Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
31.10.2014 09:30 - ЗАВРЪЩАНЕТО на КРАСОТАТА - MY DYING BRIDE, 1992 БГ ПОЕТИЧЕН ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1322 Коментари: 0 Гласове:
37

Последна промяна: 31.10.2014 09:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

[Тишината]
O, красива Земя,
Ти прекалено дълго стоя умълчана,
Докосни ме за пореден път,
Мрачната твоя повърхност лежи охладена,
Et gelidus hoc voluntas firmamentum
(И властта на студа така ще бъде затвърдена – лат.)

Ослушай се, наостри уши,
Да, това съм аз,
Треската на човечеството,
Настоятелно зовяща, по курвенски, както винаги,
Аз съм новият Христос,
Изключи звука във себе си,
Nunquam (Никога – лат.)
Ти нямаш тук никаква власт,
ВСЕМИЛОСТИВИ,
Недей ме жали,
Слънцето върни обратно,
Душите ще скърбят
През този нямащ край сезон на мрака,
Пази се от ОТМЪСТИТЕЛЯ,
 Моя е СИЛАТА...

Ако си слаб, отвърни се,
Кама не блести в моята длан,
Техниката е тайна,
Лъжецо,
Тя е частица, която живее във мен...

[Тъгата]

Моля, оставете ме на мира,
Мисля, че ще затворя моите очи сега,
Първият слънчев лъч бях аз,
Потърсете ме сред цветята,
(При) спящата заедно със Земята
Моя умираща невяста,
Състрадание аз предизвиквам -
През дъжд от сълзи...

Един трагичен опус,
Една неизмерима загуба -
Разплакан аз почивам,
Загърнат в моята нарастваща тъга...

[Страстта/Похотта]

Женските индивиди са подобни на един изискан ад,
Постави твоите объркани  ръце върху мен,
Ужас, еротика, похот и страст,
Дори във смъртта, КРАСОТАТА е с теб...

Аз ще те величая със думи на гръмогласна възхита,
Ти ще покажеш благоволение към моето шествие -
Защо да не мога да се отдам  
На мойте собствени желания?

Разголи гърдите си, да ги покрия с бавни целувки.

[Битката]

Разкарай се, кучешко копеле,
Nunquam - Никога (лат.)
Слез от твоя престол,
Nunquam - Никога (лат.)
Една кама проблясва в моята ръка,
Нима изпитвам страх?
Ще загинеш в самота,
Ха!

Моли се за мен,
Със богохулство,
Върху мене плачи,
Умри върху мен –

Пусни ме да изляза,
Пусни ме да изляза,
Пусни ме да изляза,
Пусни ме да изляза...!

Ти страдаш - в свойта голота...,
Но преди да вкуся от твоето черно изкуство,
От мръсотията твоя  и ужасна воня,
За ТЕБЕ за плача - дали АДЪТ е в това?

Твоето царуване сега приключва
И Слънчевата светлина ще се завърне
Към тази вкаменена веч` земя:
Ego deicere - tu pereant! (Аз казвам – ТИ ЗАГУБИ! – лат.)

[Завръщането]

Направи ме безпомощен с безкрайни целувки,
И всички мои страсти се завърнаха,
Стопли моите треперещи ръце –

Ние сме сюжет за антична трагедия..,
Аз мога да отгатна по твоята усмивка,
Че няма да си тук – за залеза на слънцето...
 






Гласувай:
37


Вълнообразно


1. deathmetalverses - ВАЖНО!!! Понеже блог бг нещо изобщо не работи:
31.10.2014 09:43

КЛИПЪТ е на РИМЕЙКА (от 2001-ва) на ОРИГИНАЛА (от 1992-ра), където заглавието е ПРОМЕНЕНО от THE RETURN OF THE BEAUTIFUL (ЗАВРЪЩАНЕТО на КРАСОТАТА) на THE RETURN TO THE BEAUTIFUL – ЗАВРЪЩАНЕ КЪМ КРАСОТАТА, а инструменталната партия е удължена с близо 2 минути БЪЛГАРСКИ ПОЕТИЧЕН ПРЕВОД – ЗДРАВКО Б. СПАСОВ, 2014
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9636599
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58760
Спечели и ти от своя блог!