Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
07.04.2014 14:43 - NO MORE MR. NICE GUY - най-доброто от АЛИС КУПЪР в бг превод 7.
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 1386 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 20.04.2014 11:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

NO MORE MR. NICE GUY -  Г-Н ДОБРЯК ГО НЯМА ВЕЧЕ; Автори на песента: HARRIS, JAMES SAMUEL III / LEWIS, TERRY STEVEN / COOK, NORMAN / NOEL, LESTER

 


image

 

Песента съчетава две теми – личният живот на Алис Купър, който бива намразен от обществото заради бруталното сценично поведение, и разказ за един тийнейджър, който се е стремял да бъде ‘добро дете’ (‘готин’ пич) , но с навлизането в ‘опасната възраст’ започва да прави бели, поддавайки се на лошото влияние на връстниците си. Някои зли езици намекват и за хомосексуализъм (паралелът между стиха ‘...защото четат вестници’ и съответните кадри от официалнотo видео (1983/4 г.) на “QUEEN” за “I WANNA BREAK FREE” с автор Deacon, John Richard).

 

 

 

 

 

image

 

     

 

Аз бях едно толкова, толкова сладко хлапе.
Докато те държаха на мен...
Отварях портите за дребните възрастни дами,
Помагах и на слепците да виждат по-добре ...
Но нямах приятели, защото четяха вестници.
Не ги забелязваха в мое присъствие, те ми го връщаха тъпкано.
. И аз се чувствах унизен...

[Припев:]
Със господин Добряк се свърши вече,
Няма го и Господин Чистник; Готиният пич – замина надалече,
Казаха, че е болен (полудял), казаха, че е покварен (и мръсник).

image
Аз нямам приятели, защото те четяха вестниците.
Не ги забелязваха в мое присъствие, а те ми го връщаха тъпкано,
И аз се чувствах унизен....

Със господин Добряк се свърши вече,
Няма го и Господин Чистник; Готиният пич – замина надалече,
Казаха, че е болен (полудял), казаха, че е покварен (и мръсник).

image

 

 

     

 

Моето куче ме ухапа днес по крака.
Моята котка издра очите ми (облачно небе).
Мама бе изгонена от социалния й кръг,
А татко се покри (от срам)...

  Отидох на черква инкогнито.
Когато всички се изправиха,
Преподобният Смити ме разпозна -
И ме цапардоса по носа...
image

Той каза: Със господин Добряк се свърши вече,
Няма го и Господин Чистник; Готиният пич – замина надалече,
Той каза: “Ти си болен, ти си мръсен и покварен”.

Той каза: Със господин Добряк се свърши вече,
Няма го и Господин Чистник; Готиният пич – замина надалече,
Той каза: “ВИЕ сте БОЛНИ, ВИЕ сте ПОКВАРЕНИ!!!”.

Поетичен превод и бележки: Джак Б. Салвадор, 1993 г.





Гласувай:
9


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9634701
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58760
Спечели и ти от своя блог!