Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.08.2013 18:48 - ОБЛЕДЕНА ЗЕМЯ и ПРОКЪЛНИ НЕБЕТО на ICED EARTH в БГ ПРЕВОД
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 1433 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 28.08.2013 08:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Джон Райън Шафър (р.15 март 1968), основател на бандата и основен текстописец, 2012 г. 

CURSE THE SKY (ПРОКЪЛНИ НЕБЕТО)   Какво количество омраза
Един човек да възприеме може,
Когато царството му се разпада,
И колко много болка може той да понесе,
Когато неговото бъдеще топи се ?

Очи от огън взривяват неговия мозък,
Проклина ада той - и небесата ...
Нищо нередно, той просто пита - защо,
Но отговори... не получава.

Очи от огън, проклинат небесата.
В Машина за благодарности
На въпроси без отговор
Tи си превърнат -
Живееш във фикция, 
Диспозицията е мъртва,
Фалшификаторът се разхожда
По твоите нерви...

 Очи, лъжи,
Проклинаш небесата...
  Кажи ми нещо, кажи ми защо Царува терорът, а мен ме боли, Защо, защо аз проклинам небесата?

Времена на мизерници, 
С промити мозъци и умове,
Задръстили са неговото мислене -
Сготвената в тази кухня омраза
Просто не може повече да чака, Не може да се контролира сама ...
Очи, лъжи,
Проклинаш небесата...

Кажи ми нещо, кажи ми защо
Царува терорът, а мен ме боли -
Защо, защо, аз проклинам небесата ?

image
  ICED  EARTH (ОБЛЕДЕНА ЗЕМЯ)   Какво открива моят поглед В тези ледени полета? -
Едно изолирано място,
Което е моят сакрален парцел,
Там вятърът студен довява
Мойто име – с вълчи вой:
Аз съм Царят,
Царят на тези отпадъци...

Нима не виждате тази безплодна земя,
Разпростряла се  върху отпадъци -
Опустошена и обгоряла, дори замразена..,
От вашето безотговорно поведение ? –

Аз съм Онзи, БЕЗ ФОРМАТА,
Който не може да бъде ИЗОБРАЗЯВАН,
Но ето, идвам сега, за да спася Вас,
Малцината избрани,
Но трябва да станете Мои роби ... 

Aз стоя на глетчера, над всички безумия..,
И съзерцавам тяхното продължаващо опустошение,
И тяхното упорито п ъ л з е н и е ...

Обледената Земя се възцарява,
Природата ... се провали..,
Смърт и разрушение -
Майката на всичко са...

Усещаш ли, къде е лудостта? -

Изрисувай всичко около себе си
Със земя и огън, въздух и вода,
Спаси себе си от отчаянието, Ние всички сме заедно, Съкруши страха, направи го сега,
Изгаси осветлението, край на избраните,
Ние дойдохме, за да спасим малките -

Така че със сигурност
Историята ще продължи хода си..,
Дори да разрушиш себе си -
Болката го доказва ...

ХУДОЖЕСТВЕН БГ ПРЕВОД: JACK B. SALVADOR







Гласувай:
7


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9632621
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58757
Спечели и ти от своя блог!