Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.10.2014 19:16 - MEISTER DES MORDES – ГОСПОДАРЯТ на УБИЙСТВАТА и ВЛАДЕТЕЛЯТ НА ТЪМНАТА СТРАНА (ИЗБРАНИ СТИХОВЕ от МРАЧНАТА ПОЕЗИЯ на АННА ВАРНИ-КАНТОДЕА – SOPOR AETERNUS)
Автор: deathmetalverses Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 990 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 14.10.2014 19:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Езикът на мълчанието облиза моите устни, Открадна моите мисли, открадна моята гордост, Душата ми се предлага за жертва, докато аз чакам, Опиянява се, когато ти пристъпваш навътре...   Хвани и здраво дръж ръцете ми, ръцете ми треперят, Твоята очарователна красота отнема дъха ми, Уханни парфюми замъгляват сетивата ми, Хвани и здраво дръж ръцете ми, сладка мъчителко ..
Всички произхождаме от това, което наричаме МРАК,
ПОЛЕТЪТ извън ТЪМНИНАТА е в ПРАЗНОТАТА, Аз съм ПИРШЕСТВОТО, аз съм ДЕЛИКАТЕСЪТ, И в ТЪМНИНАТА всички ще ПРОПАДНЕМ обратно...   ПОВЕЛИТЕЛЮ на УБИЙСТВАТА....   Meister des Mordes, nimm meine Augen, An diesem Ort kann ich nicht sein, Strecke mich nieder, zerschlage mein Haupt. Meister des Mordes, schenke mir den Tod. Meister des Mordes, erhцre mein Flehen, Beende die Leiden, nimm den Schmerz von mir. Цffne die Tore, es ist fьr mich Zeit, Meister des Mordes, dieser Tanz ist Grausamkeit. Meister des Mordes, nimm meine Augen, Gefangen im Fleische, erbдrmlich und alt. Fьhre mich fort in die Dunkelheit, Vater meiner Seele, diese Tanz ist Grausamkeit. Vater meiner Seele, reiЯ" mich in den Tod...   Благоуханният аромат потиска моите чувства, Хвани и здраво дръж моите ръце, сладка мъчителко! - От тъмнината и мрака произхождаме всички, Да избягаш от тъмнината – това е невъзможно и безсмислено. Аз съм едно пиршество, аз съм превъзходна на вкус... И всички отново ще се завърнем в мрака и тъмнината;
Господарю на убийствoтo
, лишщ ме от зрение,
Аз не мога тук да пребивавам, Порази ме с мълния, разбий главата ми.
Повелителю на убийството, изпрати ме на смърт.
Господарю на убийствoтo, чуй моите молитви, Прекрати страданието, премахни моята болка. Отвори вратата, моето време настъпи, Повелителю на убийството, този танц се нарича “Жестокост”. Господарю на убийството, отнеми очите ми, Пленници на плътта, жалки, жестоки и стари. Отведи ме по-навътре в Тъмнината... Отче на моята душа, този танц се нарича “Жестокост”. Отче на моята душа, подари ми ... СМЪРТ... .................................................................................  The way into the light will separate me from my flesh, Myriads in their birth-given red Forcefully swimming through out space. This darkest space is wide and the mountain is still so high. Fly up my black little eyes And cross the frontiers that dare to define my life!
Пътят в Светлината ще ме раздели от плътта ми, На мириади парчета, червени по рождение, Които плуват с усилие из Пространството. Това изключително мрачно място е огромно, а планината – още по-висока; Полетете, малки мои черни очички И преминете границите, които се осмеляват да определят живота ми! .............................................. The groping sister feels that her eyes must be somehow alive. Сестрата, която се движи опипом,
Чувства, че нейните очи трябва да са някак си живи.
