Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
13.01.2013 20:36 - ЗВЕЗДНО ДЕТЕ на WINTERSUN Мелодичен дет метъл от Финландия в мой превод
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 2823 Коментари: 1 Гласове:
12

Последна промяна: 14.01.2013 20:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Група: Wintersun; Песен:  Starchild; Година: 2004; Албум:TIME ; 
Текущ състав на групата:
-Jari Mдenpдд - Вокал и китара; Яри е основател на "Зимно Слънце" ( Wintersun)
-Kai Hahto - ударни;
-Jukka Koskinen - бас китара
-Teemu Mдntysaari - китара

image

[Част I (Скитник във времето)]

Толкова загадъчен е твоят свят,
Скрит отвъд звездите
Много далеч от земята,
Който се слива с потока на времето,
Бидейки тъмен като нощта
Милион форми и цветове
Се врязват вътре в ума ти,
Създавайки безкрайни размери,
Оформяйки вселени (и светове) без стени....

Пусни ме! Да стигна звездите,
Звездите, които падат в морето...
Пусни ме!
Във твоето мислене и мечти,
Какво ли ще видиш сега?

Ти не може да ги спасяваш повече
- Скитнико във Времето -
Сега е твърде късно
- Създателю на Измерения -
Унищожавайки стените на Времето,
Ръцете на слепите държат съдбата си,
Вълни от живот ще те отведат надалеч,
Ще те отведат надалеч...

Звездно дете!
Всичко ЗРИМО е родено от незнайна сила,
Която господства над и управлява пътя на времето;
Сънят на мечтите приключва само тогава,
Когато световете достигнат до своя край...
Звездно дете!
Не можеш да избягаш от тъмните потоци на морето,
Които потискат твойте мечти;
Нищо не може да те предпази от желанието - да твориш,
Защото твоят път е без прегради ...

image
Дете и звезда, художник и авторски права върху картината: Рокуел Кент


[Част II Горяща (Падаща) Звезда]

Аз съхраних огъня вътрешен в себе си,
Години ходих пеша сред най-студените ветрове
През пустините от пясък и сняг...

Времето преминава и аз знам,
Че губя моя живот, унищожавайки мечтите си;
Аз се гмурвам във бездънното море
От скръб и болка, за да намеря стабилна опора -
Но още повече болка аз чувствам и виждам;

Сега гледам моя живот отстрани, как изтича във мрака -
Като кални потоци от страх, струящи през сърцето ми
И това ме изтощава, докато не съм на себе си ...

Скоро ще се присъединя към безкрайните вихри на звездите
И ще пропадна по-дълбоко в неизвестни звездни кухини -
Едно нещо умира, но друго се ражда...

И аз пропадам в безкрайността като горяща звезда...

Кога ли ще намеря моята тиха зора ...

Аз падам като пламтяща звезда!

image


[Част III (Сътворението)]

Завесите от мъгла изчезват
И воалите на звездните облаци се разкриват
Бурният изблик на нова енергия
Се влива в дълбините на моето съзнание
Новите съзвездия са родени
В пълна хармония със съвършенството
И неблагозвученият дисбаланс беше разчупен,
Когато цветовете изпаднаха направо
От кошницата на светлината
image

[Част IV Звездното море]

Аз плувам в звездното море,
И се отдалечавам от брега.., опасно.
Да се изгубя във съня, между мечтите,
Мога, когато дойдат мрачни дни.
Но мога аз – и ще направя! – Времето
Назад да потече – и зведите да светят отново:
 
Аз ще изгрея в небето, за да има ярки пурпурни нощи,
Които ще светят заедно вечно,
Със блестящите свои сребърни цветове -
Те ще греят ... во веки веков!!!..
image

[Част V (Финал)]

Звездните вихри ще те отведат
На много далечно разстояние
От студения кошмар...

Допусни ме! Във твоите мисли или мечти;
И ще почувстваш топлината отново...

Звездно дете! Във морето на Звездите
Ти се влюби - и пропадаш - като пламнала звезда!
Звездно дете! Във морето на Звездите
Ти изчезваш - без следа ...
... Но тука няма кой да те ограничава
В желанието  - ДА ТВОРИШ!!!
ХУДОЖЕСТВЕН ПРЕВОД: Джак Б. Салвадор, 2009





Тагове:   wintersun,   starchild prevod,   melodic death metal,


Гласувай:
12


Вълнообразно


1. jabalka - Харесах! Добри са. . . ! Инте...
15.01.2013 10:57
Харесах!
Добри са ...!
Интересен похват е вокала да дърпа - ритъма в бяг...:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9571163
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!