Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
11.08.2015 15:31 - МАГИЯТА НА ЛЮБОВТА /MAGIC OF LOVE / JANIS JOPLIN поетичен превод
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1336 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


You went away, had your chance to say

 

Ти си замина, а би могъл да ми кажеш (поне):

 

"I love you and I need you baby"

 

"Обичам те, малката, и от теб се нуждая!".

 

Yeah, but even if

 

Да... И,  въпреки това,

 

Honey, I told you daddy now

 

Мили мой, аз продължавам да те наричам “любим”...

 

You wouldn"t believe me anyway, no, no, no.

 

Ти няма да ми повярваш изобщо , не, не, не....

 

Maybe you will now,

 

Но, може би, точно сега, когато

 

I"ve changed a lot somehow,

 

Се промених толкова много, по някакъв начин,

 

Let me do what I say.

 

Ще ме оставиш да направя това, за което говоря?.. 

 

 

 

Come back and believe my love,

 

Върни се и повярвай в моята любов,

 

Please! Now, come back and believe my love,

 

Моля те, върни се тук, и ми се довери, любими мой,

 

Come back, and believe the magic of love.

 

Върни се тук, при мен, и повярвай - в магията на Любовта! 

 

 

 

Oh, I want the light without the darkness

 

О, как жадувам аз - за светлината, но без мрак,

 

I want the sky without the sun, yeah!

 

О, как жадувам аз и небесата – но без слънце, да! -

 

When do the stars and the moon reach out ?

 

Кога ли звездите и луната ще слязат, докосвайки земята?

 

When they see me alone without my loved one, yeah!

 

Може би, когато ме видят самотна - и без моя  любим, о да!

 

 

 

Oh, now baby, don"t you hear me,

 

О, скъпи мой, любими, дали ме чуваш ти сега?

 

Won"t-t-t-t-t-t-t you hear me I gotta, gotta, gotta, gotta, gotta tell you,

 

М-м-м-моля, чуй ме,  – аз трябва, трябва, трябва, трябва да ти кажа

 

Oh baby, baby, baby, baby, baby,

 

О, скъпи, скъпи, скъпи, скъпи, скъпи -

 

Honey, I just gotta tell you now,

 

Мили мой, аз просто трябва да ти кажа,

 

Honey, I wanna tell you that I want you to dig it!

 

Мили мой, искам да го кажа така, че да ме разбереш добре!

 

  

 

Now if you believe in magic,

 

Ако сега повярваш в магията на Любовта,

 

Don"t be afraid, afraid to use it, baby,

 

Няма да те бъде страх, просто я използвай, скъпи!

 

No, no, no, no, no, no, come on home

 

Няма (х 5) да изпитваш страх, върни се у дома –

 

Dressed in the mystic silk

 

Облечен в тайнствена коприна

 

Or wearing rich rags and waste

 

С богати парцалки, или в отпадъци -

 

Darling, please!

 

Това няма никакво значение, 

 

Аз ще ти простя, моля те, мили!
 

 

Come on back to me

 

Просто се върни при мен,

 

I know we can be

 

Знам, че ще станем участници

 

Part of a magic race.

 

В едно вълшебно приключение *...

 

 

 

Come back and believe my love,

 

Върни се и повярвай в моята любов,

 

Please! Now, come back and believe my love,

 

Моля те, върни се тук, и ми се довери, любими мой,

 

Come back, and believe the magic of love.

 

Върни се тук, при мен, и повярвай  - в магията на Любовта!

 

  

 

Hey! Now come back, babe, and believe my love

 

Хей! Сега върни се, скъпи, и повярвай в моята любов,.

 

Come back, please believe my love

 

Моля те, върни се тук и ми се довери, любими мой,

 

Come back and believe the magic of love.

 

Върни се тук, при мен, и повярвай – в магията на Любовта!

 

 
* Буквално: "една вълшебна надпревара",б.прев.

 

 

(Поетичен превод: Джак Б. Салвадор, 2013)

ОЧАКВАЙТЕ В НЕДЕЛЯ първия БЪЛГАРСКИ ЦЯЛОСТЕН ПРЕВОД на "KOZMIC BLUES" (ами.., НАРОЧНО са написали заглавието така!!!) ТУК

 




Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9569085
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!