Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
12.06.2012 18:26 - GAMMA RAY - HEAVEN OR HELL (Небеса или ад) в мой превод
Автор: deathmetalverses Категория: Изкуство   
Прочетен: 3723 Коментари: 3 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
image
HEAVEN OR HELL (Небеса или ад)
Автор на текста и изпълнение: GAMMA RAY
Превод: Джак Б. Салвадор

“Там, където сега Аз отивам, вие не можете да дойдете”*,
Където сега се намирам, всичко беше предречено и изпълнено;
Ето, времето настъпи, да се приготвите за правосъдие;
Изглежда, че последното ми пътуване е започнало....

Яздейки вятъра, има само едно място, където можеш да отидеш:
Напъти ме - за Отвъдния живот: или високо горе, или дълбоко под земята...

Небеса или ад – къде ще отидем, когато заминем?
Небеса или ад – дали ще дойде някой си, за да ни освободи?
Небеса или ад – аз трябваше да измина много дълъг път,
За да се убедя, че това не е концерт по желание...  Изборът е направен, това е – небеса или ад!

Аз не съм Онзи, когото очаквахте;
Но мога да се завърна като Пратеник на небесата;
Аз мога да се избера и самичък,
Дори да стана президент - "Viva el Presidente**"

Господар на прокълнатите...,
Аз ще съм последният оцелял от всички вас; Приеми ме като свещена реликва, За да се избавиш от провала си...
Небеса или ад – каква е мойта крайна цел?
Небеса или ад – дали ще дойде нещо си, за да ни освободи?
Небеса или ад – трябва да изминем много дълъг път,
За да се убедим, че това не е концерт по желание...
Изборът е направен, това е – небеса или ад...

Господар на прокълнатите...,
Аз ще съм последният оцелял от всички вас;
Аз съм твоето Откровение,
Аз съм ходещо Чудо...

Небеса или ад – каква ни е крайната цел?
Небеса или ад – къде ли отиваме.., когато заминем?
Небеса или ад  - трябва да изминеш много дълъг път,
За да се убедиш, че това не е концерт по желание -
Изборът е направен, това е – небеса или ад...

Небеса или ад;
Това е – небеса или ад!
Не е концерт по желание:
Това е – небеса или ад!!!

* Цитат от Библията; Иисус казва преди залавянето си, Гетсиманската градина: "И там, където сега Аз отивам, вие не можете да дойдете, освен ако не бъдете поканени от Отца Ми; и ще направя там местообиталища за вас; и ще ви пратя за наставник Духа Истий Свят; и Той ще Ви покаже как да откриете Сина Человечески; защото ще Ме търсете, и няма да ме откриете, освен в молитва силна с вяра - в сърцата си; защото Царството Божие там е, та който го открие, следвайки Истината ( Словото на Моя Отец небесен), ще бъде " (Цитирам по памет, едно време усърдно четях Новия завет...) Бел. прев.
** "Да живее президентът!" (исп.), Бел. прев.

image
Илюстрации 1 и 3 са заети от :  http://sociumorphicus.dir.bg

Автор на Илюстрация 2 е David LaChapelle и картината му е заета от сайта:
http://laist.com







Гласувай:
12


Вълнообразно


1. tutankhamon661 - deathmetalverses
12.06.2012 18:59
Gamma Ray и Helloween винаги са били сред най-любимите ми банди.
цитирай
2. deathmetalverses - Благодаря ти за прочита и отзива, Сашо!
12.06.2012 22:18
Рок поезията е също ПОЕЗИЯ, дори бих казал - по-сполучливият вариант, защото съчетава две изкуства - музика и слово - дори три - сценичното поведение на изпълнителите (театър, балет, пантомима), че и всичките седем вида изкуства - във видео клиповете ... Не случайно в древна Еллада поезията се е изучавала съвместно с овладяването на музикалните инструменти; но поезията и музиката, театърът не са били достъпни за ПЛЕБСА (и простолюдието не ги е разбирало - също както и днес!), а само за АРИСТОКРАЦИЯТА.... Е, аз съм АРИСТОКРАТ по душа..., защото живея най-малко два живота (според известната мисъл на Бърнард Шоу: "Човек живее толкова животи, колкото езика/изкуства владее"); Та и рок поезията не е за плебса, а за БОХЕМИТЕ по душа и АРИСТОКРАТИ по дух - само един творец може да оцени, да СЪПРЕЖИВЕЕ творчеството на друг творец! Ето защо много е тъпо творците в блог.бг да се плюят и мразят; но, за съжаление, за българите е нещо нормално да бъдат ЗАВИСТЛИВИ ...

Приятна вечер, Сашо! Хм! И... посещавай от време н време приятелите си в блог.бг! :) :)
цитирай
3. etyna - Точно
12.06.2012 23:25
това имах нужда да прочета.Странно...Беше важно да го видя.Благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: deathmetalverses
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 9638390
Постинги: 3153
Коментари: 5645
Гласове: 58760
Спечели и ти от своя блог!