Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
06.09.2015 13:54 - ЕКСТАЗ Е КОГАТО ТИ ЛЕЖИШ ДО МЕН - BARRY WHITE, 1977 БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 865 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
When we met, it wasn"t quite clear to me
Когато се срещнахме, не ми беше много ясно,
What you had in store was there for only me
Че каквото има в склада, то е изцяло за мен,
Silly, you know you took me by surprise,
Глупаво, нали знаеш, че ме изненада,
Then I turned and looked, I saw that message in your eye
Тогава се обърнах и погледнах, видях това послание в очите ти...

There you were, I fell on the floor
Когато ти се появи, аз паднах на пода,
The way you move, girl, only made me want you more
Начинът, по който се движиш, момиче, ме кара само повече да те желая,
I did not know you had me hypnotized
Не знам, дали не ме хипнотизираш,
There"s a movement of your body dancin" in my eyes
Но движението на твоето тяло танцува в моите очи...
image



I know I had to hold you and make you mine
Знам, че искам да те прегърна и да те направя моя,
Don"t want to control you just to have a good time
Не искам да те контролирам, но просто да си прекараме добре,
In ecstasy when you"re layin" down next to me,
В екстаз, когато ти лежиш редом до мен,
Oh, no, no, ecstasy, yeah, when you"re layin" down next to me
О, не, не, в екстаз, о да, когато ти лежиш до мен...

I find it hard for me to concentrate
Открих, че ми е трудно да се концентрирам,
If I don"t make my move, girl, it might be too late
И, ако не предприема нищо, момиче, може би ще стане твърде късно,
I"ve got to make sure you don"t get away
Трябва да съм сигурен, че няма да си тръгнеш,
After all you done, girl, to make me wanna stay
След всичко, което направи, момиче, за да ме накараш да остана тук...

All my life I"ve been searchin" for a star
Цял живот прекрах в издирването на една звезда,
Now my search is over and here we are
Сега моето търсене приключи и ние сме тук -
Livin" in ecstasy, yeah, when you lay down next to me, yeah
Аз живея в екстаз, о да, когато ти лежиш до мен, о да -
Here in ecstasy, when you"re layin" down next to me
Живея в екстаз, когато ти лежиш редом до мен...

I know I had to hold you and make you mine
Знам, че искам да те прегърна и да те направя моя,
Don"t want to control you just to have a good time
Не искам да те контролирам, но просто да прекараме времето добре,
Livin" in ecstasy, well, when you"re layin" down next to me
Аз живея във екстаз, о да, когато ти лежиш до мене,
Ooh! ooh! wee, ecstasy, when you"re layin" here with me, uh-huh
О, о, малката, в екстаз, когато ти лежиш до мен, ъ-хъ...

In this ecstasy when you are here with me, yeah
В този екстаз, когато ти си тук, при мен, о да...
Oh, it"s ecstasy, Lord knows when you"re next to me, yeah
О, това е екстаз, Господ знае, когато ти си до мен, о да...

 
Оригинално заглавие: It"s Ecstasy When You Lay Down Next To Me
Изпълнител: БАРИ УАЙТ, 1977
Превод: ЗДРАВКО БОЖИДАРОВ СПАСОВ, 2000





Гласувай:
6


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9652218
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58764
Спечели и ти от своя блог!