Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
10.10.2013 11:27 - АДАМО: КИЧУР КОСА, СНЕГЪТ ВАЛИ & ЗАЩОТО ИСКАМ (ДА TE ОБИЧАM) БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 1618 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 13.10.2013 14:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Салваторе Адамо е роден на 1 ноември 1943 г. в Комизо, о-в Сицилия, Италия. Белгийски певец, композитор, автор на текстове. Пее на английски, френски, италиански, испански, турски. Има продадени над 80 милиона плочи. И 20 милиона сингъла. Официален сайт: http://www.adamosalvatore.com/    
ЕДИН КИЧУР КОСА (UNE MECHE DE CHEVEUX)
http://vbox7.com/emb/external.php?vid=cef77ec4   В дълбините потайни на моя таван, Сгушен в едно чекмедже, Един летен ден случайно открих Спомен за един нежен флирт, От една незабравима вечер.   Тя бе отлетяла, и аз вече не зная защо, Бях я забравил, беше много отдавна... В една пожълтяла хартия, покрита със прах, Нейното малко тяло, омъртвено, почиващо в самота, Тя беше дошла, за да умре, в този старинен декор, Тя бе дошла да умре, оставяйки ми за реликва Един кичур коса.., който тя ми бе дала, Един кичур от нейните коси, Който се престраших да погаля Един тежък сив зимен ден...   Един кичур коса..., Който съживи спомена от щастливото време, Нежният мираж на едно синьо лято, Усетих моята памет, готова да разкаже всичко, Но познавах твърде добре тази история И предпочетох да мечтая – В този ден, странно защо, предпочетох да вярвам, Че феите съществуват, Но, пощипнат от един ангел, аз се събудих...   Един кичур коса, който тя беше ми дала, Един кичур коса, който един ден аз погалих, Един кичур коса, който съживи спомена От щастливото време, Нежният мираж на едно синьо лято, Нежният мираж на едно незабравимо лято....   БГ ПРЕВОД: GIANNINAK, VBOX7
Снегът вали   Снегът вали... Ти няма да дойдеш тази вечер. Снегът вали... И сърцето ми се облича в черно.
Този копринен кортеж... Всичко е в бели сълзи.
Врабчето върху клончето Плаче за вълшебството...
‘Ти няма да дойдеш тази вечер” – Така ми крещи моето отчаяние.   Снегът вали и се трупа
Върху безучастната сцена.
Снегът вали ... Ти няма да дойдеш тази вечер... Снегът вали
И всичко е побеляло от отчаяние...

Тъжна увереност,
Студът и отсъствието, Тази омразна тишина – Бяла самота...

“Ти няма да дойдеш тази вечер”- Така ми крещи моето отчаяние, Но снегът продължава да вали
И да се трупа върху безучастната сцена...

http://vbox7.com/emb/external.php?vid=a49845b3 БГ ПРЕВОД – GIANNINAK, VBOX 7  
CAR JE VEUX (ЗАЩОТО ИСКАМ (ДА ТЕ ОБИЧАМ)) http://vbox7.com/emb/external.php?vid=c10fa136   Потърси ме, ако това ти харесва, Ти винаги правиш, каквото си искаш, Но с настоящето искам да ти кажа Окончателно “сбогом”:   Дотегнаха ми твоите капризи, Не искам повече да бъда Твоята любима играчка, Онова, което бе за мен наслада, Има вкус на отрова - сега...   Понеже аз искам да те обичам Посред бял ден, Без да отбягвам погледите На любопитни минувачи...   Понеже аз искам – Аз искам да те обичам, Без заобикалки, И без да се крия като любовник Във сенките на нощта...   Разбери, че това ме изнервя – Постоянно да мисля – за него, Да го пазя винаги - във резерва...   Ти го виждаш единствено нощем, Ти ми нямаш доверие, Ти се страхуваш, да не сгрешиш – Онова, което говорят за мен, Не ми пука въобще ... Ти ще трябва да решиш!     Понеже аз искам да те обичам Посред бял ден, Без да отбягвам погледите На любопитни минувачи, Понеже аз искам – Аз искам да те обичам, Без заобикалки, И без да се крия като любовник Във сенките на нощта...   Дай си сметка, че човек се обърква, В тази любов незаконна, От тази игра ми писна, Бих искал да видя нейния край...   От този лабиринт Ние никога не ще излезем. И моята любовна страст угасна. Останаха ми само И единствено съжаления...     БГ ПРЕВОД – GIANNINAK, VBOX 7

Публикувано в брой Първи на и-фензина "ОРФЕАНУМ - КЛУБ ЗА МУЗИКАЛНА ПОЕЗИЯ". Под поетичната редакция на Здравко Б. Спасов (Сър Джак Б. Салвадор, основател, издател и главен редактор).  




Гласувай:
10


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9572631
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!