Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
03.03.2014 12:06 - Господ ВИШНУ: ПОСРЕДНИЧЕСТВОТО между МЕН и ПРЕДАНООТДАДЕНИТЕ МИ ДУШИ е ПРЕСТЪПЛЕНИЕ! (видео)
Автор: deathmetalverses Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2480 Коментари: 0 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
"КЪРВАВИ ПАРИ" - ето кои са демоните и сатаните, истински, от плът и кръв, а не някакви въображаеми, проповядвани от църковни чиновници - циници и безбожници, които искат да ви присвоят душите, имотите, че дори жените и дъщерите, проповядвайки "братска любов" и безпочвена вяра в "задгробния живот"...(Обложката е от едноименния албум на финската дет метъл банда "ГИЙОТЕН")
image
Господ Вишну и съпругата му - Лакшми

Никой няма право да "посредничи" между Бога и търсещата Го душа, като в замяна на съмнителните си "услуги" получава възнаграждение! Това е престъпление!
И попищата, и равините, и имамите и различни източни "гуру" вършат това престъпление, а вие им се кланите до земи... Ето защо има ПЕДЕРАСТИЯ, разврат и "религиозни" войни, разпалвани от лакомостта на "свещенослужителите" и светските ви водачи - за да си чревоугодят, експлоатирайки вашето невежество и суеверие!
БОГ не живее в каменните храмове, дело на ръцете ви, а "навсъде около нас и в сърцата, и в умовете ви, та не бихте ли се сетили да Го потърсите там и да го откриете" (Второзаконие)?! "Ще дойде време, казва Иисус, когато няма да се кланите нито на този хълм (в Самария), нито към храма в Йерусалим - но ще служите в дух и истина на Старшия по дни Творец на светлините" (Беседата със Самарянката).
Нашите души са БЕЗСМЪРТНИ, това е истината,  и странстват от звезда на звезда и от планета на планета - от създаването на вселената до смъртта й, като кръговратът на живота продължава и след прераждането  на универсума!
Продажбата на надежда за "вечен живот" от попища, имами и гугрувци-измамници от Изтока, е престъпление, което трябва да бъде наказвано и от светските закони!
БОГ ЖИВЕЕ в МЕН, и когато аз се стремя да ЖИВЕЯ в НЕГО, да прилагам опознатите от мен Негови УНИВЕРСАЛНИ ПРИРОДНИ ЗАКОНИ ЗА ХАРМОНИЯ И РАЗВИТИЕ, то аз съм Негов СИН!!!
image
Господ ВИШНУ, носен от ГАРУДА







Гласувай:
10


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9631325
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!