Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
26.06.2014 10:24 - CALL ME - SAMANTHA FOX ft. SABRINA SALERNO - ЕДИНСТВЕНИЯТ КАЧЕСТВЕН БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 4989 Коментари: 2 Гласове:
30

Последна промяна: 26.06.2014 20:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  image
  image
   

https://www.youtube.com/watch?v=om5781NAvKk

Да бъда твоя половинка искам, скъпи,
Омагьосай ме със твоята кола,
Да бъда твоята “вина” аз искам, мили,
Аз зная, кой си ти,
Ела, облечен в цветовете на дъгата,
Зная, от къде ти идваш...

Обади ми се по телефона,
Обади се, призови ме, по всяко, всяко време,
Обади ми се, о моя любов,
Звънни, призови ме, всеки ден и нощ,
Повикай ме,
Звънни,
Набери ме,
Обади се...

Покрий ме с целувки, любими,
Покрий ме с любов,
Завий ме с дизайнерски парцалки,
Никога няма да получа достатъчно,
Чувствата извират,  аз не знам защо,
Покрий ме, любовта е алиби (оправдание) ...

Обади ми се по телефона,
Обади се, призови ме, по всяко, всяко време,
Обади ми се, о моя любов,
Когато готов си, можем да си поделим винтто...
Повикай ме,
Звънни,
Набери ме,
Обади се...


О, той говори езиците на Любовта:
О, amore chiamami (chiamami) {итал.: ЛЮБИМА, ОБАДИ СЕ}
О, appelle-moi mon cherie (appelle-moi) {фр.: ОБАДИ СЕ, СКЪПА МОЯ }
По всяко време, на всяко място, където и да е, както и да е,
По всяко време, на всяко място, където и да е, всеки ден...

Обади ми се, моя любов,
Обади се, призови ме – по всяко, всяко време,
Повикай ме, да пояздим (да правим любов),
Обади се, призови ме, за нещо малко, но изключително!
Повикай ме,
Звънни,
Набери ме,
Обади се...


Извади ме от нафталина и ме покажи,
На сцената ме постави,
Облечи ме в модата на 1980-те,
Ти си човекът, сега и в промеждутъците,
Ти знаеш, какво означават твоите думи...


Обади ми се по телефона,
Обади се, призови ме, по всяко, всяко време,
Обади ми се, о моя любов,
Звънни, призови ме, всеки ден и нощ,
Повикай ме,
Звънни,
Набери ме,
Обади се...

 

ПОЕТИЧЕН ПРЕВОД: ДЖАК Б. САЛВАДОР, 2011


ОРИГИНАЛНИЯТ ТЕКСТ е на “
BLONDIE” от албума “Американски жиголо” (1980) (един линк към оригиналния видеоклип - https://www.youtube.com/watch?v=aH3Q_CZy968&feature=kp ):

Colour me your colour*, baby
Colour me your car
Colour me your colour, darling
I know who you are
Come up off your colour chart
I know where you"re coming from

Call me on the line
Call me, call me, any, anytime
Call me, oh my love
Call me, call me, any day or night
Call me
Call me
Call me
Call me

Cover me with kisses, baby
Cover me with love
Roll me in designer sheets
I"ll never get enough
Emotions come I don"t know why
Cover up love"s alibi

Call me on the line
Call me, call me, any, anytime
Call me, oh my love
When you"re ready, we can share the wine
Call me
Call me
Call me
Call me

Ooh, he speaks the languages of love
Ooh, amore chiamami (chiamami)
Ooh, appelle-moi mon cherie (appelle-moi)
Anytime, any place, anywhere, any way
Anytime, any place, anywhere, any day

Call me my love
Call me call me, any, anytime
Call me for a ride
Call me, call me, for some overtime
Call me
Call me
Call me
Call me

Take me out and show me off
And put me on the scene
Dress me in the fashions of the nineteen eighties
You"re the man now in between
You know what your words can mean

Call me on the line
Call me, call me, any, anytime
Call me my love
Call me, call me, any day or night
Call me
Call me
Call me
Call me...

* – Това жаргонно “colour me” с вариациите си затрудни адски много БГ фенове и преводачи, ха-ха-ха! Ами.., ползвайте “URBAN DICTIONARY”! J. B. Salvador





Гласувай:
30


Вълнообразно


1. deathmetalverses - Благодаря Ви за гласовете, хора!
27.06.2014 20:31
Радвам се, че Ви хареса! Песничката е доста закачлива и автоиронична ..., мисля, че горе-долу успях да предам на български този хумор.
цитирай
2. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
29.06.2014 22:10

Великоооооо!!!!!!!!!!!!

Двете са страхотни, но Саманта ми е слабост.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9571149
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!