Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.10.2013 18:16 - НАЙ-ДОБРИТЕ ПЕСНИ НА МОМИЧЕТО-ВРАБЧЕ (ЕДИТ ПИАФ) В БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 725 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.10.2013 18:18


image

NON, JE NE REGRETTE RIEN (НЕ СЪЖАЛЯВАМ ЗА НИЩО)

 

 

Не, не съжалявам за нищо,

 

Нито за доброто, което са ми направили,

Нито за лошото.

Всичко ми е безразлично.

 

 

Не, за нищо не съжалявам.

 

То е платено, изметено, забравено.

Не ме интересува миналото.

 

 

С моите спомени, аз запалих огъня.

 

Моята скръб, моите удоволствия –

Нямам нужда повече от тях...

 

 

Изметох любовта с нейните трепети.

 

Изметох завинаги –

Сега започвам от нулата...

 

Не, не съжалявам за нищо,

Нито за доброто, което са ми направили,

Нито за лошото.

Всичко ми е безразлично.

 

Не, за нищо не съжалявам.

Защото моят живот, моята радост

От днеска започват – със теб! (х 2)

 

 

LA VIE EN ROSE (Живот в розово)

 

 

 

Очи, които карат моите да се свеждат,

 

Смях, който се разтапя по устните му –

Ето как изглежда наистина мъжът,

На когото принадлежи моето сърце...

 

 

Когато ме вземе в своите обятия

 

И ми шепти толкова тихо и нежно,

Аз виждам живота - във розово...

Той ми шепти любовни слова,

Или такива – най-обикновени,

И със мен се случва нещо...

 

 

В сърцето ми нахлува Щастието

 

И аз знам каква е причината –

На този свят аз съм създадена за теб

Тъй както и ти си – за мене...

 

 

Ти ми го каза, и ми се закле - за цял живот,

 

И във мига, в който те зърна,

Аз чувствам вътре в себе си

Как сърцето ми бие...

 

 

Любовни нощи, които никога не свършват,

 

Едно огромно, обсебващо щастие ...

И ние сме щастливи, щастливи –

До смърт...

 

HYMNE A LAMOUR (ХИМН на ЛЮБОВТА)

 

 

Синьото небе над нас може да се продъни,

 

И земята може да се срине изпод наш`те ходила,

Но това малко ме засяга, ако ти ме обичаш...

 

 

Не ми пука за целия свят,

 

Щом любовта напоява моите утрини,

Щом като моето тяло потръпва изпод твойте ръце –

Не ме интересуват проблемите (на света),

Понеже ти ме обичаш,  моя любов ...

 

 

Аз бих отишла дори на края на света,

 

И бих се изрусила, но - ако ти го поискаш от мен,

Бих откачила и луната от звездното небе,

И щастието бих се устремила да открадна –

Но - ако ти го поискаш от мен...

 

 

Бих се отрекла и от моята родина,

 

Бих се отказала и от моите приятели,

Но - ако ти го поискаш от мен ...

 

 

Може и да ми се присмиват,

 

Но бих напраила всичко,

Ако ти го поискаш от мен ...

 

 

И ако един ден животът те изтръгне от мен,

 

Ако ти умреш ..., нека да е далече от мен;

Малко ме интересува, ако ти ме обичаш –

Защото също и аз бих умряла,

Ние ще имаме за нас Вечността...

 

 

В синевата на цялата безкрайност,

 

В небето повече проблеми има –

 

 

(Любов моя, вярваш ли, че се обичаме?)

 

 

 

Бог събира онези, които се обичат ... (х 2)

 

 

 

 

 

 

 

MON DIEU (Боже мой)

 

 

 

Боже мой (х 3),

 

Остави ми го, още за малко,

Моят любим...

 

 

Един ден..., два дни.., осем дни..,

 

Остави ми го, още за малко, на мен -

Времето да се обожаваме, да си го казваме,

Времето да си създадем спомени...

 

 

Боже мой!

 

О, да, Боже мой!

Остави ми го за още малко –

Да запълни моят празен живот!

 

 




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9635422
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58760
Спечели и ти от своя блог!