Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2023 10:35 - Секунда по-рано
Автор: marrta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6049 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 31.03.2023 11:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Секунда по-рано бе нежно и тихо.

Летяхме, шептяхме
в любов и притихвахме...
  Безкрай  ...

Секунда по-рано бе нежно и гладко
Ти спеше, аз ти се любувах мълком и 
докосвах лицето ти.

     Аз падам от небето - горяща комета.
Притискам чело в стъклото
(на прозореца - как да преведеш "окно"само като "прозорец" или само като "стъкло")
до разсъмване.  
Смехът ти е на ехо на моя диктофон.   
Кое ми е важно
така и не схвана.

Защо ми е днес красота?
Без теб съм сама на света.  

И мирис сандалов, и мирис скандален,
и пусто шосе, пет минути до влака..
Страните деляхме си двама по равно,
но те не ме теглят без теб - това е главното...  

Защо ми е днес красота?
Без теб съм сама на света...  

Секунда по-рано светът предстоеше.
Вратите захлопнахме. Нелепост си беше/  

Април не помага.

Секунда по-рано прерязахме конците.
Нататък не вярвам в любовта, извинете.

Безпощаден урок...





  Секунду назад было нежно и тихо,
Летали, шептали, любили, затихли –
И так без конца.
Секунду назад было нежно и гладко,
Ты спал, я тобой любовалась украдкой,
Касалась лица.
Я падаю с неба сгоревшей кометой,
Я лбом прижимаюсь к стеклу до рассвета,

Твой смех на повторе в моем диктофоне
И важное что-то ты просто не понял.
Зачем мне теперь красота?
Я без тебя сирота…

И запах сандала, и запах скандала,
Пустое шоссе, пять минут до вокзала,
Мы страны делили все поровну вместе,
Но в них без тебя мне не интересно.
Зачем мне теперь красота? Я без тебя сирота…  
Секунду назад было столько впервые,
Захлопнули двери в нелепом порыве…

Апрель не помог.

Секунду назад оборвали все нити,
Я больше не верю в любовь, извините,
Жестокий урок.
Я падаю с неба сгоревшей кометой,
Я лбом прижимаюсь к стеклу до рассвета,
Твой смех на повторе в моем диктофоне
И важное что-то ты просто не понял.
Зачем мне теперь красота?
Я без тебя сирота…
И запах сандала, и запах скандала,
Пустое шоссе, пять минут до вокзала,
Мы страны делили все поровну вместе,
Но в них без тебя мне не интересно.
Зачем мне теперь красота?
Я без тебя сирота…




Диана Арбенина - текст, музика, изпълнение









Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marrta - Неторопливая любовь https://www.youtube.com/watch?v=xy8LVqCFoYE
31.03.2023 11:04
Неторопливая любовь.
Так любят тигры своих жен
И громкий шепот "Боже мой"
И шелк, разрезанный ножом

Горел огонь, шли корабли
На обнаженные тела
Стекала патока любви
И в рамах стыли зеркала

И мы сгорели на земле
Оставив небо для других
Жизнь одинаково права
И нет хороших, нет плохих

Но только с каждым днем финал
Все ближе — что ты скажешь мне?
Когда мой черный силуэт
В твоем появится окне

Прижмись ко мне в последний раз
Твой запах до смерти родной
Мы уничтожили следы
Но он останется со мной

В груди гуляют сквозняки
Но только осень ни при чем
И не друзья, и не враги
И не простил, и не прощен

И мы сгорели на земле
Оставив небо для других
Жизнь одинаково права
И нет хороших, нет плохих

Но только с каждым днем финал
Все ближе — что ты скажешь мне?
Когда мой черный силуэт
В твоем появится окне

И мы сгорели на земле
Оставив небо для других
Жизнь одинаково права
И нет хороших, нет плохих

Но только с каждым днем финал
Все ближе — что ты скажешь мне?
Когда мой черный силуэт
В твоем появится окне
Источник text-pesen

цитирай
2. marrta - https://www.youtube.com/watch?v=IIwj9sNNgxM
31.03.2023 12:03
Непоносимата лекота на битието (албум 2020)
цитирай
3. donchevav - Нежна, романтична музика, красив ...
31.03.2023 18:43
Нежна, романтична музика, красив текст. Благодаря за превода!
Поздрави, Доре!
цитирай
4. marrta - donchevav - наскоро открих Арбенина
05.04.2023 06:50
и съм много впечатлена...Текстовете на всики песни, които успях дачуя са поразителни, музиката, изпълнението - истински творец е тази жена. Толкова талантливи хора има по света, а той е все така неприемливо средновековен. Поздрави, Вени!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marrta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1754871
Постинги: 575
Коментари: 3429
Гласове: 11581
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031