Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
27.12.2012 19:30 - GAMMA RAY: Прокълни МАШИНАТА! + ПОЖАР ПОД НОЗЕТЕ (BG превод)
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 1868 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 28.12.2012 08:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
DAMN THE MACHINE [Music/Lyrics: Zimmermann]

Важно: ПОД “МЕХАНИЗЪМ” (или “машина”, както е в оригиналия текст) сможе да се разбират също така ЕВОЛЮЦИОННАТА ТЕОРИЯ на Дарвин и МАТЕРИАЛИЗМЪТ (философската механистична концепция, според която светът, вселената, животът и човекът са просто една МАШИНА, създадена от СЛУЧАЙНОСТТА).
 
  ПРОКЪЛНИ МАШИНАТА!
Която насажда със свредел
В центъра на съзнанието ми Една зловеща мечта -
Унищожение на човешкия род!

Строгите лица на водачите
От Храма на гибелта
Създават кошмарни видения -
За мен и за вас...

ПРОКЪЛНИ МАШИНАТА!
Врагът дебне във пустошта
И ни втълпява зловеща мечта -
Двигателят форсира обороти,
За да ни унищожи ...

Нашествениците пристигат, ето,
И  нахлуват в нас – без съпротива,
Докато ние стоим мълчаливо,
Гърбовете си опрели о стената ...

Някога аз също бях вярващ - във Божия глас,
Но Богът на Сътворението ни изостави,
За да се борим сами – със МЕХАНИЗМА ...

Сърдечен зов отправям - към Бога на Любовта:
Изпрати ни Вестоносец, или знак от горе,
За всички прокълнати или пищящи в ужас безмълвен:
Спаси ни - и по дяволите да върви МАШИНАТА!

Едно Проклятие, предсказано в пророчествата,
Ни преследва - че светът ще се изпълни
С агонизиращи влечуги, и никой няма да избяга ...

В кълбо от илюзии оплетен, аз от болка крещя -
Защото Демонът на МЕХАНИЗМА
Разяжда моя мозък, и се храни с него....
Сърдечен зов отправям - към Бога на Любовта:
Изпрати ни Вестоносец, или знак от горе,
На всички прокълнати или пищящи в ужас безмълвен:
Спаси ни - и по дяволите да върви МАШИНАТА!

Художествен превод: Джак Б. Салвадор, 2002

image

Илюстрациите са заети от: plaza.rakuten.co.jp

image
ПОЖАР ПОД НОЗЕТЕ
(FIRE BELOW)
[Музика и текст: Кай Хансен]   И не ни въвеждай във изкушение, тъй като ние израстваме в страх, Но освободи съзнанието си от всички разочарования, които те наближават; Отдели малко време за себе си, живей в грях, избери си оправдание, Работи денонощно, издъхни във болка нетърпима - защото ти си жертвеният Агнец...   Те ще те сринат във ада - И ще изложат твоето тяло на почетно място...   Това е Островът на вечните мъки и прокълнатите, Където всичките ти мечти са осъдени да се провалят, Твоят разум крещи за спасение - И тогава светът ще се взриви и пропадне Надолу - в огъня на пожара, все пт надолу, И пт надолу ...
image
  Мълчаливи, сълзите се стичат по лицето ми във нощта, Аз се сближавам със мойто сърце, а то се пълни с уплаха ... Те ме водят надолу по стръмните остри скали към ада И изпепеляват моето тяло в пожара ...   Това е Островът на вечните мъки и прокълнатите, Където всичките твои мечти ще се разбият, Съзнанието ми крещи за спасение; Сърцето ми се разкъсва и се хвърля Надолу - в огъня на пожара, все пт надолу, И пт надолу ...   Те ще те сринат надолу - в затвора на ада, И ще изложат твоето тяло на почетно място ...   Това е Островът на осъдените и прокълнати души, Където всичките твои мечти ще пропаднат безследно; Съзнанието ми крещи за спасение; Сърцето ми се разкъсва и се хвърля Надолу - в огъня на пожара, все пт надолу, И пт надолу ...   Пожарът там долу, под твойте нозе, Е пътят за никъде, По който вървиш надолу, надолу - Той ще те заведе чак в ада При огъня вечен - Ще те завлече някъде долу, Във вечния огън, На Пожара във дълбините ...


Художествен превод: Джак Б. Салвадор, 2002

image






Гласувай:
4


Вълнообразно


Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9569635
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58744
Спечели и ти от своя блог!