Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.07.2015 07:20 - Добро утро! С ANOUK - ИЗГУБЕНА /LOST/ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1683 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 12.07.2015 10:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      image

 

If roses are meant to be red Ако смисълът на живота на розите е да бъдат червени,
And violets to be blue А на теменужките – виолетови,
Why isn"t my heart meant for you Защо ли моето сърце да не е родено  за теб?

My hands longing to touch you Ръцете ми копнеят да те докосват,
But I can barely breathe Макар че почти не мога да дишам -
Starry eyes that make me melt Твоите звездни очи ме карат да се топя,
Right in front of me Точно срещу мене стоиш...

Lost in this world Изгубена в този свят,
I even get lost in this song Дори в тази песен аз се изгубих -
And when the lights go down И когато светлините угаснат,
That is where I"ll be found Ще ме откриеш на това място...

This music"s irresistible Тази музика е неустоима,
Your voice makes my skin crawl Гласът ти кара кожата ми да тръпне,
Innocent and pure Невинна и чиста -
I guess you heard it all before Предполагам, че си чувал всичко това и преди...

Mister Inaccessible Господин Недостъпен,
Will this ever change Дали това някога ще се промени?
One thing that remains the same Едно нещо, което си остава все същото -
You"re still a picture in a frame Продължаваш да бъдеш една снимка в рамка...


Lost in this world Изгубена в този свят,
I even get lost in this song Дори в тази песен аз се изгубих -
And when the lights go down И когато светлините угаснат,
That is where I"ll be found Ще ме откриеш на това място...

I get lost in this world Изгубих се - във този свят,
I get lost in your eyes Изгубих се и в твоите очи -
And when the lights go down А когато светлините угаснат,
That"s where I"ll be found Ще ме намериш на това място -
Yeah yeah Дааа, дааа...   

 

I get lost in this world Изгубих се - във този свят,
I get lost in your eyes Изгубих се – и в твоите очи,
And when the lights go down А когато светлините угаснат -
Am I the only one Аз ли съм (твоята) ИЗБРАНИЦА? ...


 

Поетичен превод: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2015 г.




Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9632132
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!