нито черна, нито бяла -
 Просто ми дай нещо истинско,
 Прекършеният човек още търси светлината
 През нощта...

 Затворен по средата, от пробива на фронтовата линия ,
 Изглежда сякаш не съм имал шанса да избирам,
 Ако само можех да изживея живота си отново,
 Или такива просто бяха обстоятелствата... 

 

 

 

 

Pariah / ПАРИЙ*

 

Отхвърлен от обществото,
 Пристрастен към трезвеността,
 Продукт на бременна девица,
 Нов бог върху земята,
 Да, това е твоята фантазия...

 Казваш, че можеш да четеш мислите ми,
Внимавай, какво можеш да откриеш там,
 Мислиш, че може и да ме харесаш,
 Да виждаш даже с моите очи -
 Но ти не си мой приятел...

 Ще повярваш ли на всяко слово, изречено от мен?
Създай си твоя истина и се махни от моя път...

 Аз съм твоят парий,
 Защото ти го пожела,
 Не съм никакъв месия,
 Просто твоят парий...

 Един ангел или един Антихрист,
 Един символ на твойто собствено устройство,
 Патетичен в твоя собствен тъжен път,
 Ти си просто на едно хапче разстояние,
 Откакто получи моя съвет...

 Ще повярваш ли на всяко слово, изречено от мен?
Създай си твоя истина и се махни от моя път...

 


 Аз съм твоят парий,
 Защото ти го пожела,
 Не съм никакъв месия,
 Просто твоят парий...

 

 Вярваш ли, че идвам аз от Рая?
 Или че слязъл съм - от небесата?
 На изваяния идол със измислен лик,
 Дали ще вземеш да се поклониш - от висините?

 Аз не съм твоят Спасител,
 Нямам крила, за да летя,
 Просто твоят парий -
 Не поглеждай към мене,
 Когато приключваш с твоя живот...

 Аз съм твоят парий,
 Защото ти го пожела,
 Не съм никакъв месия,
 Просто твоят парий...

 Не съм никакъв месия,
 Просто твоят парий...

 

 *Отхвърлен от обществото или роб – в Древен Рим. Бел. прев.

ПРЕВОД и БЕЛЕЖКИ: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2014

 




Гласувай:
13


Вълнообразно


1. gosho568 - Black Sabbath е определено моята ...
20.11.2015 02:04
Black Sabbath е определено моята любима хеви метъл група, като най-любимито ми тяхно парче е "Changes"... както и всички останали песни, разбира се! Поздрави!
цитирай
2. dalida - Бляк Сабат, една от любимите ми групи, след Скорпионс.
21.11.2015 20:13
и по специално песента "Полароид"(палавите роиди, както казва моята внучка :)))).
Поздрави за поста!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9569959
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!