So she is afraid of all the dwellers of the dark, И така, тя се бои от всички тези обитатели на тъмнината, In their blindness they will never understand В своята слепота те никога няма да разберат The tempting gift of sight. Изкусителния дар на зрението... ........................................................... A long time ago it seems The boy has come to an agreement with himself, To remain in this wretched life for as long as It hasn"t reached the point of becoming totally... unbearable. Yes, he was prepared to tolerate The bleakness of all things, of darkness, Even nothingness itself, All of this perhaps only to prove That life really isn"t worth an effort, That an early VOLUNTARY DEATH is absolutely ALWAYS justified.   Преди много-много време струва ми се, беше, Малкото момче постигна със себе си съгласие, Да остане в този нещастен живот дотогава, докато Той не достигне до онази критична точка ... на непоносимост. Да, то беше готово да допусне (за нормално състояние На нещата) еднообразието на всички предмети и тъмнината, Даже своята собствена безсмисленост - И всичко това беше възможно, само за да докаже, Че в действителност животът не си заслужава усилията, И че ранната ДОБРОВОЛНА СМЪРТ е абсолютно ВИНАГИ ОПРАВДАНА...  ................................................................................. I don"t want to be a perverted temple of my Lord... Though his hands I am, I have forgotten How to hear or understand his words...   Не искам да съм извратен храм на моя Господ... И макар да съм неговата ръка, аз забравих - Как да чувам или да разбирам неговите Слова...   Mors voluntaria, venerabilis es dea, me suaviari... cum labris frigorum, tu obscurissima omnes deorum...   Доброволната смърт, почитаема богиньо, Докосни ме.., с целувка по хладните устни, Ти – най-мрачната от всички богове...   So wills its King Така желае техният Господар!   The Lord of the Dark Side, though shapeless, he waits for me... "Behold my beloved, I will always belong to thee!" I died for you - for you I"ll die, Together in a realm of the infinite night. I died for you and for you I will die, Blessed be those that dwell in your light... Hand in hand in hand in hand, So lifeless I can finally understand! Embraced so intimately, beloved Sister of Self-destruction, You are inside of me!   Владетелят на Тъмната Страна, макар и да няма форма, Той ме очаква... "Виж, възлюблени мой, аз винаги ще Ти принадлежа!" За Тебе ще умра, за Тебе ще умра, Заедно да бъдем ние в Царството на вечната нощ. За Тебе ще умра, за Тебе ще умра, Благословени са тези, които живеят в света Ти... Ръка за ръка, ръка за ръка, ръка за ръка - И така, лишена от живот, най-накрая мога да разбера! Твоите нежни обятия, възлюблена сестра Саморазрушение – Ти вътре си - в мен!   Everything I feel is pain, And the Devil, he holds us tightly in his hands. …. Please, my Lord, extinguish the light, The illumination hurts my eyes. My choice was wrong, oh, so wrong, Truly all I feel is pain...  I am you, I am you - you are me.   Болка – това е всичко, което чувствам аз, И Дяволът здраво държи ни в свойте ръце... ….................................................... Моля те, Господарю, нека светлината да умре - Ярката светлина причинява страдание за моите очи. Погрешен беше моят избор, о, толкова погрешен... Наистина, всичко, което чувствам аз, това е болката...  Аз – това си ти, аз - това си ти; ти – това съм аз.   I could die just like a christian, I could fade, fade away in sleep, But I want to die for someone, for the one who waits for me. I long to be a sacrifice for my lord, the Lord of the Darkest Side. Everyday is a perfect day, a perfect day for suicide!   Мога да умра като християнка, мога просто да угасна, да изтлея в моя сън, Но искам да умра за някого, за Този, който ме очаква. Жадувам да стана жертвоприношение - за моя Господар, Владетелят на Най-тъмната Страна. Всеки ден е най-подходящ, най-подходящият ден – за самоубийство!

ПРЕВОД от НЕМСКИ, АНГЛИЙСКИ и ЛАТИНСКИ: JACK B. SALVADOR, 2013



Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9630729
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!