Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.08.2015 08:09 - MERCEDES BENZ + SUMMERTIME (ЛЯТО) - ДЖАНИС ДЖАПЛИН, БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1935 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
image
image
image
image

 Mercedes Benz

Oh lord won"t you buy me a Mercedes Benz.

О, Боже, защо не ми купиш един “Мерцедес Бенц”?

My friends all drive porsches, I must make amends.

Всички мои приятели карат “Порше”,  трябва да се подравня със тях;

Worked hard all my lifetime, no help from my friends.

Цял живот се трудя упорито, от приятелите помощ срам е да поискам;

So oh lord won"t you buy me a Mercedes Benz

Така че, о Боже, защо не ми купиш един “Мерцедес”, а? 

 

Oh lord won"t you buy me a color TV.

О, Боже, защо не ми купиш... един цветен телевизор?

Dialing for dollars is trying to find me.

Току-виж ме потърсят от шоуто "Dialing for dollars",

I wait for delivery each day until 3.

Всеки ден аз чакам Твоята намеса до три часа следобед,

So oh lord won"t you buy me a color TV.

Така че, защо не ми купиш... поне един цветен телевизор, а? 

 

Oh lord won"t you buy me a night on the town.

О, Боже, защо не ми подариш една нощна екскурзия във града?

I"m counting on you lord, please don"t let me down.

Толкова много разчитам на Тебе, Боже, моля Те, не ме разочаровай!

Prove that you love me and buy the next round.

Докажи, че ме обичаш и ми плати следващата чаша алкохол...

Oh lord won"t you buy me a night on the town.

О, Боже, защо не ми подариш една нощна екскурзия във града?

 

(Everybody…)

(Хайде, всички заедно!) 

 

Oh lord won"t you buy me a Mercedes Benz.

О, Боже, защо не ми купиш един “Мерцедес Бенц”?

My friends all drive porsches, I must make amends.

Всички мои приятели карат “Порше”,  трябва да се подравня със тях;

Worked hard all my lifetime, no help from my friends.

Цял живот се трудя упорито, от приятелите помощ срам е да поискам;

So oh lord won"t you buy me a Mercedes Benz

Така че, о Боже, защо не ми купиш един “Мерцедес”, а?



SUMMERTIME

Summertime, time, time,

Лятно време, лято, лято -

Child, the living"s easy.

О, дете, животът лек е и прекрасен.

Fish are jumping out

Рибите подскачат във водата,

And the cotton, Lord,

А памукът, Боже, изкласява,

Cotton"s high, Lord, so high.

Памукът, Боже, извисява ръст...

 

 

Your daddy"s rich

Твоят баща е заможен човек,

And your ma is so good-looking, baby.

А майка ти, бебчо – красавица първа...

She"s looking good now,

О, колко красива тя е сега!

Hush, baby, baby, baby, baby, baby,

Тихо, бебчо, бебчо, бебчо – бебче! -

No, no, no, no, don"t you cry.

Недей, недей, недей -

Don"t you cry!

Недей да плачеш ти! 

 

One of these mornings

Някое утро, аз знам,

You"re gonna rise, rise up singing,

Ти ще запееш и ще се издигнеш на високо,

You"re gonna spread your wings,

Разпервайки широко своите криле, дете -

Child, and take, take to the sky,

И ще превземеш безкрайното небе,

Lord, the sky.

О, Боже, безкрайното небе... 

 

But until that morning

Но, докато настъпи това утро,

Honey, n-n-nothing"s going to harm you now,

Мило мое дете, н-н-нищичко не може.., да те нарани -

No, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no

Така че – не ( х 16),

No, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no, no

Недей (х 16)

No, no, no, no, no, no, no, no, no,

Не ( х 9)

Don"t you cry,

Недей да плачеш ти -

Cry.

Не плачи!...

 

Поетичен превод: Джак Б. Салвадор, 2013



Гласувай:
3


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9633116
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58759
Спечели и ти от своя блог!