Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
23.05.2013 21:50 - ЯК МЕТЪЛ от СЪРБИЯ! TALES OF DARK: "В УТРОБАТА на МРАКА" и "ПРОРОЧЕСТВО" (БГ ПРЕВОД)
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 2341 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 24.05.2013 21:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За съжаление, не разбирам нищичко от СРЪБСКИЯ ЛИТЕРАТУРЕН (КНИЖОВЕН)
 език, така че на първото парче давам оригиналния текст; Държа да отбележа, че автор на текстовете на групата е известен сръбски ПОЕТ; а второто парче - "PROPHESY" или "ПРОРОЧЕСТВО",  все пак си позволих да преведа от ENGLISH, каквато е и идеята на моя и-фензин "ORPHEANUM - MUSIC POETRY CLUB" - да представи на БЪЛГАРСКАТА ПУБЛИКА в превод най-добрите текстове на песни за всички времена - от всички езици и жанрове. (Публикувано в брой 5 на списанието)

U KORI TAME (В УТРОБАТА НА МРАКА)

Dok slušam ovaj zvuk
Što beskrajno odzvanja u noći,
Prepuštam telo svoje
I zauvek sklapam oči,
Iščekujući kraj u tami,
Ne sluteći da kraj je počeo
Još davno,
Pre nego i seme beše začeto.
A rodjen sam bez reči božije
Te zime gospodnje,
Te zime proklete,
Duboko u kori tame.
U crno me obukoše,
U tamu me zaviše,
I krvavim mlekom
Moje nejako telo dojiše.
A ja sam verovao
I pastir sam bio slepi
Ali gavran je crni leteo
Nad gnezdom svojim,
Nad domom mojim.
Hladna mu senka
Tad pade na mene
I dok kidaše meso moje
Andjeli gutaše moju krv
A ja ih sa suzom u oku ne mrzeh zbog toga
Duboko u kori tame,
Duboko u gnoju svome.
I godine su tekle duge
Večnosti pakla, bol
I teski su okovi vere
Što stoje vec predugo.
Počupaj te guste spone
Što blede od sebe same,
Jer jači je bol od vere
Duboko u kori tame.
Oprosti što mrzim te,
Smiluj se što pljujem te
Zar kriv sam što volim,
Za svoje sto borim se?
Šta postadoh Bože?
U šta pretvorih se?
Osvetli moje dane
I pokidaj koru tame
Molim te...


ПРОРОЧЕСТВО / PROPHESY http://www.youtube.com/watch?v=qw8Lg1b1B34

Вечен страх от неизвестното, което предстои,
Който живее в сърцата на неразумните самовлюбени хора,
Опитващи се да опоскат всичко в този свят - до голи руини,
Докато бриз от въглещен прах и стърготини поразява плътта им.

Изгрява над нашите глави епохата на мрака, 
В чернооцветени небеса, които закриват звездите,
Бащите отправят проклятия към синовете си,
Кръв ще се лее, но раят няма да дойде!

Никой не пада на колене и не ще да се моли,
Словата поетично-любовни са се превърнали в мит,
Свещените догми ни връзват с окови
В безбожния свят на ходещите трупове.

Война,
Божествеността гасне,
Отче наш,
Можеш ли да ме спасиш сега?!

Отново аз се чувствам изключително самотен,
И горчивината изпълва мойто сърце,
Слънцето за мене никога няма да изгрее,
И здравият ми разум се предава на лудостта...

Защото всичко, което видях,
Беше малко повече от лъжа........
 
Самотен и изоставен, с празни надежди,
Към небесата напразно издигам болни очи,
Лишен от способността да мечтая -
Аз ще издъхна в неописуеми мъки...

Защото всичко това, в което вярвах,
Вече отмина,и това ме разкъсва...

Пламтящите небеса ще изгорят моите очи,
Миризмата на гнилост ще разкъса дробовете ми,
Отчаян, безсмислен вопъл разпаря вечния мрак,
За Спасението и Божията десница.
 
Тайните ваши трайни лъжи не могат да напълнят мойте очи,
От Зората на боговете фалшивият морал и ценности убиват света,
Виж как могъщите на деня - изпосталели - гладуват в кръвта,
Която изпиха от слабите или проляха - за да се угоят, като свине,
И Истината прозри: - ТУК НЯМА БОГ!!!









Гласувай:
6


Вълнообразно


1. shout - Riblija Corba - "Volim, volim zene"
24.05.2013 19:56
"Волим, волим, волим, волим жене.
Али они мане мало мене воле.
Залюбим се пет - шест пута
уд року от три минута
Волим, волим, волим жене."
Това е от "Рибля чорба" - "Обичам жените" и мисля да е по-разбираемо даже и без превод.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9568003
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58743
Спечели и ти от своя блог!