Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
30.11.2013 16:07 - BLINDED COLONY: СТИГМАТА на СВЕТИ ФРАНЦИСК; ДЕМОНИЗАТОР 666; ТУК ВЪТРЕ; ЗА СВЕТОСТТА БЕЗ ТРОН И КОРОНА (БГ ПРЕВОД)
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 1061 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 30.11.2013 16:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Anno Domini 1224 (ЛЕТО ГОСПОДНЕ 1224; СТИГМАТА НА СВЕТИ ФРАНЦИСК)

ВАЖНИ БЕЛЕЖКИ: 1. СТИГМАТА.През 1224-та година пред свети Франциск от Асизи се явява едно същество от светлина, легендата предполага, че било СЕРАФИМ, което удостоява основателя на Ордена на братята минорити (дн. монаси францисканци) с блаженството (според Католическата църква) или, може би - проклятието, наказанието, наречено "стигмата" - избраникът Божи започва да кърви на всички или само на някои места, където са били нанесени раните на Иисус Христос, при разпъването Му на кръста; Конгрегацията по Въпросите на Вярата на Ватикана (наследник на Светата Инквизиция) и до днес се отнася крайно резервирано към тези "чудеса" и изследва обстойно всеки един отделен случай, преди да го признае за свръхестествен феномен; защото са открити и мошеничества; например, до 13 век почти няма информация за случаи на стигмата в християнския свят; от друга страна, едва след първата публикация на снимка през 1898 г. на Плащаницата от Торино, където се вижда, че Иисус е имал рани от гвоздеи и на дланите, се появяват стигматици с наранявания на дланите; медицината не е обяснила категорично и до днес този феномен, предполага се, че става дума за рядко психо-соматично или нервно разстройство на ЦНС и лимфните жлези и генетична предразположеност на пациентите; някои от разобличените фалшификатори "стигматици" са диагностицирани като мазохисти и страдащи от Синдрома на барон Мюнхаузен.
2. САМОБИЧУВАНЕ. Самонараняването с кожени бичове като път към Просветлението, или постигане на пряка връзка с Бога,е патент на най-близкия ученик на свети Франциск и запазена марка за Францисканския орден, но и други монашески ордени го възприемат, напр. "ОПУС ДЕИ" (изключително влиятелна фундаменталистка организация днес, създадена във Франкистка Испания през 20-ти век, неслучайно наричана "църква в църквата").

"КЪРВИ...КЪРВИ... КЪРВИ...
Мъничко от свойта
Кръв ЗА МЕН пролей,
Защото Аз съм твоят БОГ..."

Свети ФРАНЧЕСКО от АСИЗИ, възлюблен син на Бога...

Той се изкачи на върха на света,
Твърдо решен да открие
Вътрешната истина, мир и чистота...

Искаше да познае древните знания,
И отговор да получи
За въпросите на живота и смъртта...

И дарба му станаха тези
Рани кървящи Христови...

Той си помисли, че е бил омагьосан от бездната,
Защото те не спираха да кървят...
Но във действителност раните бяха дарба от Бога
И доказателство за неговата чистота ...
Доказателство - за неговата чистота ...

"Кърви за Мен, защото Аз съм твоят Бог,
Пролей кръвта на Моя СИН Единствен,
Умри за Мен, защото Аз съм твоят Бог,
Облечи се с белезите на Моя СИН ЕДИНОРОДЕН" (х 2)
 

Свети Франческо от Асизи не спря да кърви до смъртта си;
Той първи бе облечен със белезите на Христос;
Той беше Син на Бога и като такъв умря;
Но дали ще забравим какво направи неговият Бог?

Кой вид Бог не наранява своите предани раби?
Богът "на ЛЮБОВТА" ли?
Кой вид Бог управлява този свят?
Един Бог, който се дъни? (х 2)

"Кърви за Мен, защото Аз съм твоят Бог,
Пролей кръвта на Моя СИН Единствен,
Умри за Мен, защото Аз съм твоят Бог,
Облечи се с белезите на Моя СИН ЕДИНОРОДЕН" (х 2)

 
Кръвта на Месията храни и нашия Бог,
И сега ние сме част от вашия свят;
Кръвната вражда ни донесе живот,
Така че и ние да можем да стигаме
До вашите тленни тела и души...

Една частица - божество, една частица - демон,
Ето какво представляваме ние;
Една раса от все още непознати на човека Същества,
Отвъд портала,който Свети Франциск отвори ...

Discrown The Holy (СВАЛИ КОРОНАТА НА СВЕТОСТТА)

Ще угаснеш бавно, в спомени студени,
Когато нищичко не може вече да запълни
Нуждите на голата душа - стени от празнота,
Говорещи без глас,подобно онзи край зловещ,
Разкриващ се отвъд небето...

Една протяжно-мъртва вечност,
Която бавно се превръща във живот,
Без никаква следа или модел,
Някога известни на човека;
Едно пробуждане на тез души безсмъртни,
Които са отрекли КРЪСТА..;
Един импулс трагичен,що преобразява
Религията куха - във въздишка скръбна...
 
Ще ослепим Твоето Всевиждащо око,
Ще сложим край на Твоя пандемониум,
Една Болка, изпратена от друг свят,
Където Истинското ЗЛО лежи -
Изправи се смело против
"Предначертаната" съдба,
Преобрази християнския Бог,
Детронирай светостта!

