Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
31.03.2014 23:29 - ПЕСИМИСТИЧНИ МИСЛИ за ПРИЯТЕЛСТВОТО и ПРЕДАТЕЛСТВОТО (ч1)
Автор: deathmetalverses Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1586 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 01.04.2014 00:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако ти теглят един хубав пердах в следствения арест и си изложен на смъртна опасност (заплаха), то по-добре ме набеди във всички смъртни грехове, за които се сещаш; аз ще те разбера, и ще ти простя – една такава саможертва не бих приел и от най-добрия ми приятел (най-близкия човек) на този свят. (ЗБС)

 

 

Христос казва: “Приятел е онзи, който е готов да отдаде живота си за тебе.., така както Аз сега отдавам живота си за вашето спасение на Онзи, Който ме е пратил при вас, за да бъдат изпълнени Законът и Пророците, и Който ще ми го върне; Сега аз си тръгвам, и там където аз отивам, вие не може да дойдете, преди Отец Ми да ви направи покани, а аз да ви направя местообиталища; И сега наричам ви “приятели”, защото споделих с вас всичко онова, за което ме изпрати сред вас Отец Мой, и нито една дума не спестих; Затова отсега нататък всеки, който следва Неговото слово и върши Неговата воля, той ще бъде спасен и ще получи вечен живот в Царството Му, което живее във всекиго от вас, и което може да откриете, като го потърсите в молитва силна с вяра в сърцата си; Нима не знаете, че човешкото тяло е Храмът Господен, където живее Старшият по дни Творец на светлините, и всеки, който повреди на себе си, той на Бога посяга?



Гласувай:
5


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9572069
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!