Една Болка, изпратена от друг свят,
Където Истинското ЗЛО лежи,
Изправи се смело против
"Предначертаната" съдба!

Засити тяхната нужда - от сляпо подчинение,
Изплюй набързо твоите слова - за евентуално спасение,
Тъй като всички изречени думи някога ще умрат,
При тоталната пролетна чистка - на твоя рай ...

Ще ослепим Твоето Всевиждащо око,
Ще сложим край на Твоя пандемониум,
Една Болка, изпратена от друг свят,
Където Истинското ЗЛО лежи -
Изправи се смело против
"Предначертаната" съдба,
Преобрази християнския Бог,
Детронирай ИЗМИСЛЕНАТА "святост"!

Една Болка, изпратена от друг свят,
Където Истинското ЗЛО лежи -
Изправи се смело против
"Предначертаната" съдба,
Преобрази християнския Бог,
Детронирай ИЗМИСЛЕНАТА "святост"!

Една Болка, изпратена от друг свят,
Където Истинското ЗЛО лежи,
Изправи се смело против
"Предначертаната" съдба!


Святи думи,изречени без благоговение,
Един загадъчен намек за човешката есен,
Една панихида за оцеляване -
Която е твърде, твърде далеч - и закъсняла...

Един Бог на измяната, поддържана жива с лъжи;
Една неканонична "Книга света",без никаква стойност;
Със Твоето извращаване на живота вече се свърши,
Ти си детрониран и със свалена корона - най-сетне ...

Ще ослепим Твоето Всевиждащо око,
Ще сложим край на Твоя пандемониум,
Една Болка, изпратена от друг свят,
Където Истинското ЗЛО лежи -
Изправи се смело против
"Предначертаната" съдба,
Преобрази християнския Бог,
Детронирай светостта!

Една Болка, изпратена от друг свят,
Където Истинското ЗЛО лежи,
Изправи се смело против
"Предначертаната" съдба!

In Here (Тук вътре)

Изрежи ме от сърцето си, заслепи ме с първия лъч,
И дай ми име, последвано от номер...

Тук, вътре, ние не можем да избягаме,
Тук, вътре, ние сме длъжни да останем,
Тук, вътре, ние ще бъдем, докато угаснем,
Тук, вътре, ние сме във санитарна карантина...

Граници - навсякъде, и мъст, която лее се във изобилие -
Не зная, къде да отида, но не искам да оставам тук!

Последните расисти начертаха тези линии,
И заключиха чрез твоето име модерните времена;
Ето, аз храня се, спя и охранявам моята собственост,
Но какво наричат ‘свобода’, не мога да открия...

Принудени да участваме в тази кървава надпревара,
Прецакани изначало, ние нямаме право да се оплакваме,
Но аз не мога да живея с мисълта за край, щом не мога да играя...

Тук, вътре, ние не можем да избягаме,
Тук, вътре, ние сме длъжни да останем,
Тук, вътре, ние ще бъдем, докато угаснем,
Тук, вътре, ние сме във санитарна карантина...

Граници - навсякъде, и мъст, която лее се във изобилие -
Не зная, къде да отида, но не искам да оставам тук!

Каква е цената на Слънцето, знаеш ли?
Но, ако бе твое притежание?
Всички щеше да ни вдъхновява!-

А каква е цената на тази Земя, знаеш ли?
Откакто я притежаваш,
Тя ни зарежда със хъс за живот!

Но аз не мога повече да дишам - тук...

Последните расисти очертаха тези линии,
И заключеха чрез твоето име  модерните времена;
Ето, аз храня се, спя и охранявам моята собственост,
Но какво наричат ‘свобода’, не мога да открия!





Demoniser DCLXVI

Отново се взирам в червеното мъртво небе,
Горящата кръв във мойте очи е оправдание
За трагичната моя преданост - към ИЗБРАНИТЕ,
Която разкъсва паметта ми със пламъци...

От мене сега са останали само някакви жалки остатъци;
Най-мрачното създание, което е съществувало някога,
в мойте вени укрива се - една далечна еуфория,
Която настървява чудовището в мен:
Да задуши последните остатъци - от моята душа...


Гниещи души, които
На фрагменти се разпадат,
Нарязани на парчета
От твойта вина...


Измъчван от съществуващото,
И в ужас от всичко свещено,
Ти ме закриляш от моята тъмнина,
Изправи се, демоне, изправи се!

Гниещи души, които
На фрагменти се разпадат,
Нарязани на парчета
По ТВОЯ вина...

Безсмъртните остатъци от моя предишен живот
Се посветиха да служат на хаоса,
Отваряйки широко портала за изгаряне на Вечността,
Където местообитават предствителите на моя вид,
А петната по моето тяло напомнят за веригите
И моето бреме, но обвиненията към мен са забравени...

Отражението на злонамереност е избледняло,
Виж, как се отстранвам от живота - сам!


Гниещи души, които
На фрагменти се разпадат,
Нарязани на парчета -
По ТВОЯ вина..?

ВЪВ кожата на ЖЕРТВЕН АГНЕЦ,
ЧОВЕКЪТ-ВЪЛК се преоблича -
Но аз съм само един предствител
На тази заразена раса!

ДЕМОНИЗАТОР 666!

ПОЕТИЧЕН ПРЕВОД: ЗДРАВКО Б. СПАСОВ, 2013




Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9571685
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!